štvrtok 19. apríla 2012

Amy, who lives next to you? 12.


Prepáčte, že mi to toľko trvalo, ale naozaj nič nestíham. Ale v piatok nejdem do školy (hurá), takže budem písať ďalej, nápady by boli, len ich nejak hodiť na papier. Tak dúfam, že sa bude páčiť.

Pomaly som prišla domov a moja nálada bola niekde na bode mrazu. Zajtra bude najhorší deň v mojom živote! Ale musím tam ísť, pôjdem tam, kôli Zaynovi. Zapla som si notebook, potrebovala som prísť na iné myšlienky. Nebolo až tak neskoro, možno bude niekto na fb. Veľa ľudí tam síce nebolo, ale človek, ktorého som potrebovala, áno. Chcela som jej napísať, ale predbehla ma. Dole sa mi otvorilo okienko so správou: „Neverím, že si tu =D“ nemusela som sa ani pozrieť na meno, hneď som vedela, kto to napísal. Človek, ktorý mi tu chýbal asi najviac. „A ahoj máš kde?“ začala som si ju doberať. Lenka bola moja najlepšia kamarátka, kým som žila na Slovensku. Písali sme si vyše hodiny, zväčša o Eliške. Lenka ju má už viac než dva mesiace a ja som ju ešte nevidela. Poslala mi síce fotku, ale to nebolo ono. Chcela som ju držať v ruke a počuť. Je nádherná a celá čierna. Lenka ju zbožňuje, má z nej nesmiernu radosť a ja sa teším s ňou. Konečne má svoju gytaru a nemusí kradnúť sestrinu. Ale pomenovať gytaru Eliška... vždy sa pousmejem, keď si na ňu spomeniem. A to som myslela, že po klavíri menom Marek ma nič neprekvapí.

Postupne sme sa od Elišky dostali, ani neviem ako, ku škole a podobným otravným témam. Pri týchto debatách som úplne zabudla na Zayna a aj na to, čo ma na druhý deň čaká. Nespomenula som si na neho do chvíle, kým mi neposlal správu: „Would u mind not going to school tomorow?“ „Why should I do that???!!!“ Čo odo mňa chce?! „C'mon don't be mad at me Just asking I've got better plan than going to school that's all“ „And can u tell me what would we do?“ „Well, som kind of preparing for evening“ „Give a minute“ napísala som mu a rozmýšlala. O čo prídem, keď sa ulejem zo školy? Keď som si spomenula na referát, ktorý som mala zajtra aj s Jennifer doniesť, rozhodla som sa. „OK what time are we going to meet?“ „I don't know what about 10:00?“ „Sure and where?“ „Can I come to your place?“ „Yep“ čo mám ešte napísať? Už viem. „ I have to go now. See ya tomorrow.“ Odoslala som, potom som sa rozlúčila aj s Lenkou. Vypnem počítač a idem spať. Išla som kliknúť na na krížik v pravom hornom rohu, keď mi blikla správa. Od Zayna. „Can't wait until tomorrow“ „Really funny“ napísala som mu a zrušila fb skôr, ako mohol odpísať. Nastavila som si budík na ôsmu, nech nestraší skoro ráno, ale zase nech sa stihnem dať do poriadku. Sprcha, zuby a spať! Pomyslela som si a hneď som to aj urobila.

V DEŇ VEČIERKU

Zobudila som sa s obavami, čo ma asi čaká. Snažila som sa ich potlačiť, ale nešlo to. Tak som sa strachovala ďalej a popritom som sa snažila dať do poriadku. Umyla som si a vyžehlila vlasy, make-upom som zakryla tmavé kruhy, čo som mala pod očami, teda, aspoň som sa o to pokúsila a trochu som si ho naniesla aj na zvyšok tváre. Linky, špirálu a hotovo. Viem, že tam, kam idem by som mala vyzerať neviemako úžasne, ale to v mojom prípade nie je možné. Obliekla som si rifle a biele tričko s modrými pásikmi. Pozrela som na hodinky – bolo ešte len deväť. Wow, som rýchla, ale čo mám teraz hodinu robiť? Vzala som malú tašku a pobalila do nej všetko, čo som považovala za potrebné. Mobil, peňaženku, okuliare (dúfam, že zostanem celý deň pri šošovkách a nebudem ich potrebovať), ďalej zrkadielko a pár šminiek. Keď budem odchádzať, dám tam ešte kľúče. A potom som si uvedomila, na čo zásadné som zabudla. So Zaynom sme včera boli síce kúpiť šaty, ale na taký “detail“ ako topánky sme nepomysleli. Otvorila som skriňu a dúfala, že tam objavím neexistujúce lodičky. No tá zívala prázdnotou. Aspoň čo sa lodičiek týka. Iných topánok tam bolo dosť. Čižmy, tenisky, sandále, žabky, balerínky... ale čo z tohto si môžem obuť na nejaký nóbl večierok? Sadla som si na posteľ a chytila hlavu do dlaní. Toto sa môže stať iba mne! Nádych, výdych, nádych... upokoj sa, nejako to dopadne, bude to v pohode... nádych, výdych... takto som strávila asi hodinu. Prestala som sa upokojovať, až keď sa ozval zvonček pri dverách. 

