streda 22. februára 2012

London 24.


 Zabite ma prosím, vážne neviem prečo sa vždy dopracujem až k dokončenej časti takto večer :)     Dosť bolo presladených častí nie? ...  nech sa páči, čítajte :) 

 Samozrejme chlapcom k včerajšiemu večeru gratulujem, zaslúžili si to!   ľúbim vás 1Directionerky moje :)

-> Christine <-

Všetko sa zdalo byť tak dokonalé, jeho jemné pery prechádzali po mojej sánke. Nezmohla som sa  ani na jediné slovo.  Plamienky sviečok sa ligotali v tlmenom svetle.  Všetky vyznania lásky sme odložili bokom. Bez slov ma vzal za ruku a premiestnili sme sa do obývačky. „ Si hladná?“  Stiahol ma za ruku na gauč k nemu. „ Som hladná...po tvojich bozkoch.“  Zasmial sa ale zvážnel  a úzky priestor medzi našimi perami zmenšil na nič.  Pri pohľade na Louisa si každý myslí že je to blázon od narodenia.  Je to blázon, to nepopieram ale vie byť tak romantický ako nikto.  Prerušil  sladké bozky a otvoril zmrzlinu. „ Osladíme si to ešte viac?“   Lyžičku som opatrne chytila nabrala som kopček zmrzliny a vopchala som mu ju do úst, zamľaskal.  Lyžičku mi vzal, a tento raz  ju zapichol do zmrzliny on. „  Otvor ústa miláčik.“  Poslušne som spravila čo mi prikázal.  Nebezpečná zelená zmrzlina na lyžičke sa približovala  príliš pomaly  ale skončila v mojich ústach. „ Hmmm studené a sladké.“ Milujem zmrzlinu a čokoládovú najviac, ale odkiaľ to vedel? „ Vedel si akú zmrzlinu mám rada, odkiaľ?“    Usmial sa a nabral ďalší kúsok. „ Si ako ja, moja verná kópia s dokonalou povahou.“  Moja hlava klesla mierne doľava, tváril sa ako šťastné šteniatko. „   Som tvoja polovička a spolu tvoríme celok?“ Prikývol a znova ma nakŕmil. Pozerala som sa mu do očí a otvárala som ústa.  Po pár lyžičkách som mala ústa ľadové. „ Loui dosť, je to studené.“  To že som pokrútila hlavou sa stalo osudným mojej bielej košieľke. „ Ouu pardon.“    Čokoláda na nej svietila a Louiho pohľad tiež. „   Dáš mi tvoje tričko?“  Začala som si rozopínať gombíky.  Pohľadom skĺzol po mojom odhalenom hrudníku. „ Nebude ti ho treba ...“  priľahol ma a tým sa skončilo jedenie zmrzliny, orieškov a poháre vína ostali nedotknuté.



Vo svojej posteli sa zvyknem prehadzovať z jednej strany na druhú, a tak to bolo aj dnes ráno. Otočila som sa a narazila som do niečoho. Viktor  sa zväčšil? „ Auu...“ Otvorila som oči a keď som videla preberajúceho sa Louisa znova som ich rýchlo zatvorila.  Robím sa že spím? Prečo nie. „ Ty malá potvorka celú noc ma trápiš a ešte ma aj zobudíš kopancom.“ Šepkal a prstami mi prechádzal po líci. Keď prešiel na krk, potom na chrbát musela som sa začať smiať. „ Šteklí to... dobré ráno.“   Prikrývky pretiahol tak, že sme sa ocitli v úplnej tme. „ Potrebujem minútku, kúpeľnu.“ Pokrútil hlavou a ja som v tme pocítila jeho teplé pery.  Pomaly sa mi v hlave začali premietať obrázky zo včera.   Najprv ma bozkával  na gauči, a keď som na sebe mala len spodné prádlo, vzal z kuchyne víno mňa za ruku a odniesli sme sa  do jeho izby. Pery mal studené ešte od zmrzliny  a moje telo bolo príliš rozpálené z jeho bozkov. Miloval ma tak ako nikdy nikto predtým,  tak pomaly a jemne. Starostlivé modré oči sa vpíjali do mojich čokoládových.


-> Louis <-

Christine mi zmizla  do kúpeľne tak mi neostávalo nič iné len pripraviť raňajky.   Skontroloval som mobil, potom som z pred dverí vzal dnu noviny, Lian príde domov bude chcieť čítať. Po preskúmaní chladničky som zvolil cerálie s mliekom, tousty, slaninku  som opiekol akurát keď sa Christine pritúlila zozadu ku mne. „ Dnes máte voľno celý deň?“ Posadil som ju za stôl s tanierom. „  Chalani prídu okolo obeda máme skúšku, a v pondelok odchádzame do Dublinu na celý týždeň.“ Kútiky úst jej klesli. „ Poď s nami, budeme spolu a zažiješ kúsok môjho sveta.“  Cerálie som si zalial mliekom a čakal som na jej reakciu. „ To nejde Louií, mám prácu  a za chvíľu mi začína škola.“ Má pravdu, ako vždy. „   Vzdám sa kariéry speváka, ale musíš vydržať aby som zarobil na domček a dieťa.“  Bol to vtip ale keď som videl ako prehltla a vygúlila oči musel som sa zasmiať. „ Robím si srandu Christine dýchaš?“ Keď ma pochopil a usmiala sa tiež. „ Už nič nehovor Tomlinson radšej papaj, aby si mal dosť síl.“ Strčila si do úst lyžičku s mojími ceráliami a chrumkala.  Včerajšia noc bola nádherná,  jedna z tých na ktoré sa nezabúda.  Znova som precitol pre lásku s tou najúžasnejšou osobou akú poznám.  Díval som sa na jej ruku položenú na stole, chýbalo na nej niečo. Áno bol to ten prsteň, ktorý som kúpil.  Jej jedinej má patriť spolu s mojím srdcom.  Trošku som sa obával reakcie na to keď ho uvidí, nie sme spolu tak dlho ale nikdy za celých dvadsať rokov  som necítil to čo teraz. „ Christy, rozmýšľala si čo s nami bude ďalej?“  Zaklipkala očami a prestala jesť. „ Vieš turné bude trvať viac ako polroka a nebudeme sa vracať tak často ako by som chcel.“  Mohol to riešiť až potom a nekaziť toto  krásne ráno, ale potreboval som vedieť či sa na mňa vykašle alebo to náš vzťah posilní. „ Pýtaš sa ma to kvôli El?  Louis ja ťa milujem, budem chodiť do školy a každý večer očakávať telefonát plný lásky.“  Uistila ma, tak to spravím dám jej ho. Postavil som sa a vtisol som jej bozk do vlasov. „  El je minulosť, ale počkaj ukážem ti niečo.  V izbe som vytiahol z šuflíka krabičku ktorú nevidel nik len Liam. Pohľad na poprekrúcané periny  a Christinine veci okolo postele spôsobil tanec motýľov v mojom bruchu.
Do kuchyne som sa vrátil s úsmevom  a zamatovou krabičkou v ruke. „ Christine?“  Sedela ako zamrznutá a dívala sa do novín. Očami prechádzala po článku rýchlo a pery sa jej pohybovali tichým čítaným. „  Už o nás vie celý svet? O svadbe a dieťatku?“ Zasmial som sa a prisadol som si k nej na stoličku.  Nereagovala, čítala znova  od začiatku. „ Zlatko ukážeš mi čo je tam také zaujimavé?“  Prikývla a noviny mi podala. Prebehol som vrchnú stránku, nejaké športové správy, v pravom rohu boli inzeráty a maličká fotka Eleonor? TEHOTNÁ MODELKA UŹ VIE MENO SVOJHO BUDÚCEHO OTECKA!  Neprišlo mi to ničím zvláštne tak som čítal ďalej.

Eleonor Caler (19) po zverejnení správy, že Louis Tomlinson (2o) jej bývalý priateľ a známy spevák z chlapčenskej skupiny One direction nie je otcom dieťaťa ktoré má prísť na svet v októbri 2o13  uverejnila novú identitu budúceho otecka!  Je ním, niekedy veľmi známi britský fotograf David Carrter, po niekoľko ročnej pauze znova chytil do rúk fotoaparát a fotí pre Japonský magazín. Jeho vyjadrenie k otcovstvu vám prinesieme už čoskoro.  Vekový rozdiel medzi budúcimi rodičmi je pre tento vzťah veľké plus keďže  David už jednu dospelú dcéru má... 

Tak ako Christine som článok prebehol ešte raz ale keď som po druhý krát prečítal meno ktoré tam stálo pozrel som sa na Christine ktorá mala zaslzené oči „ tvoj otec?“prikývla

7 komentárov:

  1. šľahne ma z teba! do piky jak ty tie časti furt ukončiš a potom možem čakať do ďalšieho večera na novu časť...žena zabijem ťa raz asi!! :D -Raduliatenko- xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dommy_xxx:Absolútne súhlasím s Radkou!!.:D..samozrejme,v tom najlepšom,ale do zajtra asi umriem..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som zlá viem :D ale bude dnes ešte jedna :*

      Odstrániť
    2. o akej? :D cca :D -Raduliatenko-

      Odstrániť
    3. do hodiny :D idem zapáliť si a už píšem :D

      Odstrániť
  3. Dommy_xxx:JO!!.:D..teším teším.:D

    OdpovedaťOdstrániť