pondelok 9. apríla 2012

Amy, who lives next to you? 6.


Trošku dlhšia, tak hádam budete mať trpezlivosť na moje drísty.

Stále na mňa čudne pozerali a vtedy mi niečo napadlo, predsa len, boli mi nejakí povedomí. Asi budem za debila, ale musím sa opýtať. „Vy asi budete z tej Niallovej kapely, že?“ chalani sa začali rehotať tak, že ich počula aspoň polovica mesta. Ten chalan, ktorého meno mi stále unikalo sa spamätal ako prvý. „Tak toto je dobré! Že Niallova kapela, pchéé! Už som počul aj o Harryho kapele, ale žeby niekto povedal Louisova kapela, to nie!“ zas som nechápala, o čom to hovorí. „Prepáč, ale kto je ten Louis?“ spýtala som sa a to sa už Niall váľal na zemi od smiechu. Ten chalan, ktorého meno som nevedela, ku mne vystrel ruku. „Louis Tomlinson, teší ma!“ uškrnul sa. Tak toto je trapas! Ale čo som mohla od seba očakávať?! „Ou, no prepáč. Ja som Amy. Tiež ma teší.“ Zachectal sa.Nemohla som si odpustiť otázku: „Ty si ma nepamätáš, však?“ iba zmätene pokrútil hlavou, a tí dvaja blázni sa rehotali. „Ešte včera si ju chcel dostať do postele a dnes si nepamätáš ani jej meno? Ty si teda pekné číslo, Lou!“ povedal Harry, keď na chvíľu ovládol smiech, potom sa rehotal ďalej. „To bolo so mnou až také zlé?“ spýtal sa nechápavo Louis. Pozerala som na neho a na Harryho, ktorý stál dva kroky za ním. Zrazu sa Harrymu na tvári rozhostil úsmev. Ako keď niekto dostane nápad. A potom na mňa nenápadne žmurkol. Neviem, čo plánuje, ale čoskoro to všetci zistíme.
Znovu som pozrela na Louisa. „Ty si zo včera naozaj nič nepamätáš?“ Vyzeral, že tuho premýšla a loví v pamäti, no nakoniec len rezignovane pokrútil hlavou. Harry zatiaľ niečo šepkal Niallovi a ten mal problém ovládnuť smiech. Čo tá dvaja plánujú? Harry ma nenechal dlho čakať na odpoveď. „Ale Lou, to si fakt nepamätáš? Bol si naozaj zábavný. Najprv si začal riešiť poradie, v akom budeme spať s Amy!“ zarehotal sa a chcel pokračovať, no ja som ho prerušila. Mne totiž prišlo celkom vhod, že si to nepamätal. „To mu musíte pripomínať?!“ „Ale áno, myslím, že by to mal vedieť. Toto je len začiatok. Potom si sa rozhodol, že prvý pôjde Niall a ty zatiaľ pretiahneš mňa...“ nedokončil, lebo cez Niallov záchvat smiechu to nebolo možné. „Lou...Lou na to ne-ne-nepotre-trebuje-e-e byť ani o-o-opitýýý“ Niall zo seba vysypal cez smiech a potom sa nerušene rozrehotal znova.

