nedeľa 1. apríla 2012

London 47.


Tu je vysvetlenie môjho ukončenia + posledné riadky London-u... tak dúfam že sa Vám koniec bude páčiť... 

 HA ! ste sa zľakli čo? :D :D :D Ospravedlňujem sa ak som niekomu spôsobila infarktové stavy, nechcel som, ale 1. apríl !!!!!!!!!! :)   

Nie, nie je to posledná časť... tak hope you like it! 

+ okolo 22.oo bude 1DP :* 

-> Liam <-

Všetci vedia aký som, ale dnes ma Harry s Louisom upozornili aby som na twitter nevešal kedy prídeme domov.  Paparazzi na letisku by nás zdržali a to sa im nepáčilo. Ale ja som nemohol!   „ Jeden jediný maličký tweet nikoho nezabije, možno si ho ani nikto nevšimne.“ Prehováral som sám seba a kým chalani tancovali v aute a bombardovali sa kuracími nugetkami, čo strašne rozčuľovala Niallera, ťukal som do mobilu. Mysleli si samozrejme, že píšem Christine tak ako vždy, ale ja som písal tweet a tváril som sa zamilovane

Today! Home! Finally! Finally, she will be in my arms, only 8 hours. Good luck on the test baby

„ Liam chytaj.“ Louisov piskot ma prinútil zdvihnúť hlavu. To bola chyba. Vytiahol Niallovi z úst dva hranolčeky a s diabolským úsmevom ich po mne hodil. Nebol by to problém keby som nemal bielu košeľu a keby hranolky neboli s kečupom. „ Damn Louis!!!!“  Smiech sa ozýval celým autom a ja som bol rád že si ich nenapadlo pozrieť sa na twitter.

Čakali sme na kufre keď sa cez sklenenú stenu ozýval šum a cvakanie fotoaparátov. Všetci štyria ma prebodávali pohľadom len čo sme vystúpili do letiskovej hali už aj s kuframi. Snažil som sa usmievať sa ospravedlňujúco, ale nezabralo to.  Louis mi venoval zachmurený pohľad, nevedel sa dočkať Eleanor ale tá ho nemohla prísť čakať na letisko, kvôli Eloise. Zayn a Harrym sa vyškierali a ochotne pózovali fotografom. Našťastie boli za sklanenou stenou, ochranka pustila do hali len pár ľudí. Medzi nimi bola Carmen ktorá teraz objímala Nialla. Neváhal a bolo mu jedno že  budú v novinách, začal ju náruživo bozkávať a blesky foťákov neprestávali. Díval som sa na ich radosť z prítomnosti keď do mňa niekto strčil. Neotáčal som sa, ale podľa hlasu som spoznal Harryho. „ Myslím že hľadáš ju však?“  Ukázal na miesto kde stála. Vlásky jej padali rozpustené ako vždy, len s tým že boli vlnité. Červené nohavice a prúžkované tričko? Kópia Louisa? Usmial som sa a skúmal som ju ďalej. Dlhé mihalnice mala pretreté maskarou, boli ešte dlhšie a tmavšie. Jamky v líčkach zmizli  ale pousmiala sa. Konečne som ju objal, zaboril som nos do vlasov a vdychoval jej vlastnú vôňu. „ Chýbal si mi.“ Šepla a pevnejšie ma objala. Nepobozkal som ju, ale keď sa odtiahla díval som sa jej do očí. Nevie si predstaviť aká veľká je moja láska k nej, ako veľmi ju potrebujem a ako chcem aby bola šťastná. Nepovedal som to nahlas, nežmurkala a keď sa jej na tvári myhol úsmev, cítil som sa šťastný.

Cestu domov sme neprehovorili. Carmen šoférovala, Niall sedel vedľa nej vpredu, my s Chris vzadu. Tuho som jej stískal ruku a pri každom jej pohladení mojej ruky som sa na ňu pozrel. Znova a znova sa usmiala a sklopila oči. Okamih na ktorý som čakal nastal až vo chvíli keď sa zatvorili dvere na mojej izbe. Kufor som položil pod okno a do miestnosti som pustil vlhký večerný vzduch. Sadol som si sa postel a stiahol som ju na svoje kolená. Prsty zabárala do mojich vlasov, čelo opreté o moje a pohľad do hlbokých hnedých očí mi spôsoboval zimomriavky. „ Ako dopadla skúška?“  Zdvihla jedno obočie, čo ma rozosmialo. „ Po mesiaci abstinencie od tvojich bozkov sa ma pýtaš aká bola skúška.“ Zhrozene som sa zatváril a dal som jej pusu. „ Ty!“ Chcela ma bozkávať ale zastavil som ju. „ Liaaam prosím..“ Síce mi myhalo kútikmi úst tváril som sa vážne. „ Musíš niečo vedieť.“ Ona ma tiež nastrašila, keď som si myslel že je tehotná, tak jej to vrátim. Možno si myslela že jej poviem že ju viac nechcem, alebo že som ju podviedol. „ Milujem ťa.“ Rozosmiala sa a začala ma bozkávať.

