utorok 24. apríla 2012

Amy, who lives next to you? 15.


Musím Vám niečo povedať !  Hahaa.. London THE END bude až vo štvrtok, mrzí ma to..ale  nestíham skôr.. budem rada ak budem mať čas a chuť si zapáliť..zas len káva a cola..fuj ..See ya a intenzívne na mňa myslite vo štvrtok okolo 16.30h :) 

Inak ako Kikuš poviem ti, čítam to s otvorenou pusou.. enjoy it! J.s.




Okolo polnoci sa Liam s Danielle niekam zašili, alkoholici sa presunuli bližšie k baru a ja som zostala pri stole sama. Tak som len pila svoj džús a hľadala Zayna a spol. na tanečnom parkete, kedže pri bare už nesedeli. Nebolo to jednoduché, všade sa motalo veľa ľudí, zväčša v podobnom stave ako tí, ktorých som hľadala. Ďalej som ich hľadala, keď som pocítila niekoho pery na mojom krku. Prebehli mnou zimomriavky a otočila som sa. Čakala som ožratého Zayna, ktorý len hrá naše divadielko a chcela som ho jemne odtlačiť. Odkedy Zayn takto vonia?! No keď som sa otočila a videla, kto stojí zamnou, to “jemne“ mi akosi uniklo. Z celej sily som ho odtlačila. Keď vezmeme do úvahy množstvo alkoholu, ktoré mal v krvi, nechápem, ako je možné, že to ustál. Len sa zatackal pár krokov dozadu a vrátil sa späť ku mne. „Niall, pre Boha čo to stváraš?!“ nechápavo som naňho pozrela, „Čo to má znamenať?!“ „Čo asi? Chcel som ťa pobozkať!“ opäť sa nebezpečne priblížil. Odsunula som sa ďalej. „Niall, prestaň! Odíď!“ Neodišiel, tak som odišla ja. Pokúšal sa ísť za mnou, tak som pridala do kroku. Začala som utekať, čo on, našťastie, nedokázal. Tackal sa a po chvíli to vzdal.


Vydýchla som si a zašla na WC-ka. Našťastie tam nikto nebol. Oprela som sa o stenu a zhlboka dýchala. Potrebovala som sa upokojiť, nechápala som, čo to má znamenať. Je len ožratý! A ožratí ľudia robia hovadiny, možno si ani neuvedomoval, čo robí. A možno áno... kiežby. Stále som cítila jeho omamnú vôňu, dotyk jeho horúcich pier. Čo je zač tá Samantha? Možno sa rozišli, veď prečo by inak neprišla? Pomyslela som si škodoradostne. Ale čo ak nie? Čo ak je len niekde preč, len nemohla prísť? A on je len opitý a zajtra mi povie niečo ako: „Sorry moja, to bol omyl. Hádam si si nemyslela, že by som chcel mať niečo s tebou?“ Presne tak to bude! A ja preto ešte dnes zabudnem na všetko, čo sa stalo. (Ako keby sa to dalo) Miesto na krku ma stále pálilo, pozrela som sa do zrkadla, no nič som tam, prirodzene, nemala. Pokoj, nič sa nestalo, vôbec nič, to sa ti len zdalo! Zopakovala som si v hlave, ubezpečila samú seba, že tomu verím a vyšla von.