Len som nechápavo pozerala z jedného na druhého. ČO?! No Harry ešte neskončil. Vlastne som mala pocit, že ešte len začínal, ale s čím, to som netušila. Otočil sa k Louisovi a pokračoval: „Potom si volal Eleanor, to si pamätáš, nie?“ Louis nechápavo pokrútil hlavou. Ale teraz som bola mimo aj ja. Aká Eleanor? Veď on žiadnej Eleanor nevolal. Ja by som si to mala pamätať, ja som predsa nič nepila. „Čo som povedal Eleanor?!“ zvreskol netrpezlivo Louis. Harry sa uškŕňal od ucha k uchu. „Nó, povedal si jej, že ťa nemá tak skoro čakať, lebo plánuješ otestovať Niallovo nové dievča. A že ak bude lepšia, tak ťa vôbec nemusí čakať. Dosť nakričala, ale ty si povedal, že sa nemusí báť, že pre Zayna by mohla byť aj tak dosť dobrá“ Harry sa zachechtal a Louis viditeľne zbledol. Tá Eleanor asi bude poriadne dôležitá, ale kedy jej volal? Niall sa rehotal, Harry uškŕňal a ja s Louisom sme boli úplne mimo. Harry mi niečo naznačoval ústami. Raz, dvakrát, trikrát. Spolupracuj. A vtedy mi docvaklo. „Ani ďalej si nepamätáš?“ spýtala som sa a Lou pokrútil hlavou. Ešte bude veselo. „To by si si mohol pamätať. U Nialla si stiahol ešte jednu flašku a potom si sa ho pokúsil znásilniť.“ Harry a Niall sa museli oprieť o stenu, aby sa od smiechu nezvalili na zem. No ten Harryho nápad sa mi páčil. Konečne som pochopila, o čo m u ide. Ešte sa zasmejeme, tým som si istá. Lou očividne veril tomu, čo sme mu povedali, že urobil. Mám vymyslených pár zaujímavých vecí, čo mu poviem, že spravil. A Harry očividne tiež. Pozrela som na Nialla a skúsila som nahodiť vážny výraz, no trhalo mi kútikmi úst. „Čo je Niall, včera, keď ťa zvalil na gauč ti to také vtipné nepripadalo.“ Niall sa snažil povedať niečo na svoju obhajobu, ale po chvíli to vzadal a zvalil sa s rehotom na zem. Harry sa rehotal tiež, ale aspoň sa udržal na nohách.  A Louis tam stál s vydesenou tvárou a pôsobil ako vyoraná myš. Harry sa po chvíli upokojil a postavil vedľa mňa. Asi mi prišiel na pomoc. „Podľa mňa si si Nialla pomýlil s Amy. Oslovoval si ho Annie a počas toho, ako si sa mu snažil vyzliecť tričko si ho prehováral, aby dal prednosť tebe pred tou blond mrkvou, ako si ho nazval.“ Harry sa odmlčal, došli mu nápady, no mne pekných pár vnukol. Louis sa tváril vydesene. Len s otvorenými ústami počúval. Nesmieš sa zasmiať! Pripomenula som si a pokračovala som v začatom divadielku. „Začal si ho presviedčať, že si vo všetkom lepší, hlavne v posteli.“ Niall sa začal válať po zemi od smiechu. „Narátal si asi 15 dôvodov, väčšina sa síce opakovala, ale niektoré boli naozaj zaujímavé.“ Niall mi chcel pomôcť, no smiech mu nedovolil veľa rozprávať. Nakoniec zo seba dostal: „Vraj aj Harry to môže dosvedčiť“ a vybuchol znova do smiechu. Ja som len nechápavo pozrela na Harryho a Louis nasucho preglgol. Chudák, toto bude dlho predýchavať. Ďalší dôvod mu chcel “pripomenúť“ Harry. „No a potom si povedal, že je dôležité aj “náčinie,“ ako si to nazval. A keby v tom niekto nezaklopal na dvere, zrejme by si nám to náčinie aj ukázal.“ Niallov rehot prerušil Harryho rozprávanie. Moja myseľ pracovala na plné obrátky. Čo ďalej?!

Niall sa rehotal tak hlasno, že nebolo možné nič hovoriť a ja som rozmýšlala, čo poviem ďalej. Bola by jedna vec, ale budem až taká zlá? Zlomyselný hlások v mojej hlave povedal, že budem a tak som pokračovala. Len sa nesmiem zasmiať! „S Harrym sme ťa stiahli z Nialla, a to vôbec nebolo jednoduché.“ „Tušíš Lou, koľko vážiš?“ pripojil sa Harry, no ja som ho prerušila. Túto časť som mala zaujímavo vymyslenú a nechcela som, aby on začal hovoriť niečo iné. „Keď si prestal obťažovať Nialla, rozhodol si sa, že pôjdeš otvoriť. Za dverami stála suseda. Milá osôbka, asi okolo 40-ky.“ „Harry si na ňu robil zálusk, ale nedal si mu šancu Lou!“ kedy sa Niall dokázal upokojiť natoľko, aby mohol hovoriť, pre mňa ostalo záhadou.
Tú poznámku s Harrym som nepochopila, no oni áno. Harry škaredo pozrel na Nialla a Louis stál na mieste celkom nehybne. Dýcha vôbec? Preblesklo mi hlavou a po pár sekundách som skonštatovala, že dýcha. „Čo-čo bolo s tou susedou?“ spýtal sa, vydesene čakajúc na odpoveď. „To by si nám mal povedať ty!“ začal ďalej rozvíjať príbeh Harry. Potom som sa pridala aj ja „My nemôžme vedieť, čo bolo ďalej, kedže si sa s ňou zamkol v kúpelni.“ Keď som videla Louisovu tvár, nedokázala som ďalej pokračovať. Bol úplne biely, so zeleným nádychom, nehýbal sa a neviem či vôbec dýchal. Začala som ho ľutovať. Asi sme to trochu prehnali.

Ale Harrymu to nestačilo. Zrejme ho chcel dohnať k šialenstvu. „Zakričal si,že si máme nechať Amy a ak chceme aj Eleanor, lebo ty máš lepšiu. Potom sme vás nechali na pokoji a žúrovali sme ďalej v obývačke.“ Nikto už nič nehovoril, všetci sme čakali na Louisovu reakciu. Ja som sa cítila naozaj blbo, ale Niall s Harrym sa stále bavili. „Ja...no...idem...idem za...zavolať El“ vykoktal Louis a vzdialil sa. Keď už bol ďaleko a nič nemohol počuť, Niall s Harrym vybuchli do rehotu. Ich očividne netrápilo svedomie ako mňa. „Neprehnali sme to trochu?“ musela som sa spýtať. „Nezmysel,“ povedal mi Harry „Louisove žarty bývajú horšie.“ Rehotali sa ďalej a ja som sa pozrela na hodinky. „Do riti!“ zanadávala som si. Čudne na mňa pozreli. Ešte som si nezvykla nadávať po anglicky, predsa len v slovenčine som tých nadávok poznala trochu viac. „Musím už ísť, ak nechcem byť neskoro v škole.“ Rýchlo som vysvetlila a chcela som odísť, ale Harry ma zastavil. „Počkaj, môžeme ťa zviezť,“ ponúkol sa. „Prepáč, ale naozaj nechcem byť pri Louisovi, keď dotelefonuje a zistí, čo sme spravili.“ Uškrnula som sa, zamávala im a bežala do školy. Na chodbe som videla Louisa. Telefonoval, tváril sa nechápavo, no pomaly sa mu vracala farba. Rýchlo som ho obišla a bežala ďalej.

Kikuš :)

7 komentárov:

  1. Dommy_xxx:Pardón za výraz,ale skoro som sa pošťala od smiechu!!.:D.:D.:D..chudák Lou!!.:D..,,tú poznámku s Harrym som nepochopila,ale oni zjavne áno.":D..ta ne??.:D.:D.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neeeeeeeeee :D:D:D:D:D ja byť na Louisovom mieste keď zisti že si z neho vystrelili tak ich zabijem asi :D:D:D:D skapala som :D:D:D:D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som sa rehotala jak zmyslov zbavená. úplne že konec, ďakujem už dlho som sa tak dobre nenasmiala :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kokoos si ma rozosmiala :D :D toto bolo najviac :D :D ach, úžasné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :D :D :D cikám.. :D :D dnes som sa prvýkrát poriadne zasmiala, ďakujem ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :D :D :D Kikuš je talent, ja to furt vravím..tie nápad och :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. TO SI ZABILA!!! KOKOS ja som to nemohla ani docitat tak som sa rehotala... nastastie som sa rehotala potichu... keby som sa mala rehotat nahlas tak by si vsetci mysleli ze mi totalne preskocilo... no proste uzasne OOOOOMMMMMGGGGG!!!!!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť