utorok 28. februára 2012

London 31.


   Aj u vás sneží? :(   a to  mi tu pod Tatrami sme nemali už vôbec sneh, ešte včera , a teraz? :(  zas je bielo.. joj!

Ženy moje!!!! Chcela by som vás všetky objať, veď tie vaše komentáre toto je nemožné.--ste dokonalé! najdokonalejšie na svete! Milujem vás!


Dúfam že sa bude páči, stále sa neviem rozhodnúť ako pokračovať.. špekulujem, bude Liam zamilovaný?  Hope you like it! :)

-> Louis <-

Liam do arény prišiel až tesne pred koncertom a rovno sa zastavil pri mne. „ Bol som s Christy, je v pohode... nejde domov.“ Odľahlo mi, mobil ktorým som poslal už asi stú smsku som odložil do šatne. Hromadné objatie od mojich najlepších kamarátov mi padlo vhod, na pódium sme všetci piati vyšli s úsmevom a dobrou náladou, teda aspoň to tak vyzeralo.  V hlavne som si prehrával tóny  ďalšej pesničky.  Naill sa vznášal ako kozmonaut, Zayn žmurkal na fanynky pod pódiom a ja? Ja som mal zjavne spievať. „ Louis.. spievaj!“ Štuchol do mňa Harold  tak som začal Some things gotta get loud...Cause I'm dying just to know your name ....And I need you here with me now. Cause you've got that one thing. Keby som to tak dokonale nepoznal určite by som bol falošný, vôbec som sa nesústredil. 

Kde je moja Christine? Vonku leje ako z krhle a ona sa sama túla po meste ktoré nepozná, nechápal som ako mohol byť Liam taký nezodpovedný a nechal ju len tak vonku. Teraz dva kroky dozadu, stiahni nohu lebo sa... au Zayn sa potkol o moju nohu, a len len som ho chytil. „ Sorry.“  Ospravedlňujúcu som sa usmial. Ďalšia pesnička bola Moments.  Liam začal svojou pasážou, nutkanie v ojom vnútri ma prinútilo otočiť sa smerom k schodíkom na pódium. Sedela tam, mokrá ako myš s dokonalým pohľadom ma hlatala. Musel som sa usmiať chcem ísť k nej a objať ju. Nemohol som! Zdvihla ruku a nebezpečne mi pohrozila ukazovákom, tak som spieval ale stále keď som mohol díval som sa na ňu.  Nutkanie vytiahnuť ju k nám a posadiť do stredu aby ju všetci vnímali ako stred môjho vesmíru som potlačil do úzadia, zabila by ma za to. Očká jej svietili ako dve hviezdičky, ešte jedna pieseň a skončíme.

-> Christine <-

Paul mi ponúkol deku ale odmietla som, nechcem nič..potrebujem hovoriť s Louisom.  Spievali, on sa díval na mňa a mnou prechádzala triaška. Chcem to vážne spraviť?  Viem si svoj život predstaviť bez neho? Bez jeho kričania a jačania, sladkých bozkov a hlavne lásky a porozumenia ktorú mi dáva? Nemal to prečo spraviť, môj otec sa tam ukázal úplnou náhodou, nebola to jeho chyba.   Z haly sa ozýval piskot a obrovský potlesk. Directions  sa rozlúčili, krik neprestával. Mokrú hlavu som si oprela o kolená a počítala som kovové mriežky podomnou. Jedna, dva, tri, štyri.. schody sa zatriasli pod nohami piatych členov mojej milovanej chlapčenskej skupiny. „  Zlatko.. si celá premočená poďme do šatne.“  Nechcelo sa mi hýbať, ale mal pravdu. Nechala som ho vziať ma za ruku a pomaly prešiel pomedzi celý štáb dozadu k šatni. Bola prázdna. Chvíľku sa prehrabával v veľkej modrej taške a potom mi podal jeho nohavice a prúžkované tričko. „ Nič lepšie nemám.. ale pôjdeme na hotel.“  Vzala som si veci, položila som ich na stoličku a začala som sa vyzliekať. Keď na zem padli aj mokré nohavice, natiahla som na seba tie jeho a aby na mne nelietali zatiahla som poriadne kožený opasok. Prežijem to.   Posadila som sa na zem, Louis ku mne. Musela som mu povedať všetko. „Všetko je tak krásne, milujem ťa... strašne ťa milujem Tomlinson ale prečo je to také ťažké? Prečo sa stále niečo stane po pár normálnych dňoch s tebou, s vami...“ tak ako prvý krát keď ma chcel umlčať položil mi prst na ústa a usmial sa. „ Sú to skúšky, a my ich spolu prekonáme. Ja ti verím a chcem aby ti verila mne.. El s tvojím...ehm s Davidom tu sú na dovolenke, nevedel som to.. prosím nechoď domov, ostaň tu so mnou.“ Smutne sa na mňa zahľadel. Pobozkala som ho, najprv pomaly, opatrne som skúmala jazykom jeho spodnú peru. Trochu pootvoril ústa a opätoval mi malý súboj jazykov, jemne mi zahryzol do pier a slastne vzdychol. Prsty zapletené v mojich vlasoch skĺzli na môj pás. „ Louis...niekto môže prísť.. a.. no vidíš!“  Nedopovedala som, rozleteli sa dvere a vošiel Liam, Harold niesol na chrbte Nailla a Zayn  ho plácal veľkou rukou po zadku. Uvoľnila som sa tak že mi hlava padla na Louiho nohy a zatvorila som oči. Jeho slová sú dávka energie do nášho vzťahu ale neviem ako dlho toto vydržím. Navyše ma znova pochytil pocit že Louis niečo skrýva, už aby sme boli doma.  Naťahovali sa ako vždy, tak som len počúvala ich vety.  Zayn vypadni s tou lyžičkou.. Nie! Nehádž to do koša ja to zjem... Naill to nemyslíš vážne chceš jesť toto?   Usmievala som sa a Louis mi prechádzal po ruke.  Počkaj pozri sa ona zomrela? „Dajte jej pokoj, odpočíva.“..prerušil ich Louisov hlas...Ideme domov? No na hotel... Nailler kľudne to volaj domov je tam jedlo....Jééé pozrite sa! Harry tento časopis ti pridal na veku kvôli ženám.... Somár neprovokuj ma radšej si kúp nové zrkadlo... „ Tu sa nedá oddýchnuť si.“ Preletela som pohľadom po všetkých, chýbal tam Liam.  Harry ma vytiahol na rovné nohy, samozrejme keď zbadali moje voľné nohavice, stala som sa terčom posmechu ja.  Cesta do hotela netrvala dlho, no stále tu chýbal najzodpovednejší člen. „ Kde je Liam?“ Opýtala som sa, no nespúšťala som oči z nočného Dublinu, svietil naozaj krásne. Odpovedal mi Zayn „ Išiel za Eleonor, príde neboj sa.“ Nebála som sa, len to bolo zvláštne keď tu nebol niekto kto by týchto bláznov krotil.  

Po príchode na hotel ma čakala prijemná teplá sprcha. Keď som prechádzala s bielučkým uterákom okolo Louisa akurát telefonoval s mamkou, žmurkla som a zatvorila som sa do jednej z troch kúpeľní v apartmáne. Z vlasov som rozmotala gumičku a hodila som ju na zem, aj Louisove tričko, nohavice.. spodné prádlo. Prekročila som múrik ktorý zabraňoval vode rozliať sa po celej kúpeľni a otočila som kohútikom. Moja pokožka v momente styku s horúcimi kvapkami totálne vzbĺkla.  Sklo ktoré predeľovalo kúpeľňu  sa zarosilo. Ľúbim Louisa.. ľúbim Louisa ale ako asi chutia jeho pery? Vonia.. vonia tak inak. Ešte teraz cítim na tvári dotyk jeho ruky.  Teplo celého jeho tela keď ma pritláčal o stenu.  Ticho ktoré medzi nami panovalo a mne to vôbec nevadilo... ach Liam.. sladký a zodpovedný Liam.. DOSŤ!  Potriasla som hlavou a z poličky som vzala obyčajné voňavé mydlo.  Ako na niečo také môžeš vôbec myslieť Christine! Louis je ten ktorý ťa ľúbi a chráni.. a .a...  zatvorila som oči.  Niečie prsty ma oblapili okolo pásu a pocítila som jeho pery na mojom krku.  Nezamkla som dvere? Otočil ma k sebe, bol nahý a studený.  Tohto chlapca ľúbim, aj keď... „ Poď sem..“  vzal mi tvár do dlaní a bozkával ma náruživo, vzrušujúco. Z ruky mi po chvíli vzal mydlo a prechádzal ním po mokrej pokožke na mojom mäkkom brušku. Sprcha bola dosť veľká na to aby sme klesli na kachličky a pokračovali.  Nemala som zábrany, no keď som zatvorila oči a oddávala som sa jeho bozkom niekedy mi mysľou prebehlo že ma bozkáva Liam, myšlienok som snažila zbaviť tým že som sa do bozkávania sladkých Louisových per pohúrila ešte viac.  Rukou mi prešiel medzierkou medzi prsiami na brucho a nižšie, oprela som sa o horúce sklo a pustila som silnejší prúd vody.