Pomaly som sa približovala k stolu, kde už znova sedeli Liam a Danielle. Dúfam, že prišli len teraz a nevideli nič z toho, čo sa stalo medzi mnou a Niallom. Vyzeralo to tak, že si nič nevšimli, prisadla som si k nim a Danielle so smiechom ukázala na kraj tanečného parketu. „Sleduj našich alkoholikov!“ zasmiala sa a ďalej ich pozorovala. Louis so Zaynom sa ťahali o Harryho. Ten bol úplne mimo, nevnímal, čo sa s ním deje, zatiaľ čo Louis a Zayn ho ťahali raz na jednu, raz na druhú stranu. Eleanor stála za Louisom a snažila sa upútať jeho pozornosť. Vešala sa naňho, no on ju ignoroval a ďalej bojoval o Harryho. Potiahol ho z celej sily a Zayn ho pustil. Louis sa zatackal, spadol na zem a Harryho potiahol so sebou. Metali sa ako ryby na suchu, potom Louis chytil Eleanor za ruku a stiahol  ju k nim na dlážku. Keď som ich tam tak videla, neschopných vstať, musela som sa smiať aj ja. To sú takí blázni!
Sledovala som tých troch, ako sa váľajú po zemi a uvedomila si, že Zayn už s nimi nie je. „Kde je Zayn?“ spýtala som sa Liama. „Naozaj to chceš vedieť?“ čudne sa zatváril a ja som prikývla. Povzdychol si a ukázal smerom k baru. Zayn tam sedel na vysokej stoličke, ledva udržiaval rovnováhu, aby nespadol a pri tom flirtoval s barmankou. Z diaľky som ju dobre nevidela, všimla som si len jej dlhé čierne vlasy. „Čo teraz spravíš?“ spýtala sa Danielle. No, čo spravím? Zahrám sa na žiarlivú priateľku a pôjdem im vynadať? Ale keď ja im to prajem, ja chcem, aby im to vyšlo. „Myslím, že teraz nič. Počkám, kým bude schopný vnímať a potom mu to vysvetlím!“ „To ich ani nejdeš od seba odtrhnúť?“ „Už nebude treba!“ zasiahol Liam a ukázal na Zayna, odchádzajúceho od baru a smerujúceho sem. Trvalo mu takmer dve minúty, kým sa sem dostal. „Tak čóóó?? Bavíte sa??“ pripito sa zarehotal. „Zayn, nie si na koncerte!“ zamračil sa naňho Liam. To, čo robil Zayn pri bare jeho aj Danielle, zdá sa, naštvalo. „No veď dobre, len sa pýtam!“ zaškeril sa a štipol Liama do líca. Ten mu plesom po ruke. „My sa bavíme dobre. A ako vidím, ty tiež!“ škaredo naňho pozrela Danielle. Bolo mi jasné, kam to smeruje a nič viac som nechcela počuť. „Ospravedlňte ma na chvíľu, musím ísť na WC,“ zamrmlala som a zmizla odtiaľ tak rýchlo, ako to len šlo. Tento raz som však nemala šťastie a na WC som nebola sama. Snažila som sa tváriť normálne a zaliezla do kabínky. Som totálny zbabelec! Mala som tam zostať a nejako to vyriešiť! Ale nie, ja zdupkám ako idiot! Hlupaňa, hlupaňa, hlupaňa! „Amy?“ to bol hlas Danielle. Čo tu ona robí? Vyšla som von a ona tam stála. „Očakávam vysvetlenie,“ oznámila mi. „Čoho konkrétne? Šla som len na WC.“ Prevrátila oči. „Ide o Zayna a to, čo povedal. Bolo to... zaujímavé.“ Ťahala ma k stolu, kde už, našťastie, nebol Zayn, no stále tam sedel Liam, čakajúci na vysvetlenie. „Čo také zaujímavé hovoril?“ „No, tak najprv, že nechápe, prečo by nemohol flirtovať, s kým chce, veď on je slobodný muž. Pripomenula som mu, že nie je, ale on mi odvrkol, že nič nechápem, tak sa do toho nemám starať. A že ak som veľmi zvedavá, nech sa opýtam teba. Tak sa teda pýtam, čo do čerta sa tu s vami dvoma deje?!“ „Počká to chvíľu, len kým ho zabijem?!“ Naozaj som mala chuť ho zabiť. Toto tak ľahko nevysvetlím. Prečo nemôže držať jazyk za zubami?! IDIOT! Stála som tam, snažila sa upokojiť a vymyslieť, čo im poviem, keď ma zozadu niekto chytil. Až keď ma zdvihol na ruky, uvidela som mu do tváre. NIALL! Už zase?! „Vysvetlíš mi, čo to má znamenať?!“ „Vymenil som ťa so Zaynom“ uškrnul sa. „Ale čo. A za koľko?!“ „Za dve fľašky vodky!“ Tak toto teda prehnali! Obaja! „Tak aby si vedel, ja mám väčšiu hodnotu ako dve fľaše vodky! Okamžite ma pusť a vypadni vysvetliť Zaynovi, že ja nestojím dve fľaše vodky!“ kričala som naňho, zatiaľ čo on, Danielle a Liam sa na tom dobre zabávali. „Nie si trochu drzá?!“ spýtal sa s úškrnom. „JA?!“ „Áno ty! Čo sa miešaš do mojich a Zaynovych obchodov?!“ rehotal sa. „Musím uznať, že máš odvahu,“ zasyčala som naňho cez zaťaté zuby, „držíš ma tu proti mojej vôli a provokuješ, aj keď mám hnedý pás z karate! A pravdepodobne ti už aj došlo, že do takých desiatich sekúnd tu budeš ležať na zemi...“ nemusela som dokončiť, lebo už som stála na nohách a Niall sa vzďaloval najrýchlejšie, ako mu to jeho stav dovoľoval.


