pondelok 27. februára 2012

London 29.


Sedím a píšem.. a píšem.. tak nech sa páči čítajte..:)  pokračujeme ešte dneska, tvrdnem sama doma čiže vás budem spamovať medzi upratovaním a čumením na 1D :)   Alebo čo ideme robiť? nápady? :D

-> Christine <-

Hneď ako sa lietadlo odlepilo od zeme začali mi klipkať oči. Z pravej strany okupoval moje rameno Liam, jeho pravidelné dýchanie ma uspávalo. Louis mi prstami prechádzal po leme tmavých riflí na vnútornej strane stena a tváril sa blažene. Harold s Zaynom oblbovali dve pekné letušky, a Naill mal ako vždy nos zapichnutý v bielej krabičke slaných orieškov.  O pár minút boj s ťažkými viečkami skončil, hlava mi klesla na Louiího.  Uvoľnil mi bezpečnostný pás a tiež privrel oči. „ Zlatko vstávaj  pristávame..“ Jemne ma pobozkal. V ruke držal lyžičku, na kolenách mal roztopenú čokoládu. Povystierala som si chrbát, popraskala kostičky na prstoch.  „ Zobudíme Liama?“  Neváhala som, nechtom som ľahúčko prechádzala po jeho krku, pomrvil sa. „ Hej prestaň lebo budem žiarliť.“ Louis sa zachmúril a keď zbadal že Liam sa preberá postavil sa . „ Skočím na vécko, nejdeš so mnou?“ iskričky v jeho očiach prezrádzali nebezpečnú kombináciu nás dvoch a úzkeho priestoru v lietadle. „ Nejdem, poslúž si.“ Sklamane ma pustil a odišiel. Svojmu suchému hrdlu som dodala pár glgov chladnej Louisovej minerálky a otočila som sa k Liamovi.  Bol hore, mračil sa a nehýbal sa. „ Zle si sa vyspal?“   Neodpovedal, len sa mračil. „ Payne čo je? Už si hore, nesníva sa ti a večer máš koncert preber sa.“ Drgla som do neho, znova na mňa škaredo pozrel. „ Christine daj to zo mňa preč.“   Má snáď na sebe pavúka? „  Ukáž mi kde ten pavúk je?“ Zasmiala som sa a všimla som si Louisovu čokoládovú lyžičku v Liamovom vrecu na košeli. „  Christine nie pavúka tú.. tú lyžičku.“ Vytiahla som mu ju v vrecka a cítila som ako sa Liam uvoľnil. „ Ja ho zaškrtím.“  V tom momente sa Louií vrátil posadil sa, zapol si pás.   Liam ho škrtil pohľadom a ja som sa chytila za brucho pretože soms a nemohla prestať smiať.  Celú cestu do hotela nás všetkých Liam ignoroval, chalani rozdali pár podpisov, fotiek a úprimných úsmevov a celí šťastní sa zložili v luxusnom hotelovom apartmáne.

-> Liam <-

Prečo mi to robí, keď vie že sa bojím?  Ja by som mu to nespravil.  V aute, ktoré nás malo odviezť do hotela som napísal smsku Danielle. Chýba mi,  keby som nebol spevák a ona netancovala mali by sme viac času na našu lásku.  Má to vôbec zmysel keď ju vídam tam málo?  Nebolo by lepšie pre nás oboch ukončiť to?  Uvažoval som, prekvapil ma až pohľad na cestu k veľkému zrkadlovému hotelu, stálo tam veľa fanúšičiek.  Pretlačili nás dnu, Christine sa úspešne skrývala  v Louisovom náručí.    Apartmán sme mali rezervovaný len jeden, veľký a izbami – ja s Naillerom, Harry s Zaynom a Louis s Christine. Skontroloval som mobil, Danielle zatiaľ neodpísala, zrejme zase tancuje.  „ Liam ideš spať alebo s nami jesť?“ Opýtal sa ma Naill na izbe, „ Pôjdem si ľahnúť, spolieham sa na to že mi niečo prinesieš.“ Prikývol a vyšiel von, kráčal som za ním. „   Hej pusa máš hlad?“  Objala ma Christine, opatrne som ju zo seba striasol. „ o pol 6 máme byť v aréne, nezdržte sa dlho.“  Zatvoril som sa späť v izbe a na hlavu som položil vankúš.  Keď som odchádzal z spoločnej miestnosti cítil som na sebe ich pohľady, myslia si že sa stále hnevám pre Louisov hlúpy vtip s lyžičkou, ale nebolo to tak.  Nespal som, očami som si prehrával všetky dôležité okamihy v ojom živote. Mamu ktorá je mi najlepšou priateľkou akú si len môžem predstaviť,  prvý neúspešný pokus v X Factore,  Simonovu tvár keď ma zbadal stáť pred ním po druhý krát.  Stále dookola,  môj záujem upútali kroky za dverami, buchnutie dverí.

-> Louis <-

 Odhryzol som si z mrkvičky, chutila lahodne. „ Nailler chcem mať tvoj metabolizmus.“ Smiala sa Christine, sediaca vedľa mňa z Nailla.  Jeho tanier bol naložený farbenými kúskami neviem čoho, ústa mal plné ale v ruke držal mobil a nás si nevšímal. Drgol som do Harryho „ Píše s Carmen?“  Odtrhol oči od svojej zeleninovej fašírky „ Mali by sme ich dať dokopy, alebo myslíš že sa bojí že ho uvidíš jesť?“  Zasmial som sa a lyžičkou som nabral kečup ktorý som si strčil do úst.  Christine mi kradla kúsky syru z taniera. „   On to s ňou myslí vážne?“  Hodila neveriacky pohľad na duchom neprítomného írskeho chlapca. Na chvíľku  prestal jesť a všetkých nás odbil „ Nechajte ma, chcem len jesť a písať Car.“ Vážne sa mu musela páčiť.   Ostávalo pár hodín do koncertu, najedení sme boli všetci okrem trucovitého Liama, fakt neviem čo mu bolo.  Keď sme sa presunuli do denného baru, no bola to skôr kaviareň, držal som Chris za ruku a kráčali sme k prvému voľnému stolu  za Haroldom a Zaynom.  Väčšinou mi nevadilo keď Zayn s Christy fajčili,  dnes som si odsunul stoličku trochu ďalej  a na  mobile som otvorill twitter, prišla mi správa od Eleonor. 

Tommo!   Svet je malý, ale nemyslela som si že sa stretneme vo veľkom Dubline, dokonca v jednej kaviarni! Xxx

Ztuhol som, pri našom stole sa zastavila čašníka. Objedali sme si, ja len pomarančovú šťavu, Harry čaj a Zayn s mojou priateľkou kávu – latté.  Kde sedí? Prečo je v tom istom meste ako my? Je tu s Jessem? Tak veľa otázok, musím ju nájsť keby som ich mal písať do odpovede na twiteri, trvalo by mi to príliš dlho a Christine by si to všimla.  „ Prepáčte musím si odskočiť.“  Vybral som sa na WCko, naschvál som prešiel okolo mramorového stĺpu, predlžil som si cestu a keď som viac nevidel na stôl kde sedeli moji priatelia, zastavil som sa. Pri prvom stole od okna sedeli dvaja chlapi, náruživo diskutovali o niečom po francúzky, zachytil som pár slov ale pokračoval som v hľadaní Eleonor.   Sedela nenápadne  v úplnom rohu, pred sebou mala hrnček čaju v veľkom zelenom hrnčeku. „ Čo tu robíš?“  pohľad mi padol na hrnček pred ďalšou stoličkou. „  Si tu s Jessem?“ Usmiala sa. „ Nie som tu s Davidom, odbehol si.“ Prikývol som, a pýtal som sa ďalej. „  Povedala si mu to?“  Pootočila hlavou a zmätene sa dívala  za mňa, otočil som sa. El sa ozvala „ Nie je to tvoja priateľka Louis?“  Christine tam stála oproti...

16 komentárov:

  1. je to super ako vždy =D ani nevieš, aký úžasný pocit keď prídem a vidím novú časť =D a nápad pre teba, čo robiť: PÍÍÍSAŤ!!! =D (teda ak sa ti chce ale ešte by si sem aspoň jednu časť mohla dať, ja už som totižto závislá)=D =D

    ----Kika----

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D budem.. len čakám kedy mum odíde aby nehučala :D a musím si ísť po zásobu zmrzliny :D aaa Ďakovala Kikuš :)

      Odstrániť
    2. nemáš začo =D a ešte som zabudla dodať, že ťa strašne obdivujem =D máš neuveriteľný talent =D

      ----Kika----

      Odstrániť
    3. ej ta deee :D krásne sa to číta ale nemá pravdu :D strašne sa mi ťažko také časti píšu čo sa v nich nič nedeje :D

      Odstrániť
    4. to poznám =D tiež si píšem o nich príbeh ale len tak, pre seba a také časti sa blbo píšu =D ale nemôže sa stále niečo diať =D

      ----Kika----

      Odstrániť
    5. prečo len pre seba?? myslím si že by mal zazrieť svetlo sveta! :) hej ja viem :D ale potom keď s dlho nič nedeje nemám zas nápady :D

      Odstrániť
  2. Súhlasím s Kikou, strašne ma poteší, keď tu nájdem novú časť! :) Keby vieš aká som do toho zažratá :D čítam veľa poviedok o 1D, ale myslím, že tú tvoju som si obľúbila najviac ;) -Your Biggest Fan

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :* moje dievčatá.. ja vám Ďakujem, nemám slová :)

      Odstrániť
  3. no tak, no tak! v tomto momente? naozaj? prosím ďalšiu.. túto poviedku úplne milujem.. ten dej, tie zápletky, to rozmotávanie, Louisa, Zayna, Harryho, Liama, Niallera aj Christy.. :) dievča asi ťa milujem :) neskutočne dokonalé.. idem sa zahrabať..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty miláčik sa len nezahrábávaj ale pekne píš IWANT... ( si tá Tánička čo to píše že? )lebo ťa zahrabem ja! Potrebujem svoju dennú dávku Zayna :D a tak úžasne to zas neni :P <3

      Odstrániť
    2. (áno som to ja :)) :D ja chcem ešte jednu dávku Louisa! moja mrkvička.. :) ale je! to vieš že hej.. všetko.. motýle v bruchu, zimomriavky aj ohňostroje sú u mňa pri tejto poviedke základom :) pripečene sa usmievam na obrazovku :) ♥

      Odstrániť
    3. veď už je tam ďalšia :D hej to isté ja prežívam pri Zaynovi a keď som si prvý krát prečítala " pohľad nasratého ježka" tak som sa smiala asi dve hodiny :D

      Odstrániť
  4. ja sa pred tebou skláňam :).....nádherne píšeš stále tu chodím pozerať či je už nový diel :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. <3 ďakujem strášne si to vážim!

      Odstrániť
    2. čítam veľa poviedok ale táto je jedna z tých najlepších :)

      Odstrániť
  5. Christine nie pavúka tú.. tú lyžičku.“ Vytiahla som mu ju v vrecka a cítila som ako sa Liam uvoľnil. „ Ja ho zaškrtím.“.....Najlepšia časť! xDDDDDDDDDD...už dávno som sa tak nezasmiala...stále mi nejde do hlavy,že sa Liam bojí lyžičiek!! xDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť