pondelok 2. apríla 2012

Neviem názov..?

Máte moje obrovské ĎAKUJEM! Veľmi som sa tešila keď som videla včerajšiu 
návštevnosť, úplne že váu.. 

 Všetky tie vaše komentáre, neuveriteľné.. podpora ktorá ma núti písať ďalej :* 

The right direction -  o Táničke a Katke som už písala, ale musím znova !!!!!!!!! I WANT - ďalšia časť!!!!!  Nedýchala som keď som to čítala! Je to d.o.k.o.n.a.l.é ! Najdokonalejšie, čítam veľa poviedok,  a veľa dievčat má talent. ALE toto je proste to najlepšie, presne podľa môjho gusta.. och..  no proste povinne prečítať všetci! :D

Dnes, som spravila poriadok v mojej "veľkej" skrini a viete na čo som prišla? O tom, že niečo také ako 1D existuje viem ani nie od polovice januára, ale už predtým som milovala prúžky. Všade okolo seba ale najviac na tričkách. To, že Tommo ľúbi prúžky všetci vieme,  ja som ich ľúbila skôr! Ale samozrejme moja malá zbierka tričiek na jeho nemá.. 
ale aj tak .. ľúbim prúžky.. najviac. Tu je dôkaz..


 Dokopy je ich 16 kusov, jedno mi na fotke chýba..mamka mi ho ukradla :) vrrrr

+ mám nohavice - rajtky ku koňom prúžkované, to Vám ukážem najbližšie :) 

Moja mačička toto :) Musela som Vám ju ukázať.. takto na vankúši, 
stále spinká keď ja píšem.. Micka 

 Hriešne myšlienky mám pri tejto fotke.. oh my carrot 


 Nezabudnite čítať aj časť novej poviedky od Kikuš !!!!!!!



.......idem sa vyvetrať a večer - London ... xxxx



3 komentáre:

  1. ďakujeeeem, že si mi pripomenula I want :D
    by the way pekná zbierka prúžkov :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. cudujes sa tej navstevnosti??? lebo ja nie, to sa dalo od tvojej stranky ocakavat =D a tie tricka ti zavidim =D





    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bože, ty trdlo.. toto.. och, ja som asi prestala dýchať.. :) ďakujem.. jedno obrovitánske ĎAKUJEM(E) :) toto sme si ani nezaslúžili.. a tie tričká.. môžeš priniesť na kysucký masaker a mama nebude jediná, kto ti jedno z nich ukradne :D to s tými tmavo-modrými pásikmi žeriem ;) ♥♥ moje honey.. och :-*

    OdpovedaťOdstrániť