sobota 1. septembra 2012

Mám ťa rád 6.


„Láska, vyber z tašky od Barby a Zayna notebook.“ Jaja ma poslúchla a vybrala ho.
Sadla si ku mne a zapla ho. Dal som si ho na kolená a čakal. Jaja bola ticho, chcela hlavne vedieť, prečo je pre ňu lepšie, keď sme odišli.
Zapol som internet a podal som ho mojej láske, nechápavo nadvihla obočie.
„Zapni hocijakú stránku, kde sú novinky, myslím bulvár.“
Išla na google, naťukala tam novinky bulváru- Liam Payne, a začala prehľadávať. Nakoniec našla nejakú normálnejšiu stránku a keď ju otvorila, zamrazilo ma.
Veľký červený nadpis: Liam Payne ušiel s priateľkou do zahraničia.
„Pre boha.“ Povedala Jaja a začala čítať.
Ja som čítal tiež.
„Liam Payne, spevák skupiny 1D ušiel preč do zahraničia. Najprv sa nečakane objavil v televízii a vyznával lásku dievčine menom Jaja. Potom ho videli, ako prichádza na letisko. Nikto nevie, čo sa stalo, jedno je však isté, Liam sa rozhodol utiecť ako zbabelec a priateľku vzal tiež.“
Prestal som čítať a počkal som, kým dočíta Jaja.
„Ale, ale veď oni to všetko hodili na teba Liam, to nemôžu.“ Nechápala.
„Ja som s tým počítal, dúfal som, že to bude na mna a teba nechajú tak vieš.“  Neodpovedala, len pozerala do zeme a premýšľala.
„Chceš zavolať Barb?“ Vedel som, že ju to poteší.
„áno, daj mi mobil.“ Vytočila jej číslo a nálada jej stúpla o 100%.
Povedal som jej, nech dá reproduktor.
Jaja bola celá štastná a Barby tiež. Ale potom sa to začalo. Barby povedala, že pred domom stojí asi 100 ľudí a že všetci vrieskajú a že už tri krát volali políciu, ale nič. Ďalej, že je tam asi 10 áut fotografov a nikto s tým nič nerobí. Už je to tam takto od kedy sme odišli. Potom som volal so Zaynom.
Hovoril, že je to veľmi zlé a že už začínajú byť otravní aj novinári. Musia ísť s Barby preč, vezme ju do Bradfordu, kým sa situácia neutíši. Bolo mi to ľúto, nechcel som to takto.
Jaji som všetko vysvetlil, že tu musíme ešte ostať, lebo teraz tam bude na nu veľa tlaku a ja sa o nu bojím. Hovoril som jej, že teraz budú chodiť jej také listy ako Barby a že bude mať veľmi veľa nepriateľov. Nechcel som sa o tom s ňou baviť, pripadala mi taká krehká a jemná. Že som začínal mať pocit, že som urobil chybu. Len neviem kde, Jaju ľúbim a na inom mi nezáleží.
„Liam, musím ti niečo povedať.“ Ozvala sa po chvíľke, ked sme už ležali v posteli. Zapálila svetlo a sadla si na posteľ.
„Môžeš mi povedať čo len chceš láska.“ Usmial som sa.
„No, ale asi by si sa mal posadiť.“  Na celom tele sa mi objavila husia koža a poslúchol som ju. 

Jaja ma jemne chytila za ruky a sadla si do tureckého sedu. Ja som si sadol vedľa nej a ľahko som ju pobozkal na líčko. Mal som zlý pocit, čo sa môže diať? Bojí sa tu byť?
A potom ma to napadlo, ona sa so mnou chce rozísť! Určite áno! Rozklepali sa mi ruky, Jaja to určite pocítila. Chce mi povedať, že je koniec. Chce, aby som ju odviezol domov a nechal ju tak, že tento život nechce?
„Liam.“ Začala. „To, čo ti chcem povedať, je veľmi dôležité.“ Och, bože a je to tu.
„Počúvam.“ Povedal som a pozeral som jej do očí.
„Pamätáš sa, keď sme boli u Harryho na chate a potom ten večer, čo sme prišli domov?“
Jasné že hej, ale čo ta má s tým spoločné?
„áno, jasné že si to pamätám láska. A čo s tým?“
„No, vieš, vtedy sme sa niečo udialo, pamätáš?“ Ešte stále nechápem.
„Neviem načo narážaš miláčik.“ Opatrne mi stískala rúčky.
„No, no ...“ Zhlboka sa nadýchla. „Vedy, čo sme sa milovali.“ Dopovedala.
„Pamätám, ale fakt neviem, čo tým chceš povedať.“
„No vtedy to bolo také spontánne, boli sme uvoľnený a na jednu vec sme zabudli.“ Nechápavo som na ňu civel, na čo sme zabudli? Pochopila, že fakt nechápem.
„Liam, my sme sa vtedy milovali bez ochrany.“ Stŕpol som.
Sekundy prechádzali a ja som začal spomínať.


„Liam, poďme už domov.“ Prišla za mnou Jaja a zaklipkala očkami. Bola unavená.
„Jasné láska, ideme. Barby? Zayn? Idete s nami?“ Zakričal som hore, kde boli.
Nič. „Zaaaaaaaayn?“ nič.
Vybehol som hore a otvoril dvere na Harryho izbe, kde bol Zayn a Barb.
No, Barby sedela na Zaynovi a vydávala zvláštne zvuky. Aj by som sa smial, ale keď sa na mňa Barb pozrela a Zayn vykukol spoza nej, do smiechu mi vážne nebolo.
Tak som zavrel dvere a išiel som do auta. Rozlúčil som sa s chalanmi a povedal som im, aby tak hore nešli. Samozrejme, hneď ako som zatvoril dvere, chalani sa rozbehli hore, počúvať za dverami. Napísal som Zaynovi sms a smial som sa z nich ešte dobrých 5 minút. Jaja nechápala, ale keď som jej to vysvetlil, smiala sa so mnou. 
Celú cestu na mňa Jaja zazerala kútikom oka.
„Láska? O čo ti ide?“ Opýtal som sa jej so smiechom.
„O nič.“ Povedala, usmievala sa. „Alebo, vieš čo? O niečo mi ide.“ Dodala a pomrvila sa.
„Chcela si šoférovať?“ Zaškeril som sa.
„Nie nie, teraz keď prídeme domov, nikto tam nebude že? Barby a Zayn sú v Holmes Chapel a chalani tiež.“ Pozrel som na ňu, aj tej tme bola červená ako paprika.
„čo tým chcel básnik povedať?“ Opýtal som sa akože nechápavo.
Jaja mi dala ruku na stehno a ja som musel spomaliť, aby som niekde nenabúral. Jemne mi hladkala stehno, chcela mi tým naznačiť, čo by chcela. V tomto momente som to chcel aj ja.
„Och.“
„No nie och, ale šliapni na to prosím.“ Nedočkavo ma súrila.
„Dobre, ale musíš dať tu ruku dole, lebo niekde nabúrame.“ Zasmial som sa.
Jaja ma poslúchla a ruku si položila na koleno.
„Ešte 5 minút a sme doma. Prisahám.“ Vzrušenie sa vo mne stupňovalo, čím sme boli bližšie pri dome.
Zaparkoval som pri dome a keď som sa obzrel, Jaja už stála pri dverách a odomykala dvere.
Usmial som sa a pribehol som k nej.
Vyšli sme hore a ani som nestihol zavrieť izbu, už ma vyzliekala. Hneď som sa jej prisal na pery a jemne som hu hladkal po zadočku.
„Ľúbim ťa.“ Šepol som jej a stiahol som jej dole tričko. Potom to už šlo rýchlo, ona dala tričko dole mne a pokračovali sme v rytme vášne.

Pre boha. Veď my sme fakt ten kondóm nepoužili. Ja som nato ani len nepomyslel.  
„Tak-tak-takže mi ch-chceš povedať, že s-si tehotná?!“  Nevedel som ani rozprávať.
„Prepáč Liam, ja som o tom nevedela, nikto o tom nevie. Zistila som to len včera.“ Do očí sa jej nahrnuli slzy.
Vyskočil som na rovné nohy a chytil som sa za hlavu.
Nemohol som rozmýšľať, nemohol som rozprávať, nemohol som nič. Len som sa držal za hlavu, až som počul vzlyky.
„Jaja?“ Sedela stále v tureckom sede a ruky mala na tvári. Plakala, nedvihla hlavu.
„Prepáč Liam. Prepáč.“ Povedala.
„čože?“ Nechápal som, znova.
Prešiel som k nej zozadu a vzal som ju za jednu ruku, nežne som ju potiahol a ona sa postavila.
Utrel som jej slzy, ktoré mala na tvári a objal som ju.
„Ja som to takto nechcela, prepáč.“ Hovorila cez plač.
Kľakol som si na kolená, Jaja zarazene prestala plakať. Naklonil som sa k jej brušku a pobozkal som ho. Zdvihol som hlavu.
„Milujem ťa.“ Povedal som jej, malá slzička mi prenikla cez zavreté oko a padla mi na líce. „Nie, milujem vás oboch.“ Objal som ju, jemnučko, keďže som kľačal, tak som jej objímal bruško.
„čo?“ Opýtala sa. „Liam ty sa nehneváš?“
„Ako by som mohol?“ Vyskočil som do vzduchu a vypadla mi ďalšia slza. „Veď čakáme dieťatko láska! Dieťa! Malé krásne dieťatko, o ktoré sa budeme starať. Ako sa bude volať? Myslíš, že to bude chlapec? Ja neviem, možno že aj dievča.“ Dúmal som, keď ma Jaja vášnivo pobozkala.
„Milujem ťa Liam James Payne. Bála som sa, že budeš nahnevaný a že ...“
„Nikdy by som ťa neopustil.“ Skočil som jej do reči, objal som ju a začal som sa smiať.
„JAJA! Veď my, teda ty čakáš dieťatko! Chápeš ? Ja budem otec! JA-BUDEM-OTCOM! Budem otcom tvojho dieťaťa! Nikdy v živote som nebol šťastnejší láska !!“ Kričal som a bozkával som moju Jaju všade kde sa dalo. Položil som ju na posteľ a vášnivo som ju pobozkal.
„Zlato?“ Opýtal som sa pomedzi sladké bozky, ktoré som jej dával na pery.
„áno?“
„Do koľkých mesiacov môže mať žena v tehotenstve sex?“
Začala sa smiať. „Myslím Payne, že ho môže mať stále, ale chlap si musí dávať pozor.“ Na konci varovne zvýšila hlas.
„Ja si ten pozor dávať budem.“ Usmial som sa.

Zažil som ten najkrajší najnežnejší a najdlhší sex v mojom živote. Nikdy som nič krajšie necítil, okrem toho čo cítim k Jaji a k malému dieťatku v nej.

6 komentárov:

  1. Vrr... :D je to nádherné! Tehotná? Aww :) neuveriteľne zlaté to je! :) chcem ďalšiu, ale neviem či už si to touto časťou neukončila :/ neviem to vytušiť :D každopádne je to dokonalé a ja by som si prečítala aj pokračovanie, keby bolo ;) kráásne! xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to bomba :D zlatá dokonalá rodinka :* úžasne napísané, milujem to!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je úžasné...Liama si viem presne predstaviť v úlohe otca... :D

    OdpovedaťOdstrániť