-> Louis <-

Taxikárovi som povedal nech ma počká pred hlavným stanom, zatiaľ kým som pomohl chalanom s kuframi. Svoje som odniesol do izby a ponáhľal som sa dole.  Kým som sa viezol večerným Londýnom myslel som an to ako sa asi El bdue tváriť po rozopnutí dvoch kufrov plných plšových zvieratiek. Ale prevahu mali mrkvičky – jedna bola žltá s slabo zlenenou vňaťou, druhá mala ruky a nohy, a tá tretia mala dokonca na brušku vyšité Louis „Tommo“ Tomlinson. Predavačka sa na mňa čudne pozerala keď som to zbadal, ale aj tak som ju kúpil.  „ Sedem dvadsať pán Louis.“  Podal som mu peniaze a s úsmevom mi pomohol vyložiť kufre.  Čierne dodávky stáli na oboch stranách, nervózne som poklepkával nohou kým som zvonil na zvonček. Dvere otvorila mama El. „ Dobrý večer..“ Pozdravil som a keď som za svojím chrbtom počul písanie penumatík  tlačil som sa dnu. „ Najprv nabúchal moju dcéru a potom je neslušný!“ Hnevala sa budúca svokra, no ja som za sebou zavrel dvere. „ Nebola to moja vina že tu sú paparazzi, nemáte sa prečo hnevať na mňa.“ Mračila sa. „ Tak je to vina tých tvojich hrozných kamarátov zo skupiny! Keby si normálne pracoval nemali by sme dom obkolesený fotografmi.“ Ironicky som sa usmial čo ju naštvalo ešte viac. „ Aj ja vás rád po mesiaci vidím mami.“  Zaškeril som sa a otočil som sa ku schodom z ktorých bolo počuť mrnčanie.  Eleanor v rozľahaných teplákoch a bielom tričku hneď keď ma zbadala vrhla sa na mňa. „ Louis, zlatko hurá.“  Vtisla mi pusu, ktorú som ja predĺžil na vášnivý bozk a tým som dosiahol to čo som chcel.  Svokra nahnevane tresla dverami svojej izby so slovami „ Reve vám dieťa a vy sa tu oblizujete.“  Smial som sa, popohnal som El hore schodami a ťahal som za sebou oba kufre.

„ Si blázon, je maličká, toľko hračiek ešte nepotrebuje.“  Nekomentoval som jej námietky ale o celej malej izbičke som rozkladal hračky, vankúšiky a drobné vecičky pre Eloise.  Poslednú mrkvu som položil na okno a vzal som si malú na ruky. „ Je krásna presne tak ako ty.“  Na maličké čelíčko som pritisol svoje pery a drobca som položil do postieľky. Do náručia sa mi dostala Eleanor. Jednú ruku som vplietol do jej vlasov, popritom som ju bozkával a druhou rukou som skúmal ešte stále plné prsia a jej bruško. „ Louis-po-počkaj..nie...malá nespí.“ Smiala sa cez moje bozky a odťahovala sa. „ Tak dlho sme nič nerobili..El..“ Zatváril som sa nešťastne ale z postieľky sa ozval detský plač, posadil som svoju budúcu na posteľ a vybral som Eloise z postieľky, hneď prestala plakať. „ Toto sa nerobí keď chce ocko s mamičkou robiť ďalšiu malú mrkvičku Eloise.“  Eleanor sa smiala, vyzerala krásne – ako matka mojich detí.


-> Christine <-

Nestihla som sa privítať so všetkými chlapcami, Louis odišiel hneď za El a Liam  začal po maznaní sa so mnou vybaľovať kufor. Jemne som zaklopala na Zaynove a Harryho dvere. Obajala ležali na posteli a čumeli do plafónu. Pohodle som sa vtrepala medzi nich a oboch som oblapila rukami. „ Chýbali ste mi chlapci.“  Zayn ma objal tiež ale Harry mi venoval prísny pohľad. Vyplazila som mu jazyk a otočil som sa tvárou k Zaynovi. „ Prezraď mi niečo, čítala som twitter a bolo tam niečo o nejakej slečne zo Slovenska, modelka. Myslím že sa volala Tanya.“ Usmial a prikývol. „ Je dokonalá, a predstav si býva v Londýne. Akurát bola na stáži  v New Yorku keď aj my sme mali koncert.“ Usmieval sa a tváril sa tak zamilovane? Harry sa dožadoval mojej pozornosti tak že ma začal štekliť. „ Nerob Harold!“  Bránila som sa, no pridal sa k nemu aj Zayn. „ Ste blááázni..nie niee..áááá.“ Strašne mi trebalo cikať a tí dvaja nie a nie prestať. „ Neee..poci..pocikám sa vám na...posteľ!“  Obaja zamrzli a škaredo na mňa pozerali. Preliezla som Zayna a skočil som po štvornožky na zem. Liam práve otvoril dvere do izby a keď ma zbadal začal sa smiať až sa chytal za brucho. : "Zlatko, ty si spadla?"  Pýtal sa a smial sa tak že sa posadil na zem. "Nieee, veď aj podlaha potrebuje objať." Oponovala som a preliezla som až k nemu. Kotúľali sa mi slzy po lícach od smiechu. „ Chýbala mi! Aj táto podlaha mi chýbala!“  Zayn nedýchal, zružovel ale nevadilo mu to pretože sa ďalej odpaľoval spolu s Harrym, ktorý ležal s hlavou zvesenou dole z postele a nohami mával vo vzduchu.  

Sedeli sme v obývačke len my dvaja. Stiahol ma na svoje kolená, oprel si hlavu o moje rameno a rukami oblapil moje brucho. Jeho prsty ma šteklili keď sa pohrával s stuhou ktorá visela z môjho trička. Provokoval ma a aj si to patrične uvedomoval pretože miesto pozerania filmu a mi chichot do ucha a jeho teplý dych ma šteklil na krku.  Nechcela som mu spôsobiť odpadnutie nôh tak som si presadla na gauč a vyložila som si len nohy na tie jeho. „ Mala by som ísť domov, si unavený.“  Priľahol ma a prstami prechádzal ďalej po stuhe. „ Mám lepší plán.“ Zývol ako malé bábätko a zatvoril oči. Stlačila som  červené tlačítko na striebornom ovládači a izba sa ponorila do tmy.  Pomocou Zayna som sa dostala spod Liama, pozakrývala som ho dekou a ešte pred odchodom som stihla vyfajčiť poslednú nočnú cigaretu so Zaynom. 


Chcelo sa mi tiež spať, ale pre istotu som skontrolovala portál kde nám profáci zapisovali známky.  Doťukala som heslo, stlačila enter a čakala. Kým sa stránka načítala odhryzla som si z banána a položila som ho na tanier vedľa seba.  Načítajte vašu stránku ešte raz, alebo kliknite na tento odkaz. S unudeným výrazom som klikla znova. Znova nič, prišlo mi zle. Letela som do dolnej kúpeľne aby som nezobudila babku.  Pomaly som klesla na studené kachličky. Hlava sa mi krútila ako na kolotoči. Malé množstvo jedla spolu s banánom vo mne veľmi dlho nevydržalo a sily na odchod do postele odišli spolu s mojimi myšlienkami. V kúpeľni máme malý, biely a chlpatý koberček. To bola moja záchrana pred zimnou, schúlila som sa do klbka a zaspala. Zobudila som sa na chlad, rýchlo som prešla do postele a do rána som o sebe nevedela. 

29 komentárov:

  1. jžš ja ťa asi fakt zaživa stiahnem z kože! :D naozaj si ma naľakala :D vážne som dúfala, že je to prvý apríl, ale ty vieš tak presvedčivo klamať :D už to viacej nerob! :D
    btw, zase dokonalá časť, milujem opisy Louisa ako otecka, to je také ňúú :)) milú svokru má :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I´m so sorry :DD ale ja som z toho mala zábavu! :D áno, klamanie mi ide, som rodená herečka :* fakt ma to mrzí.
      Milúú :D :D hej

      Odstrániť
  2. Zabít tě :DDD Ale ten díl... Úžasný :)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krása! Nemám čo dodať! A som rada, že to je iba vtip a nekončiš... Lebo by som to asi neprežila!
    Ale veľmi pekná časť! Som rada, že sú Christine a Liam zase spolu... No a Louis s Eleonor :D Nemám slov! Ďalšiu časť, prosím!

