piatok 17. augusta 2012

Amy, who lives next to you? 38.


Tri dni po tom, ako Caroline paparazzi odfotil pri bozkávaní sa s nejakým chlapíkom sa s ňou Harry rozišiel. Ja, Niall, El, Lou, Dan, Liam, Carrie a Zayn sme sa udobrili, kým sme túto správu oslavovali, El nakoniec dala Carrie bordové topánky a kúpila si veľmi podobné, len ešte krajšie. A to som si myslela, že krajšie už ani neexistujú. Všetok čas som trávila s Niallom, má teraz asi tri mesiace voľno, potom ďalšie koncerty. Chodievali sme na prechádzky, do kina, reštaurácií a boli sme šťastní. So zvyškom skupiny sme sa veľmi nestretávali, každý chcel byť so svojou priateľkou, dokonca sa zdalo, že aj Harry si niekoho našiel, nikdy nemal čas na chalanov, vždy mal niečo na práci. Priali sme mu to, no boli sme zvedaví. Veľmi, veľmi zvedaví. A preto, keď sa chceli všetci stretnúť u chalanov a Harry povedal, že nepríde sám, nevedeli sme sa dočkať. Hrýzla som si nervy od nervozity, kto je to? Po Caroline som akosi mala strach, čo si môže so sebou doviesť. Uvažovala som nad každým človekom, ktorý ma napadol a potom mi na myseľ prišla jedna osoba.
 Sekundu na to sa objavila vo dverách, držiac sa za ruky s Harrym. Príjemné prekvapenie pre všetkých, kým chalani sa okamžite zvítavali s Harrym, ja, Dan, El a Carrie sme rovno objali ju. „Vy ste odkedy spolu? A ako ste sa spoznali?“ spýtala sa Dan zvedavo. Skôr, než však odpovedala, ozval sa Harry: „Sara, vy sa poznáte?“ nechápavo na ňu pozrel a keď prikývla, Harry sa poobzeral po babách a skončil pri mne. Naše oči sa stretli a on sklopil pohľad. Možno mi ešte neodpustil. Ja som mu neodpustila tiež. A nič som mu neurobila. Aby všetci videli, pobozkal Saru a ozval sa potlesk. Zasmiala som sa a tiež zatlieskala. „Aj ja chcem potlesk!“ zamrnčal Niall a pritiahol si ma k sebe, aby pritisol pery na moje. Sladko ma pobozkal a ja som sa zasmiala, keď sa z okolia ozval smiech a potlesk. Niekto si odkašľal, no my sme ho ignorovali a pokračovali sme.


Po chvíľke sme sa odtiahli a a až vtedy si všimli, že sme v miestnosti sami. Zvyšok sme našli v obývačke, ako hrajú pravdu a odvahu. Prisadli sme si a sledovali, ako sa Zayn prechádza po miestnosti na desaťcentimetrových opätkoch. Pridala som sa k smiechu, ktorý sa ozýval celou miestnosťou. Zayn si z toho nič nerobil, ďalej sa predvádzal, kráčal z jedného konca miestnosti na druhý, s hlavou hore a snobským výrazom na tvári. „Pozrite na mňa, som modelkááá!“ zapišťal prehnane sladkým hláskom a všetci sa smiali ešte viac. Všetci, okrem Eleanor. Keď prechádzal popri nej, kývuc bokmi a zadkom, šťuchla ho pod koleno a už sme len sledovali, ako sa pomaly, ale isto rúti k zemi. Ozval sa dunivý náraz a po uistení, že to prežil sme sa všetci začali smiať znova.

Červený v tvári vzal fľašu a roztočil smerom k Harrymu. „Pravda alebo odvaha?“ spýtal sas prefíkaným výrazom. „Pravda,“ povedal Harry a stretol sa s veľkým neshlasom okolia. „Strachopúúúút!! Fúúúúj!!“ kričal po ňom Louis, kým sa ostatní rehotali. „Pravda sa nehrá!“ povedala Dan a všetci jej prisvedčili. „Tak prečo je na výber?“ spýtal sa Harry, no nepomohlo mu to a skončil s odvahou. „Kedže si vymýšľal, bude to horšie,“ varoval ho nadšený Louis a začal nahlas uvažovať nad úlohou pre Harryho. „Vezmeš si od Sary jej nohavičky, dáš si ich na hlavu a s jej podprsenkou....“ začal, no Sara ho okmžite prerušila. „Ja sa tu vyzliekať nebudem,“ chladne vysvetlila Louisovi situáciu a keď vštky jeho presviedčacie metódy zlyhali, sklamane začal vymýšlať niečo iné. „Vezmeš svoje boxerky (čo má Louis stále s tým spodným prádlom?!), podotýkam, že si ich vyzlečieš priamo tu pred všetkými....“ „To myslíš vážne?“ spýtal sa Harry. „Ale no tak, my sme ťa už videli nahého!“ „Ja som ho nevidela a nechcem to ani meniť,“ varovala som ich a Louis zvesil hlavu.
Po dlhej dobe vymyslel úlohu, s ktorou okolie súhlasilo a ďalšia na rade som bola ja. Všetci sa vytešene na mňa pozreli, vymýšlajúc čo najhoršiu úlohu a a ja som sa so strachom chytila Niallovej ruky. Ten ma však opustil a zmizol na WC-ko. Akurát teraz? Harry sa zaškeril a pozrel na mňa. „Pobozkáš Zayna!“ vypúlila som oči a skúmala jeho výraz, myslel to vážne? Akoby počul moje myšlienky, prikývol a ostatní začali kričať, že chcú vidieť ten bozk. Pozrela som najprv na Carrie, potom na Zayna, a až keď obaja prikývli, naklonila som sa k Zaynovi a priložila pery na jeho líce.  „To neplatí!“ zakričal Harry a Louis sa pridal hlasným FÚÚÚJ. „Nechceme pusu na líčko! Poriadnu! A s jazykom!“ vypúlila som oči, no nikto v miestnosti ma nepodporil, všetci očakávali bozk. Znova som sa zúfalo pozrela na Carrie a Zayna, dúfajúc, že oni to tak nenechajú a zvyšok sa bude musieť uspokojiť s pusou na líce. No Carrie len prikývla a pozrela na mňa pohľadom značiacim Veľa Šťastia. Povzdychla som si a po Zaynovom súhlase som sa k nemu naklonila a priložila svoje pery na jeho. Pootvorila som ústa a jazykom vkĺzla do tých jeho, hádam to ostatným bude stačiť. Ešte sekunda, aby som si bola istá, že je to dosť a nebudem to musieť zopakovať. Zayn sa bozkával dobre. Ale nebol to Niall. Chcela som sa odtiahnuť, no nemohla som. Niekto to spravil za mňa, silným potiahnutím za vlasy ma odtrhol od Zayna a zostala som pozerať do zúrivých Niallových očí.

Skôr, než na niečo zmysluplné a ospravedlňujúce som sa zmohla len na nahnevané AU! a chytila som sa za hlavu v časti, kde Niall vytrhal zrejme všetky vlasy. Prebodol pohľadom najprv mňa, potom Zayna, potom zase mňa. „Vedel som, že medzi vami dvomi to nebolo len také nevinné! A ja idiot som vám veril! VERIL SOM VÁM! Povedali ste, že ste spolu nič nemali a ja debil som tomu uveril! Celý čas som si myslel, že ste neboli len kamaráti, ale TY si mi povedala, že nič medzi vami nebolo a ja som ti dôveroval! Mal som to vedieť, tušil som to, ale chcel som ti veriť! Spokojní ste so sebou?! Ako šikovne ste to vymysleli?! Gratulujem, skočil som vám na to! Ja magor! Čo som si myslel?! Celý čas som bol taký slepý! Nepozeraj tak na mňa, ty štetka! Tvoje umelé, hrané slzy ma už neoklamú! Už vám nenaletím! Doteraz som vám hlúpo veril, už sa nenechám oklamať! A vy ostatní ste to vedeli! Pokojne ste sa pozerali, ako sa tu títo dvaja olizujú a nejaký idiot ako ja vás netrápil! VYPADNI! Už ťa nikdy nechcem vidieť ty chudera! Už nikdy, počuješ?! Nevracaj sa! Spokojná si sama so sebou, ty štetka?! Ako pekne vám to vyšlo! Nenávidím ťa! Si obyčajná šlapka! ZMIZNI! A skap niekde!“ jeho slová sa niesli vo vetre za mnou, keď som vybehla von, sama neviem kam, len preč odtiaľ.

Videla som, ako niekto bežal za mnou. Jeden, dvaja, traja, veľa... už som ich nevedela spočítať, cez slzy som videla rozmazane, hlava sa mi krútila. Rozbehla som sa najrýchlejšie, ako som vládala, kam má nohy viedli, nepozerala som pred seba, padala som a opäť vstávala. Vždy som vstala, aj keď som v tom nevidela žiaden význam. Niall mal pravdu. Mala som niekde skapať. Namiesto toho som pochopila, že stojím pred činžiakom, kde bývam. Neviem, ako som sa sem dostala, nohy ma doviedli samy. Akosi som sa dostala až do svojho bytu a ľahla si na posteľ. Toto bude dlhá noc. Plná sĺz a premýšlania. Štetka! Zmizni! Skap niekde! Vypadni! Veril som vám! Jeho slová som počula v mysli stále dookola a cítila, že ich už odtiaľ nedostanem. Mala som radšej skapať...

10 komentárov:

  1. Ty kokos, tak toto má dobrý spád... Toto by sme nečakali! Ďalšiu!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak toto mi vyrazilo dych ! Toto bolo nečakané a Niall ... Fúú :D Neviem prečo ale mne sa to hrozne páčilo . Tá jeho zlá stránka . Každopádne , teším sa na ďaľšiu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. asi som škodoradostná lebo som sa nad predposledným podstavcom smiala :DD ako je to smutné ale to som celá ja :D a časť samozrejme BEZ chyby ;) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Niall? A taký žiarlivý? :O né, až ku koncu som dúfala, že to obráti na srandu ale... Som zvedavá ako to vyriešia, :O fú, dramatická časť :) ale aj tak perfektná :* xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oh no...toto je brutálne...som veľmi zvedavá na ďalšiu...prosím,nech sa udobria :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fúú brutálne..som zvedavá :OO

    OdpovedaťOdstrániť
  7. :O .. Kikuš, nerob mi to.. umrieem ♥ mňam! obrovské mňam!! xx

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty vole :OOOO to čo je toto :O poriadne si to zamotala :O dúfam že čím skôr bude ďalšia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. :O Jesus..brutal..som zvedavá ako to bude ďalej...dúfam, že bude čo najskôr ďalšia časť ;) ♥

    OdpovedaťOdstrániť