sobota 25. augusta 2012

Mám ťa rád 5.


Nechápala som, sadla som si do kresla, bez toho aby som spustila oči z telky a pozerala som, čo sa bude diať.
„Ty si o tom vedel?“ Opýtala sa Zayna Barby.
„Nie! Prisahám. Nechápem to, ale viem o čo mu ide. Len pozrejte a pochopíte.“  Usmieval sa Malik.
No chcel by som niečo povedať a chcem, aby to bolo live. Nechcem to ďalej tajiť a preto chcem, aby to počul celý svet. Chcem aby tu ľudia počuli z mojich úst a nie aby sa o tom písalo, stále dookola. To by mi nevadilo, ale písali by sa lži, teraz poviem to, čo mám na srdci a nikto nebudem môcť prekrútiť moje slová.“
Čože? Čo to ma do pekla znamenať?
Aha áno, chápem. Môžeš začať, más voľný priestor.“  Povedala moderátorka a rukou ukázala na kameru. Liam sa tam pozrel a začal hovoriť.
„Dobre, takže viem, že máme po svete veľmi veľa fanúšikov a hlavne fanúšičiek. Keď máte radi mňa a moju osobnosť, dúfam, že to pochopíte. Našich fanúšikov milujem! Milujem ich celým srdcom, ale teraz som sa zamiloval do dievčaťa. Milujem ju a už náš vzťah tajiť nechcem. Nechcem aby sme sa trápili pre hlúposti. A tak isto nechcem, aby sme našu lásku skrývali pred verejnosťou.  To dievča sa volá Jaja. Je to Slovenka.
Ako iste viete, Zayn chodí s Barby. Je to jej kamarátka. Tá láska prišla sama, bolo to spontánne. Som po uši zamilovaný a chcem aby to vedeli aj fanúšikovia. Lebo bez nich by sme boli niktoši. Nič by sme nemali, teraz z toho bude veľký boom, a ja to viem. Ale už som to v sebe držať nemohol.
 Jaja, keď ma teraz počuješ, milujem ťa! Milujem ťa a nikdy neoľutujem, že som ti bol! Nikdy to neoľutujem, lebo ty tá jediná s ktorou chcem mať budúcnosť a ty si mi dala do života nádej na nové začiatky. Ďakujem Charliemu zato, že mi dal túto možnosť, povedať to, čo som chcel povedať už dávno.  Ľúbim Vás Directioners!“
Sníva sa mi? On to vážne povedal? Povedal to pred celým svetom? Povedal to takto ne verejnosti? Vážne? Nedá sa opísať šťastie, ktoré ma teraz zaplnilo! Bola som len obyčajné dievča a teraz som tu a on ma miluje! Snívala som o tom a dúfala, dúfala som, že budem mať to šťastie práve ja. A teraz ho mám?  Je toto možné? 
Zavrela som oči, Liam sa rozlúčila a zmizol spred kamery. Myslela som na to ako to povedal, ako povedal že ma miluje,  potom na dni, kde sme len tak sedeli, ako kamaráti a nevedela som, čo sa udeje. Spomínala som na všetky detaily. Mohlo prejsť asi 5 minút, otvorila som oči plné slz.
„čo sa deje?“ Zmätene som sa opýtala.
Barby utekala z kuchyne hore po schodoch.
„Sed tam! Sed tam, hneď sme dole!“ Kričala. Sedela som tak, keď prišiel zhora Zayn. Mal v ruke príručnú tašku a Barby mala veľkú kabelku.
„Ihneď si na seba daj kabát a topánky Jaja! Rýchlo!“ Hovorila nervózne Barb.
Chcela som namietať, ale bola taká nervózna, že som si nedovolila.
Obula som sa a obliekla som si kabát, prese ako mi nakázala.
Vyšli sme von, zamierili sme rovno do auta, Zayn sa vyhol fanúšikom, ktorý skandovali jeho meno a už sme rýchlo odchádzali.
0
Liam

Dopovedal som, čo tre
balo a rozlúčil som sa s moderátorkou.
Vyšiel som vonku, kde som sa rozlúčil s Charliem a ešte raz mi poďakoval.
Vzal som rýchlo do ruky mobil a znova som Zaynovi písal sms : Plan X !!!!!!
To bolo naše najtajnejšie znamenie, keby nastala takáto situácia. Odoslal som to a išiel som hneď do auta, Zayn už vie, čo má robiť. Len nech sa jej nič nestane. Už chcem byť s ňou. To bola moja posledná myšlienka pred tým, ako som sa vybral na letisko.
Cesta na letisko trvala asi pol hodinu, teraz prvý krát ľutujem, že tu bývam. Londýn je veľmi veľký a dostať sa z bodu A do bodu B niekedy trvá aj hodinu. Šliapol som nato a hnal som sa Londýnom, musel som zavolať Zaynovi.
„Kde si?“ Opýtal sa ma.
„Už idem na letisko, daj mi päť minút. Už ste tam?“ Hovoril som rýchlo.
„Hej, my sme tu, ale Jaja je veľmi vystresovaná. Bojí sa a nevie čo sa deje, nechcem jej hovoriť plán X! Musíš jej to povedať sám Liam.“ Hovoril tichšie, aby to nepočula, zrejme sedela niekde nablízku.
„Dobre. Tak dobre, ja jej to poviem Zayn. Odkáž jej, že ju milujem a že sa už na ňou ponáhľam.“ Povedal som a zložil som, slzy sa mi nahrnuli do očí a ja som ich len tak tak zahnal.
O chvíľku som už vystupoval z auta a bral si pas a peňaženku. Letenky už rezervoval Zayn.
Bol som vystresovaný a veľmi som sa bál, čo nato povie Jaja? Páčilo sa jej to čo som povedal v telke ? Alebo ma zato vyhreší? Nevedel som čo robiť, zamkol som auto a zavolal som Paulovi. Jasné, že ma hneď vykričal, že čo som to urobil, no na jednej strane som to chápal.
„Paul, toto je plán X!“ Jedine on Zayn a ja sme vedeli o čo ide. Paul bol chvíľku ticho, určite ho striasol, stále keď sa niečo také deje, strasie ho a musí si sadnúť. Asi by neodpadol, aj tak nechápem, ako môže s nami vydržať.
„Liam, chápem. Ostaňte ako dlho bude treba, teraz to bude veľmi ťažké.“
„Dobre, ďakujem Paul. Zavolaj chalanom a povedz im, že ich máme radi a že sa ozveme. Prídu za nami všetci, ale teraz nie. Mám ťa rád Paul, pozdrav rodinu.“ Povedal som a zložil.
Potom som ešte rýchlo vytočil mamu. Rozprávali sme sa a povedal som jej, čo sa deje. Nechápala, ale vedela že teraz to bude takto lepšie. Na konci začala plakať a ani ja som sa neubránil ďalším slzám.
Ťažko sa mi lúčilo, ale veď dlho preč nebudeme.
Vošiel som do letiskovej haly. Pohľadom som prechádzal po ľuďoch. Hľadal som Jajku, alebo aspoň Zayna alebo Barb. Nakoniec som ich našiel, Jaja sedela na stoličke hneď vedľa Barby, ktorá ju objímala. Zayn nadvihol hlavu a keď ma videl, odľahlo mu. Jemne prešiel Jaji po vlasoch a niečo jej povedal. Zdvihla hlavu a pousmiala sa. Hneď som sa rozbehol, ona vstala a objala ma, plakala.
„Láska prepáč, nechcel som to takto. Keď som išiel do toho rádia, nevedel som čo sa stane potom. Ani v zlom sne by ma nenapadol, že budeme musieť odísť. Prepáč.“ Hladkal som ju po krížoch.
Sedeli sme tam asi hodinu, bez slova. Každý rozmýšľal nad svojim. Po tej nekonečnej hodine, začali vyhlasovať náš let.
Jaja sa dvihla a Barby ju objala.
„Budeš mi chýbať. Ponáhľaj sa za mnou, prosím. Budem ti volať nonstop.“ Hovorila jej Barby.
Jaja zamrzla a do očí sa jej znova valili slzy.
„čože? Robíte si srandu?“ Skákala pohľadom na mňa, Barby a Zayna.
Zayn jej to nepovedal?
„Slniečko, my s vami nejdeme.“ Povedal Zayn a objal ju. Jaja sa ani nepohla.
„Ty si o tom nevedela?“ Opýtal som sa.
Pokrútila hlavou a vrhla sa na Barby. Objímala ju pevne a silno. So Zaynom sme si vymenili ľútostivé pohľady a objali sme sa.
„A-a ako d-dlho tam budem-e?“ Pýtala sa Jaja cez plač. „A kde v-lastne ideme?“
„Neviem ako dlho, ale ideme do Peru láska.“ Nechápavo sa na mňa pozrela, ja som sa len usmial.