Hlboký nádych, otvorila som a usmiala sa na Zayna. Vošiel dnu a silno ma objal. „Si úžasná, neviem, čo by som robil bez tvojej pomoci. Vlastne, neviem, čo by som robil bez teba.“ „Ešte sa neteš. Máme tu malý problém. Vlastne, hneď niekoľko problémov.“ Uvoľnil objatie. „Ale nevrav. A nevyhováraš sa, náhodou?“ „Náhodou nie,“ zamračila som sa naňho, „za čo ma máš? Slúbila som, že ti pomôžem, tak ti pomôžem. Môžeš mi skúsiť veriť?“ „Nehnevaj sa, samozrejme, že ti verím!“ povedal a sadli sme si na môj “gauč“. „Takže, aký je problém?“ „Tak po prvé, netuším, kde sú tie šaty.“ Zayn len pokrútil hlavou a podal mi igelitku. „Tak, to by sme mali, čo ďalej?“ „No, druhý problém je v tom, že aj keď si už teraz mám čo obliecť, nemám si čo obuť. No nepozeraj tak na mňa, naozaj nemám nič vhodné!“ „To ti tak uverím!“ uškrnul sa. „Ty si pekný kamarát! Nemali by si kamaráti veriť? No tak sa poď pozrieť!“ otvorila som svoju poloprázdnu skriňu. Zdvihol obočie (mala som silné tušenie, že sa pokúšal zdvihnúť len jedno, no nevyšlo mu to) „A kde máš ostatné veci?“ „To je všetko“ cítila som sa naozaj blbo, prečo ma má za idiota? „No poď,“ ťahal ma za ruku k dverám, no ja som nevedela, kam chce ísť. „Kam ma ťaháš?“ „Zopakujeme si obchody!“ Vzdychla som si. „Čo je, ty sa netešíš na nákupy?“ „Ani nie“ „Ty si snáď jediné dievča, čo nerado nakupuje!“ „No vidíš! Nikdy si nič poriadne nekúpim, ale nachodím sa ako debil. Povedz, na čo je to dobré?!“ „Dnes si určite niečo kúpiš! Koniec-koncov, nemáš inú možnosť, teda okrem tohto,“ so smiechom ukázal na moju skriňu. „Som rada, že aspoň ty sa dobre bavíš!“ zamrmlala som a rýchlo sa obula. Keď som zamkla a vyšli sme von, spýtal sa ma: „Zavolám taxi alebo sa prejdeme?“ „Ja by som sa radšej prešla, ak nemáš nič proti.“ Pokrútil hlavou a zamierili sme smerom do centra. „Do akého obchodu chceš ísť?“ „Do prvého, ktorý uvidíme.“ „Tak v tom prípade sme tu!“ ukázal na malý zastrčený obchodík pár metrov pred nami. „Tak poďme, nech to mám za sebou!“ povedala som viac pre seba, ako pre neho. Chytil ma okolo pliec a vošli sme. V obchode som si, našťastie, našla normálne topánky. Tmavomodré, rovnaký alebo veľmi podobný odtieň, ako majú šaty. Jednoduché, s malou mašličkou a opätkami, na ktorých sa určite zabijem. Dala som za ne všetky svoje peniaze, no nemohla som dovoliť Zaynovi, aby mi ich kúpil, aj keď chcel. „A čo máš v pláne teraz?” spýtala som sa, keď  sme vychádzali z obchodu. „Takže, v prvom rade mi dáš tú tašku,” povedal a natiahol sa za taškou s topánkami, ktorú som niesla v ruke. Dala som ju nabok tak, aby na ňu nedočiahol. „jednu tašku hádam unesiem,“ povedala som mu. Rezignovane pokrútil hlavou a viedol ma ďalej. „Tak si tú tašku nes a poď za mnou,“ povedal a ťahal ma cez mesto, s obrovskými slnečnými okuliarmi a otrasnou čapicou na hlave. „Je táto maškaráda nevyhnutná?“ spýtala som sa po chvíli. „Prečo? Hanbíš sa za mňa?“ zazubil sa. „Nie. Skôr ťa ľutujem. To vždy, keď vyjdeš von, musíš vyzerať takto?“ „Uvedomuješ si, že po dnešnom večeri sa možno budeš tiež musieť maskovať?“ Vypúlila som naňho oči, neschopná slov a on prikývol.

