sobota 14. apríla 2012

Amy, who lives next to you? 9.


Baby moje! Konečne som si to poriešila v hlave a pomenila úlohy. Teraz vlastne ani nechápem, ako prečo som dala Amy dokopy so Zaynom. V každom prípade, porobila som nejaké zmeny, dúfam, že sa bude páčiť.

O NIEKOĽKO DNÍ

Bola streda. Vstala som, obliekla sa, učesala, namaľovala... urobila všetko pre to, aby som vyzerala ako človek a šla do školy. Od “incidentu“ s Jennifer sa postoj ľudí na škole ku mne zmenil. Namyslené fifleny ako ona ma ohovárali, aj keď dovtedy ani netušili, že existujem. Ľudia, ktorí Jennifer nemali radi sa so mnou začali baviť. Hneď na druhý deň mi nejaká baba povedala, že ma obdivuje, ako som si s ňou poradila. Iní mi občas zakívali, pozdravili sa. Ja som odzdravila späť, zo slušnosti. Doteraz sa oni nechceli baviť so mnou, odteraz sa ja nechcem baviť s nimi. Ak sa so mnou chcú baviť len preto, že som zložila Jennifer, môže sa stať, že skončia rovnako.

Dorazila som do školy, no to nedokázalo prerušiť moje úvahy. Len sa zmenil ich smer. So Zaynom sme sa odvtedy ešte párkrát stretli, len sa tak rozprávali a stali sa z nás celkom dobrí kamaráti. No Nialla som už od vtedy nevidela. Som len paranoidná alebo sa mi naozaj začal vyhýbať? A naozaj to začalo, keď som sa začala stretávať so Zaynom? Hádam mu to nevadí. Ale nech! Ja sa kôli tomu neprestanem kamarátiť so Zaynom! Veď je to tu jediný človek, ktorý sa so mnou rozpráva, jediný v celom Anglicku! Musím povedať, že ma vážne prekvapil. Chvíľu mi trvalo, kým som ho začala vnímať inak ako len pekného chalana a pochopila, že je úplne v pohode a dá sa s ním dobre pokecať. Viem, že som povrchná hlupaňa a hodnotím ľudí podľa výzoru, no už som sa hádam poučila. Zayn je pekný... no a čo? Už je mi to úplne jedno, hlavne že má rozum a je milý. A ja ho mám rada. Viem, že sa s ním môžem rozprávať o všetkom a on to pochopí. Veď na to sú kamaráti...  Pochopila som, že z nás nikdy nebude nič viac ako dobrý kamaráti. A uvedomila som si, že to tak aj chcem. Chvíľkové pobláznenie, ako by som to nazvala, ma už prešlo. Našťastie. V skutočnosti mám totižto rada niekoho iného. Niekoho, kto o tom nevie a asi ani nikdy nebude...

Zazvonilo a ja som sa pobrala na prvú hodinu. Celý deň prebehol tak ako vždy. Písala som poznámky a pomedzi ne som kreslila zaujímavé ornamenty, zväčša zhluky čarbaníc. Na obede som obsadila posledný voľný stôl a vyložila si nohy na stoličku. Všetci na mňa čumeli, no ja som sa pokúšala pôsobiť odstrašujúco (čistý magor), aby si ku mne nikto nesadol. Samozrejme, nepomohlo to. „Smiem si prisadnúť?“ ozval sa nesmelý dievčenský hlások. Prikívla som ani som nezdvihla pohľad, nechcela som vedieť, kto si ku mne prisadol.
Po chvíli ma však premohla zvedavosť. Oproti mne sedela drobná tmavovláska. Tvárila sa vystrašene a pozerala na mňa, akoby očakávala, čo spravím. Usmiala som sa na ňu dúfajúc, že sa prestane tak vydesene pozerať. Tiež sa pousmiala a predstavila sa: „Som tu nová, volám sa Sara“ „Sarah?“ spýtala som sa ako idiot. „Nie, len Sara“ „Ja som Amy. Ty asi nie si odtiaľto, však?“ „Vlastne nie, som z Česka.“ Vypúlila som oči a ona začala vysvetlovať: „To je taký menší štát v stre...“ „Ja viem!“ prerušila som ju nahlas, po Slovensky, „veď my sme skoro susedy!“ teraz vypúlila oči ona „To nééé!“ vykríkla a celá miestnosť sa pozrela na nás. Rozrehotali sme sa a tak pokračoval celý náš obed. Kecali sme, nemuseli sme sa báť, že by nám niekto rozumel, takže som sa mohla na všetkých posťažovať a ponadávať si (a ja som to patrične využila). Toľko sme sa rozprávali a smiali, až sme skoro zmeškali začiatok ďalšej hodiny. Smola, že so Sarou nemáme žiadne spoločné hodiny, rozmýšlala som, kým som pracovala na jednom zaujímavom graffite medzi poznámkami v zošite. Nemal žiaden význam, aspoň ja som o ňom nevedela.