„čo je to ten plán X?“ Opýtala sa ma Jaja, ked sme sedeli v lietadle.
„No to je taký znak , keby sa stalo niečo ako toto. Vieš láska, ide o to, že teraz sa začne peklo.“
Ako jej to mám povedať? Tak strašne sa o nu bojím, viem aké dostávala nenávistné listy Barb. Ja, Zayn a Jaja sme ich pred ňou úspešne skrývali, ale Jaja o tom vedela. A trápilo ju to, teraz sa to bude stávať jej. Bude dostávať nenávistne listy a nenávistné správy. Bude stále v obklopení fanúšikov a fotografov. Ona je len dievčatko, moje dievčatko. Nie je nejaká Hollywoodska hviezda, a nemá rada kamery a paparazzov. Je to len moja Jaja.
„Ale ja tomu nechápem. Neviem, ale chcem vedieť všetko Liam. Všetko.“
Bola veľmi nahnevaná, ale aj unavená. Takže do 20 minút zaspala. Let trval asi 10 hodín. Takže keď sa Jajka zobudila už pri Peru, bol som zato vďačný.
Všetko som povybavoval a išli sme taxíkom do Villa El Salvador, bolo to veľké mesto a mali sme bývať hneď pri pláži v domčeku. Zayn to už všetko rezervoval, bol som veľmi rád, že mi pomohol, bez neho by som sa tu ani nedostal. A nemohol by som ochrániť dievča, na ktorom mi záleží viac, ako na vlastnom živote.
„Je to tu nádherné.“ Povedala Ajč, ked sme došli a už sa upokojila.
„Ja viem, ale ty si tu najkrajšia.“ Usmial som sa na nu a pobozkal som ju.
„Liam.“ Odtiahla sa. „Teraz mi všetko povedz. Čo je to ten váš plán X? Prečo teraz začne peklo?“ Opýtala sa ma. Na túto otázku, som čakal celý let. 

8 komentárov:

  1. :D :D :D plán X sa mi páči :) zlaté to je :) úplne dokonalá časť, teším sa na ďalšiu :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vážně mě zajímá co je to Plán X! :) Je to krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ! Aww :D to je také zlaté :) krásne to je :) a ten plán X! :) ňuňatý Liam ju od toho chce uchrániť :') dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skveléé!! uf, som zvedavá na plán X!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. bože Liam je taký ňuňu :D a ten plán X ma zaujíma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow. Tak to som vážne zvedavá, ako to bude pokračovať... :)) Pekne to je premyslené! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj !:)
    Chcem sa spýtať, kedy bude nový diel Directioner Princess ? x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. netuším :) ale mal by byť dokonca tohto týždňa :) čiže zajtra

      Odstrániť