Keď sa Danielle dosmiala, vrátila sa k starej otázke. „Už nám vysvetlíš, čo malo to Zaynove správanie znamenať?“ Pokrútila som hlavou. „Keď vytriezvie, zabije ma.“ „Teba? S hnedým pásom z karate?!“ začal sa na mne smiať Liam. „Tak fajn,“ povzdychla som si rezignovane, „koledoval si o to. Ale nikto sa to nesmie dozvedieť.“ Zatvárili sa nesmierne vážne, zhlboka som sa nadýchla a vysvetlila im, ako to bolo naozaj medzi mnou a Zaynom aj to, prečo tu teraz som. „Vy že nie ste spolu? Veď vyzeráte ako zamilovaný párik,“ neveriacky na mňa pozrela Danielle, „za toto by ste si zaslúžili Oscara!“ „Ale nikomu to nepoviete, však? Ani Zaynovi, nemusí vedieť, aká som ukecaná.“ „Neboj sa, nikto sa nič nedozvie,“ uistila ma Danielle, „však?“ otočila sa k Liamovi, ktorý prikývol. „Ďakujem,“ usmiala som sa na nich s úľavou a sledovala, čo tí naši alkoholici stvárajú na parkete. Také tanečné pohyby som ešte nevidela! A takto to bolo zvyšok večera (vlastne, už rána). Okolo pol šiestej sme odchádzali. Keď som prišla domov, bolo už šesť hodín a ja som sa tak, ako som bola, zvalila do postele.

10 komentárov:

  1. bože !! hlupana je to ..prečo odohnala Nialla ? ! :D inak krásnaaa čast ..:) už aby bola dalšia .a nech už konečne Amy podlahne Niallovi :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čítala som to tak strašne dlho..a tak strašne pomaly.. a je to tak strašne super.. žeriem ťa ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skveléé!!...za dve flaše vodky,konec toto...teším sa na ďalšiu časť...a London vo štvrtok?!?! som zvedavá...teším sa na oboje :D
    Eli

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow! Zase si ma prekvapila :D toto by som o Zaynovi nepovedala, on sa mi vždy zdal ako taký poctivý :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jaja nie je sama, kto to číta s otvorenými ústami! žeriem ťa, dievča! ďalšia z mojich nových lások (nie že by ich bolo až tak veľa :D) .. mňam mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kokoooos ! to co ma byt toto ?..:D DOKONALE!!! otvoren ustaaa do koran ešte teraz ! :D opity chlapci :D sa smejem :D a zayn :D no toto :D 2 minuty mu trvalo dokym ku nam prisiel :D no som na zemii :D tešim sa na dalsiuuu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ojoj opití chlapci? :D krásne, krásne! ;) nič iné ti na to nepoviem, lebo ma nič nenapadá, ale aj tak sa to nedá inak opísať :) love ya♥ xx

    OdpovedaťOdstrániť
  8. zbožnujem tvoje poviedky si užasna,užasne pišeš! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tss, co povedat :) skvelé uz sa tesim na pokracovanie :D a ten obchod nemal chybu :D vzdy sa tu pri tom smejem ked sa na to pozriem :D rychlo pokracovanie :D a naozaj dokonale

    OdpovedaťOdstrániť