Po škole som si doma vytiahla notebook a zapla faceebook. Napísala som pár starým kamarátom, ktorí mi veľmi chýbali. Vtedy som si všimla, že mi blikla žiadosť o priateľstvo. Nejaký Mark Willinson. Nepoznám, takže som to odmietla. Písala som si s kamarátkami a ukázala sa mi nová správa. Odosielateľ: Mark Willinson. Kto je a čo chce?! Správa bola krátka: „Why did u refuse?“ „Cos I don’t know ya“ odpísala som mu a nedočkavo pozerala, kedy odpíše. Napísal takmer okamžite: „Yes you do“ nemal žiadnu fotku, nič, čo by mi prezradilo, kto to je. „Where do I know ya from?“ spýtala som sa a bola som veľmi zvedavá na odpoveď. Klopkala som netrpezlivo po stole, ale on si dával načas. „Long story, I’d write it if accepted“ a blikla mi znova žiadosť o priateľstvo. Prijať či nie? Dlho som uvažovala, ako keby to bolo neviem čo, potom som klikla na “accept.“ Veď si ho môžem vymazať, keď sa ukáže, že je to nejaký magor. Rovno som otvorila chat a napísala: „Explain it now“ „impatient?“ odpísal okamžite. Nereagovala som, len som sledovala malý symbol dole, ktorý ma uisťoval, že on niečo píše. Keď prišla správa, nedočkavo som ju otvorila. Na to, koľko ju písal, bola krátka. „Sorry that’s not my real name, but i cannot write my name. U know who I am. We r friends, remember?” „you're Zayn, right? „yep” ach, fakt milujem takéto správy. A čo mu ja mám na to odpísať?! Potom ma napadla jedna vec, ktorú som veľmi chcela vedieť. „Do u remember my, Niall's and Harry's joke? When Louis was here and drunk? was he angry when he discovered what had we done? Is he mad at me?„no way. He liked that joke, told it had been good one and that he would borrow it„good to know i'm not going to get drunk when he's close to me„yeah, great idea. But there's one thing I need to ask u I need some kind of help, hope u can do that for me” Bez váhania som sa rozhodla pomôcť mu. Nech už potrebuje čokolvek. Veď on mi zachránil život a to ma ani nepoznal. (viem, trochu prehnané, len prišiel a pozeral sa, ako Niall vysvetlí to so mnou a Jennifer, ale vždy to tak beriem) „go for it. What do u need me to do? I promis I'll do my best to help ya„i feel so silly about asking u but I have no other choice. Our band is invited at one party we should take our girlfriends with us and I have nobody to take with me. Louis' got Eleanor, Liam's taking Danielle, Harry's taking Caroline and Niall's going with Samantha. None of us know her, we're going to meet her first time there. Everyone has someone to take with him but me. Can u go with me and pretend u r  my girlfriend? I don't want them to make fun of me becaouse of being alone.” Tak oni sa mu smejú? To si s nimi ešte vybavím! Zvyšok mi akosi nedával zmysel, aj keď som si to čítala asi po desiatykrát. Najviac mi nešlo do hlavy, prečo som mala chuť zavraždiť tú Samanthu, nech už bola ktokoľvek. „do u have time right now?„yep but why r u asking that?„i just wondered if you would rather come to my place an tell it to me by yourself„sure i'm on my way” odpísal a v tom momente bol offline.


9 komentárov:

  1. Nedala by si mi tvoj e-mail? Strašne by som potrebovala pomôcť s blogom...Prosím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) yep..:D som rada že som nemusela použit prekladač a moja angličtina stačila na preloženie ..:D .inak krásna čast .:) and ..Harry and Caroline ? no way .! :D i hate her..nie pretože bola s Harrym ale pretože je nesympatická a neviem čo na nej videl ..aj ked trošku od veci ..ale ked som to tam uvidela tak sa mi normálne zdvihol tlak :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež nemám rada Caroline, ale neboj sa mám s ňou určité plány... (diabolský úškrn)



      Kikuš <3

      Odstrániť
    2. dúfam že ju pri najmenšom prejde autobus ! :D btw ..už sa teším na novú čast :)

      Odstrániť
  3. Perfektna ako vždy...:) daj dalsiu rychlo prosim..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. paarty haard, rozumela som tej angličtine :D :D je to zase perfektné :) och, som zvedavá ako to bude pokračovať :)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Uzasne :) kedy bude dalsia cast ? :D ja dneska nezaspim ak nedas :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť