piatok 10. augusta 2012

Directioner princess 18.



Takže po 

1.  ĎAKUJEM Lucinke, ktorá ma na to upozornila !

2. Nech sa páči - môžte písať na stránku Adminke;))xx - určite Vám napíše pokračovanie,  veď pravidelne pridáva princeznú na svoj blog 

3. Milá adminka, som si istá, že tu klikneš, pretože budeš kopírovať MOJU poviedku BEZ   DOVOLENIA, takže pekné kopírovanie ;)  Nebudem sa rozčuľovať 



V záchvate nervov by som možno napísala všetky nadávky sveta, všetkých by som prekliala. Miesto toho sa ale usmievam, a posielam božtek....


 nenapíšem ani čiarku viac - kým to z toho blogu nezmizne! 
a ver mi dievča, že keď ťa chytím dostaneš takú kopačku do zadku, že pristaneš rovno pred dverami Zayna Malika a ten ťa nakope ešte viac. CMUK!

 fuck me ! 

 krásny deň prajem! 

 totálne nasratá J. 


10 komentárov:

  1. O_o wtf? To čo akože je? Ona to tam uverejnila bez tvojho dovolenia???!!! -_- priala by som jej aby sa ti dostala pod ruku. :/ cí čo dnes ľudia neukradnú O_O idem jej hneď písať, maily komenty :@ no ale toto ma dorazilo!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Není to náhodou ten samí blog, na kterém Di našla svoje povídky, zveřejněné samozřejmě taky bez povolení? Nakopala bych jí do zadku, slečnu Adminku;))xx :) Už to smazala :) a našla jsem tam další povídku, kterou nepsala ona, autorku znám velice dobře a myslím, že bude hoodně naštvaná až na to přijde :) Tak hlavně, že má Adminka;))xx velký talent na psaní ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. WTF?? z tých poviedok, čo tam má som čítala sedemnásť. SEDEMNÁSŤ po všeliakych iných blogoch. Vidím tam Katie, Sue, Katherine, Tanyu, Dominiku, Angie, Barču... 1DP tam už v menu na boku nevidím, ale pochybujem, že niečo z toho, čo tam je je jej výtvor. Jaji, fakt ma to mrzí, nechápem, ako to niekto môže urobiť a je to riadny hnus. Ale vidím takých ľudí stále častejšie, toto je už asi štvrtý takýto článok za poslednú dobu, čo čítam. Chápem tvoju náladu, mne keby to spravia vraždím. So sorry :( Neprestávaj kvôli tomu písať, prosííím, je to úžasné :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No, tak doufám,že už to smazala a ty budeš pokračovat.. ;)
    Jinak to že jsem tě upozornila, bylo to nejmenší, taky píšu a nevím co bych dělala já, kdyby někdo kopíroval mojí povídku, protože vím jakou to občas dá práci něco smysluplného vymyslet... :)
    No doufám,že nepřestaneš a budeš pokračovat, už se moc těším na pokračování, píšeš úžasně.. :* taky bych tak jednou chtěla umět psát... ;)
    S pozdravem Luss (alias Lucinka)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. presne súhlasím s Kikuš, takýchto ľudí nepochopím, čo si myslí, že tie príbehy ľudia nečítajú na original blogoch?? že si to nikto nevšimne?? shit! hlúpe dievča to tam je... Ale určite neprestávaj s poviedkami, tu máš stálych návštevníkov, ktorí by sa nervovo zrútili, ak by im to potešenie milá Adminka:))xx pokazila..dúfam, že s tým prestane!!! pekne jej daj to, čo si zaslúži! :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tvoju už vymazala ..:) ale našla som tam poriadne vela poviedok ktoré poznám .

    OdpovedaťOdstrániť
  7. asi nie som nasratá !! asi NIE! :@@ bodaj by sa jej toten blog zmazal!! mimochodm Ajč, nie na tejto stránke bola kopírovaná aj Diuškina poviedka? teda všetky?? ♥ Lav júúú♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ale ona/on tam kopiruje viac pribehov pochibujem že niektore napisala sama!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. kks, ona okopírovala snáď všetky poviedky čo poznám...neuveriteľné...nechápem...a je to už vymazané...ja by som ju zabila...neboj Jaja, dúfam že už to nikto iný nekopíruje...love ya :*

    OdpovedaťOdstrániť
  10. všetky poviedky su tam ! aj s blogu aj s facebooku s každej stranky !

    OdpovedaťOdstrániť