-> Liam <-

 „ Ahoj Eleonor, bože aká si krásna.“ Objal som ju, bola mi taká blízka ako Danielle. Oni dve boli priateľky aj s Louisovou mladšou sestrou Lottie sa často stretávali.   Bolo to zvláštne pozerať sa na El ako na bývalú priateľku môjho kamaráta. Keď boli spolu boli dokonalí.  Teraz tu sedela s bruškom a vyzerala fakt úžasne.  „ Kde si nechala Davida?“   Pousmiala sa a posunula ku mne nápojový lístok. „ Odišiel po foťák, nočný Dublin, vieš.“ Christine to mala po ňom, to bolo jasné.  Tie milióny svetielok na ktoré sa dívala po ceste domov ju tak inšpirovali a bola taká milá keď sa predierala na druhú stranu auta cez nás všetkých len aby si mohla odfotiť  budovu ktorá svietila inak ako všetky ostatné.  Vtedy sa tak zvláštne naklonila a bola tak blízučko. Zasmial som sa a pozrel som sa na Louisa „  Louí ona ma balí!“   Potiahol ju za opasok k sebe a bolo po našom kontakte.  Radšej som sa sústredil na Danielle a seba.  Myšlienkami som sa vrátil späť do kaviarne k Eleonor. „ Tak už vieš čo to bude?“  objednal som si čaj, El bezkofeinovú kávu a čakal som na odpoveď. „  Neviem, David to nechce vedieť ale ja by som chcela, musím sa ťa niečo vážne opýtať Liam.“  Usmievala sa, díval som sa raz na ňu raz na jej bruško. „  Pýtaj sa, ty môžeš všetko El..“  Pomiešala si svoju kávu, lyžičkou brrr. „ Mám ťa rada a mám rada aj Danielle, chcem aby ste bolí krstný rodičia môjmu dieťatku.“  Musel som ju objať, tak som sa postavil a skryl ju v svojej náruči.  Stískal som ju, dával som pozor na bruško ale keď zdvihla oči ku mne boli smutné. „ Deje sa niečo?“  Potriasla hlavou a tichým hlasom prehovorila „ Je Louis šťastný?“  Chvíľku som sa na ňu díval, potom sa opatrne posadila na stoličku, ja k nej. „ Je šťastný.. miluje Christine  a myslím že to s ňou myslí vážne.“  Kútiky úst sa jej zdvihli len máličko. „ To potom musíme byť šťastný všetci.“  Porozprávala mi o Davidovi, o Jessem a o tom ako odstúpila od zmluvy s ním, našťastie sa to dalo.  Odprevadil som ju až k ich hotelu a unavený som si zavolal taxík.

Raňajky sme si dnes objednali do izby, chutné ale málo  pretože Naill sa vybral aj na raňajky dole.  Trochu mnou trhlo keď som videl Louisa a Christine v objatí vychádzať ale potomsom si pripomenul že dnes uvidím Danielle, konečne. 

13 komentárov:

  1. Teeda..ty to riadne zamotaš teraz ak sa nam Liam zaľubi do Christine .. ale inač opäť raz užasne :) kedy bude ďalšia časť? :P -Raduliatenko-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nie ja to samo :D :D večer Raduš :) :*

      Odstrániť
    2. a ja seno na raňajky žerem :D:D ...joj už nech to je :D som zvedava veľmi.. :D :)

      Odstrániť
    3. nieee ..kôň :D (jedia kone seno, či? :D)

      Odstrániť
    4. nee! ..kôň! ..konica :D:D:D:D:D

      Odstrániť
    5. jak to mam spojiť s twitterom? ..mi to tu blbne :/

      Odstrániť
    6. Bohovská, úzasná ;) teším sa na ďalšiu :D

      Odstrániť
  2. Vážne neviem, čo máš v pláne, but I like it ♥♥♥ Ale veta " Počkaj pozri sa ona zomrela?" ma dostala!!! :D :D Zabitééé :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úplne úžasné!! ani si nevieš predstaviť ako sa mi zdvihla nálado po takom hlúpom dni ked som len ta sedela a zrazu tu bola časť :) <3 BIG LIKEE!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie ich poznámky.. :D ja nemám slov.. ten Liam, to všetko! bože ja už nemám slov na túto poviedku.. jediné čo ti poviem je, že toto je moja obrovská závislosť! zbožňujem ťa za to, ako to píšeš a za všetky tie zápletky a.. aach :D pamätáš si čo som si písala v jednom komentári o motýľoch v bruchu a tom všetkom? samozrejme že to zase nechýbalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dommy_xxx:PhenomeNiall,amaZayn,extraordinHarry a ďaľšie si nepamätám,ale táto poviedka sa dá charakterizovať všetkými.:)..AWESOME!!.:)

    OdpovedaťOdstrániť