streda 22. februára 2012

London 25.

Odpustite mi, znova som to spravila... ale ja vás ľúbim :)  Dommy, Raduš - Ďakujem :* 

-> Louis <-

„ Nemôže to byť pravda.. toto nemôže byť pravda.“  Musel som ju objať.  „ Zlatko si si istá že je to tvoj otec?“  Tuho ma stískala. „ David Carrter? Fotograf? Kto iný by to bol?“   Zamračil som sa a znova som si prečítal celý článok, tentokrát dokonca


Eleonor Caler (19) po zverejnení správy, že Louis Tomlinson (2o) jej bývalý priateľ a známy spevák z chlapčenskej skupiny One direction nie je otcom dieťaťa ktoré má prísť na svet v októbri 2o13  uverejnila novú identitu budúceho otecka!  Je ním, niekedy veľmi známi britský fotograf David Carrter, po niekoľko ročnej pauze znova chytil do rúk fotoaparát a fotí pre Japonský magazín. Jeho vyjadrenie k otcovstvu vám prinesieme už čoskoro.  Vekový rozdiel medzi budúcimi rodičmi je pre tento vzťah veľké plus keďže  David už jednu dospelú dcéru má. Dopátrali sme sa k menu Christine Carrter (2o) slečna ktorá momentálne študuje fotografiu, ako jej otec niekedy.  Zdroj nám tiež prezradil že Christy, ako ju jej priatelia volajú je vo voľnom vzťahu s LOUISOM TOMLINSONOM!  Spevák bude zrejme jeden z tých, ktorí si vzťahy neberú veľmi k srdcu  a striedajú dievčatá ako ponožky. Krátko po zverejnení informácie o rozchode Eleonor a Louisa sa vyvinul nový vzťah speváka s hore spomínanou Christine. Ako to bude pokračovať?  Zvládne otcove dievčatko  ďalšie dieťa v rodine? Nebude žiarliť? Viac informácii v ďalšom čísle ..xxx

 „ Christy a podľa fotky ho nepoznávaš?“  Pokrútila hlavou  a rozplakala sa. „ Nevidela som ho od svojich desiatych rokov,  neviem či ej to on. Hladil som ju po vlasoch, je toto možné? „ Christine mali by sme zájsť za El nie? Možno že je to len vtip, že to nie je pravda.“ Keď som sa po uvažovaní zamyslel, El mi rozprávala o fotografovi a teraz sa to len potvrdilo, ale toto mohol byť vážne len zlý vtip, nemôže predsa existovať len jeden David Carrter.  „   Je stále v nemocnici?  Stále leží v nemocnici?“ Hapkala cez slzy.  „ Zavolám jej.“   Postavil som sa a z vrecka som vybral môj iphone. „ Christine volá ti mama.“  Otočila sa po zvuku jej telefónu a odišla do obývačky. Vytočil som El. „  Louis dlho som ťa nepočula.“  Nádych – výdych. „ Eleonor kde si?   Videl som ten rozhovor v novinách.“   V telefóne bolo ticho, ona o tom vedela? „ Doma, príď ale sám prosím ťa... prosím.“   Christine sa vrátila do kuchyne, posadila sa na stoličku. „ Prídem za pol hodiny.“ Zložil som.  Ako toto vysvetlím neviem.  Opatrne som si kľakol a chytil som Christy za obe ruky. „ Miláčik pôjdem za ňou, ale ty by si mala ísť domov a porozprávať  sa s mamou nie?“   Nepáčilo sa jej to, vie o čo sa snažím, cítil som sa ako keby som jej ubližoval.  „  Louis čo mám robiť? Tvoja bývala čaká dieťa s mojím otcom? Toto je  divné,  spravili to naschvál?“  Eleonor ale nie je hlúpa zrejme vedela prečo mi vraví aby som prišiel sám.   V dome bol zrazu ruch, chalani sa vrátili.  „ Ahojteeee.“  Zborový pozdrav, úsmevy im ale klesli keď Liam chytil do rúk noviny a začal čítať článok nahlas. „ Nečítaj to do pekla!“ Poslednú dobu sa pokašle všetko  s čím mám niečo spoločné. „  Ja som ti to hovoril.“  Christine prešla k Liamovi. „ Ty si to vedel? Vy? Louis vedel si že David?...och..“ Zastonala a objala Harryho. Prečo práve jeho? Je to nevhodné viem ale žiarlim.   V mojej hlave bol zmätok, hluk a vrčanie nahnevaného psa. „  Pôjdem domov, uvidíme sa potom.. dobre?“  Chcel som ju zastaviť  ale Liam to spravil skôr. „ Christine nechoď chceme si pozrieť pred nahrávaním film a Naill doniesol polovicu Nando´s.“ zažmurkal na ňu.  Predsa len nesúhlasila a pozbierala si veci, potom sa ešte otočila smerom k Naillovi „ Carmen? Došla domov včera v poriadku?“  Začervenal sa,  on je z nej paf? „ Boli sme sa ešte prejsť, ale áno.“  Viac sa tým nezaoberal premiestnil sa do obývačky aj s zvyškom. „ Idem domov, zavolaj mi..alebo..nie ja sa ti ozvem.“  Prešmykla sa popri mne a zavrela za sebou dvere.  

 O pár minút som sedel v aute, presúval som sa preplnenými ulicami k Eleonor domov.   Otvorila mi dvere, trhlo mnou pri predstave že to dieťatko nie je moje. Naozaj som sa na neho tešil, ale to je jedno. „ Ahoj..“ Posunula sa, otvorila celé dvere tak som vošiel dnu. „  Som rada že si prišiel sám, asi nie je veľmi vhodné baviť sa o tom pred chlapcami.“ Myslela si že prídem s Harrym? Alebo Liamom?  Kráčala do obývačky, nasledoval som ju. Sedel tam muž, mohol mať okolo štyridsiatky, ale bolo vidieť že si farbí vlasy.  „ Dobrý deň...“ Otočil som sa k El, usmievala sa a oboma rukami si hladila bruško. „ Louis toto je David.“ Potom som pochopil odkiaľ poznám tie čokoládové oči ktoré sa na mňa dívali presne tak ako jeho dcéra, zmätene. „ Teší ma David, môžem vám tykať však?“ Prikývol   podal mi ruku a posadil sa. El sa usadila k nemu.  Nemohol som sa prestať dívať do jeho očí,  Christine sa na neho podobala a to veľmi. „ Louis  ja viem čo si o mne myslíš, ale nie je to tak...“ Skočil som mu do reči. „ A ako to potom je? Eleonor má toľko rokov ako Christine! Vaša dcéra!“   Posledné slová som skoro zakričal.   Vzdychol  a chytil El za ruku. „  Myslíš si o mne že som nejaký pedofil? Ja ju ľúbim už od toho okamihu ako som ju fotil prvý krát, nie je moja chyba že si nebol ten pravý a ona sa zamilovala do mňa.“ Pohľadom som prešiel k Eleonor.  Súhlasne prikývla „  Elonor ale čo Jesse?  David ty vieš?“ Pohľadom mi naznačila aby som nepokračoval. Nevie o tom, on nevie o tom že ju Jesse mlátil, alebo ešte mláti. „ Môžeme sa porozprávať sami?“ Ozval som sa. „ Louis my  s El máme vzťah založený na úprimnosti, môžeš hovoriť o čom len chceš.“ Strach ktorý mala v očiach mi to nedovolil, nepovedala mu to. „ Chcete sa vziať?“ Odbočil som od témy, odľahlo jej, vydýchla a uvoľnila sa. „  Áno, ale až keď sa to malé narodí, ešte nám to musí odsúhlasiť jej matka.“ Pozeral sa totálne zamilovaným pohľadom na  El a tá mu ho opätovala. „  Všetko bude v poriadku, všetko je v poriadku, cháp ma Louií.“ Dodala a znova sa pozrela na mňa.  Moja Christine bude mať nevlastného súrodenca? To ako fakt? Musel som sa ho opýtať čo si o tom myslí, a navyše neodišiel od Christininej mami tento chlap práve preto lebo ju bil? „  David, ale čo vaša dcéra? Čo Christine?“  Mala pohľad svojho otca, tieto oči v mladšom vydaní som miloval. „ Christine je moja minulosť, tak ako aj ty máš svoju Louis, tak ako ju máme všetci.“  Nemal som mu viac čo povedať, teraz potrebujem hovoriť s El, osamote. Postavil som sa na odchod. El Davida pobozkala a postavila sa tiež. „ Odprevadím ho, počkaj ma hore v izbe.“   Vonku sa jej to musím opýtať, musím vedieť prečo mu to nepovedala.  Objal som ju a pošepkal som jej „ Eleonor on o Jessem nevie? Nevie o tom že ťa bil?“ Zakrútila hlavou, aj ona šepkala „ A nevie o ňom ani Jesse, on nevie že ja odídem s Davidom...“ 


 tie  ich výrazy :D :D no niee :D  a DOBRÚ NOC 

8 komentárov:

  1. !!! Ty to robíš naschvál, že??!! :D na porážku toto! :D ..keďže nemám veľmi na výber, neostáva mi nič iné iba dúfať že zajtra pridáš ďalšiu časť skôr :/ ! :D -Raduliatenko-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nerobím :D mne to proste len tak pasuje... nemám dopredu nič napísané čiže čo napíšem to vám tu hneď hodím :)

      Odstrániť
    2. Tak snáď ťa bude múza kopať už.od rána :D haha..btw tú fotku ľúúbim :) Lou je tam taký na spapanie :) x

      Odstrániť
    3. nejdeš do školy? :D bude ma musieť skôr niekto nakopnúť :D hej, a Liam je ako ofučaná buchtička :D

      Odstrániť
    4. Idem ale v škole.máme takú super vec :D wifi sa to volá :D ..ale zlatý je aj on aby sa nepovedalo no :D

      Odstrániť
    5. ahá :D to poznám :D ja skôr preferujem filmy na prednáškach :D

      Odstrániť
    6. Preferuj písanie nových časti a nie filmy :D !

      Odstrániť
    7. dobre, dobre nekrič na mňa :D už sa polepším :D

      Odstrániť