    Smile* (smilelove.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj mňa hneď napadlo, že hmm asi 1. apríl.. ale vážne si to presvedčivo napísala :D Pekná časť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. „Toto sa nerobí keď chce ocko s mamičkou robiť ďalšiu malú mrkvičku Eloise.“ :D:D:D:D tak toto ma zabilo :DD .. a ta podlaha :D mrem z teba dievča :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. k tomu fóru sa nevyjadrujem, iba toľko, že sa ti naozaj podaril =D a táto časť... ó môj bože! krásne, samozrejme, ale ten koniec... asi bude predsa len tehotná, že??? ufff, no hádam to dobre dopadne =D a ten Louis s Eleanor = nemám slov, viem si ich predstaviť, taký zlatý párika aj s malou Eloise, samozrejme, ale tá mama ma dostala =D




    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty!! :) ťukaj do FB moje meno - Jaja Bačová :) potrebujem s tebou hovoriť! :D

      Odstrániť
  7. Infarktové stavy? Mňa si rozplakala!!! naozaj ;) je to super, žeby bude ďalší malý smer? už som zvedavá, neviem sa dočkať pokračka :D *Ems*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Láska moja, ty ma neštvi! :D Ja som mala infarktové stavy,keď som si prečítala to o tom konci... fakt som si nemyslela, že je to 1. apríl... bože, vieš ako mi odľahlo? a doteraz mi nešlo komentovať, tak som ti nemohla písaŤ srdcervúce správy :D :O :D uff.... inak krásna časť :) ako vždy♥♥♥ ten Louinko♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. prečo nešlo? :O :))) nebooj lááska, zatiaľ nemám prečo skončiť to, zatiaľ ma to baví a mám nápady, takže.. no :) ale mám otázku na teba, fb potom :) :* nekecaj ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásne,úžasné proste dokonalé ako vždy♥
    Ufff ale odľahlo mi že to bol iba žart! :D ;)
    A už sa nemôžeeem dočkať pokračovania! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jajka, mám na teba otázku, keďže som v blogoch nová a neviem niečo nájsť. Chcela som ti napísať na FB leeenže zas mi nechce načítať tú debilnú stránku. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Waa!! vieš ako som sa zlakla, keď som si prečítala, že posledná časť?! nerob mi toto, žena! :D :D tsuuuuuuuuuu...ale Chris bude tehotná, však?! haaaa bude malý Liamko? :D Alebo malá Christy? :D jooj, teším sa! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. dokonalosť :) neskutočné, krásne, nádherné... blá blá blá ;) a zbožňujem tvoje opisy.. :) ešte keď.. no, veď včera som ti písala ;) :-* neskutočné to je, vieš? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. božee prečitala som to cele za 5hodin a to som sa smiala na obrazovku a aj plakala a mama s bratom na mna pozerali či som v poriadku !? :D nie nejsom! určite bude tehotna ved vraciať pre nič za nič!! inak užasne pišeš a to stou druhou malou mrkvičkou louis uplne zabil ,doteraz sa na tom smejem :D fakt SUPER!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neplač :( nemám to rád keď plačete.. joi :( :) pssst neprezradzaj tajomstvá :D

      :* Ďakujem, som veľmi rada že sa to páčilo :)

      Odstrániť
    2. dobre,dobre ale niečo za niečo ! :D kedy bude dalšia časť? :)

      Odstrániť
    3. poobede :D :D :D vydieračka :D :D csssss

      Odstrániť
  15. prepáč že som až doteraz nepridávala žiadne komentáre ale odteraz sa už budem snažiť :) behom dvoch dní som zhltla celú tvoju poviedku ..asi som na nej závislá :) musím povedať že máš neskutočný talent .. mať tak tvoju fantáziu ♥ dúfam že sa ešte nezamýšľaš nad koncom lebo to by ma fakt mrzelo :/
    Nika

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Joooj,len tak blúdim po nete a nájdem odkaz na tvoj blog... pozram na tú hŕbu častí....najprv sa mi to nechcelo čítať ale potom som sa do toho pustila a stala som sa TVOJA OBROVSKá FANYNKA!!! Sedela som nad pc od 23:00 až do 6:00 ale stálo to zato...ty kks táto poviedka je nyvyspitatelná...čakám že sa stane ničo normálne ale ty niééé...dáš tam niečo,čo odrovná všetkých naokolo...:) :) počas tvojej poviedky som plakala,
    smiala sa,tešila sa,mala nervy...proste D.O.K.O.N.A.L.É.... a dievča zlaté,ty len píš a píš a píš a opováž sa prestať!!! :D :D :D
    Eli =)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. prosííím daj dalsiu caaast !! prosíím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dnes bude :D už sa na nej pracuje :)) a ĎAKUJEM :*

      Odstrániť