utorok 21. februára 2012

London 23.


 Páči sa? :)   Tu sú sľúbené fotky,  dúfam že som sa trafila do vašej predstavivosti ... pripomienky dole miláčikovia, kritiku tiež :)  a ak máte niečo na srdci  nech sa páči ... 

Carmen                                                            Christine 




-> Christine <-

Po pracovnej šichte som zašla za babičkou,  keďže  tu Louis nebol potrebovala som spriaznenú dušu  na vyrozprávanie sa.  Usadená v zelenom kresle, okolo mňa obláčik dymu a prstami som objímala pohár bieleho vína. No čo mám modrenú babičku.  „ Stretla som Lukasa, keď som minula bola v obchode.“ Prižmúrila som oči a počúvala ďalej. „  Ten jeho syn to je uzlíček,  vidíš keby ste boli spolu mala by som už vnuka.“    Vypúlila som oči a odklepla som cigaretu. „ Babi no tak,  vieš že to skončilo nie kvôli mne, čiže vnuk by nebol.“  Začala si aj tak hučať svoje, premeriavala si ma a dopíjala pohár vína.  „ Christine zlatíčko ale ty si znova zamilovaná však?“  S úsmevom som prikývla. „ Povedz mi aký je... ako si získal tvoje srdiečko?“  To by nebola ona keby nechcela vedieť všetko naraz.  Začala som podrobný opis Louisa. „  Tak veľké a nezbedné modré oči si ešte nevidela, a ten jeho smiech.. veď môžem ho priniesť? Povieš mi či je to ten pravý.“  Srdečne súhlasila a hneď vytiahla knihu receptov,  čo zaťovi uvarí. Musela som sa smiať.  Ukázala som jej fotky ktoré nafotili chalani, mala som všetkých okrem Louisa. Naill bol fešák v košli, Liam sa tváril nahnevane, hoci neviem prečo. Harry a Zayn boli sexi, oni by boli sexi aj vo vreci. Páčili sa jej, bola celá ohromená  mojim rozprávaním o Naillerovi a jeho jedení.  Domov sa mi ísť nechcelo ostala som spať u nej.   
Ďalší deň bol ako obvykle rovnaký.  Práca, poobede som sa pohrala s fotkami,  celé som ich dokončila, zbalila priečinok a uložila som ho na usb. Chýba mi Louis, ten to bude musieť v piatok zvládnuť, po koncerte.   Čaká nás posledný týždeň voľna, potom začína škola pre mňa a Carmen a blížilo sa turné chlapcov.  Myšlienky som zatlačila do úzadia, a zbehla som dole k mame, Ria spomínala nejakú ďalšiu pracovnú cestu. Sedela za pracovným stolom, na kraji nosa mala okuliare. „ Mami? Ria mi rozprávala že ideš na služobku, znova?“   Zložila si okuliare a oprela sa o koženú stoličku. „ Áno peniaze ti pošlem na účet, Ria pôjde so mnou ešte nebola vo Viedni a priprav sa na to že James bude potrebovať večeru.“  Očakávala som nejaké prekvapenie, ale až takéto nie. „ Fajn.“ Odvrkla som a odišla som, žiadne pripomienky nič, nezaujímalo ju to. V pondelok odchádzajú, premohol ma pocit samoty.

Chcem rodinu, chcem aby ma niekto ľúbil a aby na mňa kričal ak by som bola arogantná a neposlušná.  Nepamätám si ten pocit keď som mamu naposledy zaujímala, nepamätám si objatie otca, síce bil matku ale mňa sa nikdy nedotkol. Nepamätám si farbu jeho hlasu ani vôňu jeho objatia. Rozzvonil sa mi mobil. „ Prosím...“   Okolo neho bol rušno. „  Christine ty plačeš? Čo sa stalo?“ Ruka mi vyletela k tvári, naozaj bola zmočená od sĺz. „ Nie som v pohode, spomínam.. aký bol koncert?“  Povzdychol si, stále nie je úplne v poriadku a ja to viem. „  Za pol hodiny začína autogramiáda, okolo deviatej na skype?“ Doutierala som si posledné slzy. „ Fajn a dávaj pozor na jačiace dictionerky.“  Rozlúčil sa so mnou, mobil som nepustila z ruky – vytočila som Carmen.  Dohodli sme sa na ranných nákupoch, spoločnom obede.


-> Louis<-

 Liamova lakeť skončila v Harryho bruchu. „ Pohni sa Harold,  babičky nás čakajú.“  Rýpal do neho kvôli jeho krátkemu vzťahu, smiech sa ozýval na celú halu. „  Nemusím vás hovoriť ako sa máte správať však?“  Karhal nás Paul, Naill ho prenasledoval pretože mal v ruke hamburger. „  Tu máš, dostajlovať sa a ideme na to.“  Skupinové objatie aj s hamburgerom, potom make-up.   Maskérka  si dala záležať aby môj žltý monokel vyzeral normálne.  „ A baby sú tu?“  Pýtal sa Naill s plnými ústami.  Zaviedol som ho rovno  za zatvárajúce sa dvere smerom k pódiu.  „ Pozri.“ Sedeli na schodíkoch kde ich ako VIP hosťou posadil Paul.  Bola tam aj Danielle a moja sestra Lottie, tak to tu potom mám aj mamku. Nechal som Naillera s otvorenými ústami dívať sa na Carmen a letel som do šatne. „ Mamičkaaaaaaa moja.“ Objal som ju.   Voňala tak ako vždy, voňala domovom a sladkými buchtami. „  Louis  prečo vôbec neprídeš domov? Zanedbávaš nás, tvoje sestry by ťa chceli vidieť a čo Danielle?“    V rýchlosti som jej vysvetlil ako to je, správy ktoré Paul podal novinárom zneli dosť podobne.  Louis Tomlinson nie je otcom dieťaťa bývalej priateľky Eleonor,  má nový vzťah o ktorom vám povie sám keď na to príde vhodná chvíľa.  Mama ma zahrnula otázkami o Christy, ja som však musel isť. Sľúbil som že sa cez týždeň zastavím aj s Christine.  

Začali sme klasicky s Up all night, potom Gotta be you, what makes you beautiful.  Môj pohľad stále ubiehal k Christine. Ruky zložené pod bradou a zasnený pohľad. S Harrym som pred koncertom uvažoval o tom že ju vytiahnem na pódium a zaspievam jej, ale obaja sme sa zhodli na tom že na ňu pôjdem pomaly. Paparazzi niesú prospešní, a jej strach z nich bol viditeľný. Unavený a celý lepkavý som sa posadil za Christine a objal som ju. „ Louií bože toto bolo perfektné! Úplne najdokolanejšie:“  Jej radosť ma potešila, pery som pritisol k jej ušku a šepkal som. „ Mám dva prekvapenia ale musíme sa dostať domov cez dav fanúšičiek pred halou.“   Pod mojím teplým dychom na jej krku  sa smiala, Lottie sa na mňa vrhla. „ Braček kedy prídeš domov? Ale musíš priniesť aj Christine!“ Sadli si, iskričky v dvoch pároch očí ktoré sa striedavo pozerali na mňa a na seba.  „ Super sestra a veľká fanúšička v jednom.“ Doplnila Lottie Christine   a objala ju.  „ Kde máte Carmen?“ Tá tu s nimi bola tiež nie?  Obe ukázali na druhú stranu pódia. Carmen sedela hore, jej vlasy zakrývali celý priebeh diania, ale bozkávali sa. Zakričal som „ Nailler si in loveeee.“  Objala ma prebodli pohľadom,  dívali sa na nich všetci čo tam boli. Naša malá skupinka, Liam s Danielle, Zayn a Harry a Paul. „ Ja ťa zabijem.“ Naznačil mi Naill perami a ťahal Carmen preč. „ Pokazil si to Louis, nechaj ich.“ Privinul som si sestru bližšie k sebe. „ Prídem cez týždeň, ale teraz choď mama ťa čaká vzadu.“  Objala ma, vtisol som jej bozk do vlasov a Christine ju pohladila po ruke. „ Teším sa.“ Odcupkala. 

Dnes som chcel spraviť jednu vec, vec na ktorú som čakal a túžil som po Christine už veľmi dlho. Kým sa odišla domov prezliecť a oznámiť mame že dnes nebude spať doma mal som dosť práce.  Svoju izbu som vyluxoval už pred odletom do Manchestru,  Katy naša upratovačka  mi prezliekla periny do červených lesklých obliečok. Porozkladal som sviečky, vyvetral som. Potom som ich musel znova zapaľovať lebo ich vánok sfúkol.  Osprchoval som sa, obliekol a doladil som to všetko lupienkami bielych ruží. Keď som vyberal z šuflíka žuvačky zbadal som krabičku s prsteňom. „ Ty si mal patriť El... „ Znova som šuflík zavrel a zišiel som dole do kuchne. Stôl, sviečky... zmrzlina a pistácie, z chladničky som vytiahol víno. V DVDéčku bol prichystaný romantický film, na gauči boli dve veľké deky a svetlá boli stlmené.  Po pár minútach zazvonil zvonček, s blaženým úsmevom  som išiel otvoriť... 



 Vidíte tie očká? Oh nemilovať sa nedá toto... 

  Pozeráte Brit Awards?  

4 komentáre:

  1. Zase nebudu spát. Aaa,bože! :D Dokonalé,úžasné,... tohle jsem sice psala u minulé části,ale budu se opakovat :D Stihneš dát ještě jednu? :D ♥ Wendy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :* :) nie dnes už asi nie, po polnoci možno.. ale nesľubujem. Zajtra budem doma tak ich bude viac :) ♥

      Odstrániť
  2. Peknučkéé :)) Je to super teším sa na daľšiu časť :))) A samozrejme pozerám Brits Awards :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aach :) roztápam sa.. Louisa mať za muža.. .) krásne.. ten opis celej situácie.. úžas!

    OdpovedaťOdstrániť