Zvyšok cesty sme sa nerozprávali, pretože som bola zabratá do svojich úvah a nevšímala si okolie. Po tom, čo som si asi tretíkrát nevšimla, že Zayn niekam odbočil a pokojne som šla ďalej, ma chytil za ruku a ťahal za sebou. Keby som to bola schopná zaregistrovať, asi by som sa potešila. No ja som bola stále mimo. Naozaj to tak dopadne? Budú si ma ľudia všímať na ulici, ukazovať si na mňa ako na dievča slávneho Zayna... počkať, ako sa vlastne volá priezviskom? Som ja pekná kamarátka. Ale naozaj budem pre všetkých len Zaynovo dievča? A čo keď si ja niekoho nájdem? (no dobre, to nie je veľmi pravdepodobné), ale čo ak si niekoho nájde Zayn? Zahráme sa na rozchod alebo čo? Pozrela som na Zayna. „Už si späť?“ spýtal sa. Späť? A kde som ako bola? Nechápavo som naňho pozrela. „Doteraz si bola úplne mimo, tak sa pýtam či si späť.“ Zamyslela som sa. Som späť? „Áno, už som späť.“ „To je dobre, pretože už sme na mieste.“ „A to je?“ „A to je tu!“ „A čo presne je to tu?“ „Vždy si taká zvedavá?“ „Niekedy aj viac!“ „To si nedokážem ani predstaviť.“ Prevrátila som oči a on sa len uškŕňal a ťahal ma do obrovskej budovy. Vyšli sme na piate poschodie a zaklopali na jediné dvere, čo tam boli.
                              
Asi takto nejak si predstavujem tie šaty, len s dvomi malými výhradami. Tá mašľa má byť biela a to čo trčí spod šiat (je to spodnička?) by malo byť biele tiež.



30 komentárov:

  1. oooch ..zase raz krásna čast ..už ani neviem čo ti sem mám písat ..na každú jednu čast vymýšlat nové ohodnotenie :D .asi len jedno ..že sa teším na novú čast ..a hlavne na ten večierok ..kde už dúfam bude aj Niall :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a neboj sa Niall sa už objaví a bude to skôr ako na tom večierku =D


      Kikuš <3

      Odstrániť
  2. nechcem ni čhovoriť ale ti ešaty na tom obrázku vizeraju hrozne dáš mi email ja ti pošlem šaty ake by jej určite vybrali a k časti zase úžasna ty tanečnica!:D a nestresuj z treningami daš to len si telo musi zvyknuť take prve 2-3 mesiace budu najhoršie :* :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som veľmi zvedavá na tvoju predstavu šiat, na googli je dosť obmedzený výber (len cca zo tri milióny možností) a toto sa najviac podobalo mojej predstave =D email mám k.lalikova@azet.sk tak pošli, teším sa =D ďakujem za podporu ty plavkyňa, ale myslím, že už som si zvykla (po dvoch týždňoch)a až na tú mega svalovicu je to okej... a dnes sme mali súťaž a... musím sa pochváliť, PRVÉ!!!! nechápem, ale teším sa =D a ďakujem veľmi pekne, som rada, že sa páčila.. ako pozerám, trošku som sa rozpísala, hádam nevadí =D


      Kikuš <3

      Odstrániť
    2. vidím, že nevidno dobre ten mail, tak za tým K-čkom hneď na začiatku je bodka =D

      Odstrániť
    3. neboj sa! vzykneš si aj mi mame preteky teraz cez víkend tak uvidim ako zaplavem lebo mám dať limit na majstrovstva europy! :) a šaty nejdem pozerať cez google! :) ja mám lepšie stránky :* <3 dal aj facebook ked chceš! :)(neboj sa nejsom pedofil) :D:D:D:D:D

      Odstrániť
    4. ani by som to na teba nepovedala =D tak ti budem držať palce, ty to dáš!!! <3 http://www.facebook.com/kika.lalikova a nesmiať sa za to meno, už to nejde zmeniť =/

      Odstrániť
    5. akurát som kukla tvoj FB .:) a ty s kade poznáš Sofiu Markovú ? :) ved ona chodí do tej istej školy ako ja ..ibaže je o rok mladšia :) .

      Odstrániť
    6. nepoznám,to som určite ja nebola! :D ja som toto http://www.facebook.com/profile.php?id=100000050142402 keby dačo!! :D a dneska som spravila limit A-čkový! olééé

      Odstrániť
    7. milujem takéto náhodné objavy, keď každý každého nejako pozná =D poznám ju z tanečného zo Xoany =D ale nemusíš jej o tomto hovoriť, nechcela by som, aby ľudia, čo ma poznajú vedeli, že toto píšem ja =D logika potom čo sem dám fb, však??? ale my dve asi budeme bývať niekde poblíž, keď tak nad tým uvažujem, možno sme sa už aj stretli a nevieme o tom =D


      Kikuš <3

      Odstrániť
    8. a Caroline gratulujééééém <3 vedela som, že to dáš <3


      Kikuš <3

      Odstrániť
    9. ja som z Kanianky ..:) tipujem že ty z pd ? :D .neboj .budem mlčat :)

      Odstrániť
    10. Sebedražie, ak vieš, kde to je =D a ďakujem


      Kikuš <3

      Odstrániť
    11. samozrejme že viem kde to je ..:) nemáš začo :D

      Odstrániť
  3. super...tie šaty sú pekné....a časť dokonalá...pri mene Eliška som 5 minút pozerala (tiež sa volám Eliška) a potom som vybuchla do smiechu...som zvedavá, čo bude na tom večierku...:)
    Eli

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak tá gitara je pomenovaná po tebe =D je to písane podľa skutočnej osoby, ktorá má naozaj gitaru menom Eliška a klavír Mareka =D som rada, že som ťa pobavila, aj že sa to páčilo =D ďakujem <3


      Kikuš <3

      Odstrániť
  4. aj ja som pozerala, že čo, aká Eliška? :D a klavír Marek :D :D je to krásne, som zvedavá kam idú :) už zase naťahuješ týý!! :D inak páči sa mi, že je to vlastne iba o takej obyčajnej babe, a že je to také reálne :) aj keď, neviem či by sme normálne mali za suseda Nialla, ale to by bolo pekné :D:D love yaa♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eliška a Marek skutočne existujú u mojej kamarátky =D ďakujem, som rada, že sa páči <3 a čo ty vieš, možno sa aj ty raz nasťahuješ pri Nialla alebo niekoho iného z 1D =D ale to ti hneď prídem na návštevu a zoznámiš nás =D


      Kikuš <3

      Odstrániť
  5. páni :D je to úžasné :) úplne dokonale píšeš :) ak budeš mať čas mrkni aj na môj blog :) sú to len také amatérske :) ale nevadí http://ohmygoodness.blog.cz/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. amatérske? sorry zlatko, ale čo si myslíš, že je toto??? no pekne si ma pobavila, ale neboj, kuknem <3 a ďakujem veľmi moc, som rada, že sa páči =D btw už teraz sa mi páči ten názov =D


      Kikuš <3

      Odstrániť
  6. Je to nádherné!<3 Píšeš lépe než J. Rowlingová!:D Těším se na další část! Vždycky když vidím, že je napsaná nějaká nová část těším se jak pětileté dítě na Vánoce!:D Miluji tvoji povídku!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto ti nikdy neodpustím!!! =D urážať J. K. Rowling?! to ako čo je, práve si sa stretla s najväčším fanúšikom Harryho Pottera, tak tíško =D ďakujem veľmi pekne a musím sa priznať že podobne reagujem aj ja, keď je nejaká nová časť nejakej z mojich obľúbených poviedok (ktorých je cca 20)a tak isto pri takýchto komentároch <3 ďakujéééém


      Kikuš <3

      Odstrániť
  7. Krásne to je! :D Ja už sa neviem dočkať kedy sa s Naillom stretnú :D Len tak dalej :D Úžasné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a nemaj strach, Niall je už na ceste =D


      Kikuš <3

      Odstrániť
  8. kedy bude nová ?? :) .ooch ..daj sem dnes aj dve ..ked je sobota (psie oči ) :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zas psie oči??? tak tomu sa nedá odolať, snaha bude, sľubujem, uvidíme, či to ale bude stačiť =D


      Kikuš <3

      Odstrániť
    2. ja som bola ticho :D-kika

      Odstrániť
  9. ďalšiu...ale to je tvoja vina :D lebo toto je ako droga a ty si náš díler :D takže sa na nás nemôžeš hnevať..dnes idem na oslavu, ale dúfam, že ak sem zajtra v polospánku prídem bude tu blikať min. 13. časť :) :) som náročná ?? nie to je len absťák :D :D ..Janii

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak absťáky, keď mi niekto nepridáva časť poznám a momentálne píšem o sto šesť tak uvidíme, či sa to bude dať čítať =D a uži si oslavu =D a veľmi ďakujem


      Kikuš <3

      Odstrániť
  10. no kedy bude tá nová čast ??? :)

    OdpovedaťOdstrániť