pondelok 20. augusta 2012

Mám ťa rád 4.


Nasadol som do auta a hneď sa okolo ma postavil hlúčik fanyniek.
„Nie, nie, ja sa ponáhľam.“ Hovoril som, keď som dal dole okienko.
„Liam prosím!“ Kričali.
Vystúpil som a rozdal som fotky a podpisy. Potom som sa rýchlo pakoval preč, aby tam neprišli ďalšie.
Zvonil mi mobil, bol to Paul. Povzdychol som si a dvihol som telefón.
„Kde si?“ Zvrieskol, skoro mi praskol bubienok.
„Idem niečo vybaviť, prečo?“ Opýtal som sa jemne, Paul je dobrý chlap, ale odporovať mu nebudem.
„Chodíte si po Londýne ako keby sa nechumelilo. Ja sedím doma a čakám kedy sa ozvete, že niekde idete, aby som bol s vami! Nemôžete predsa chodiť len tak, bez dozoru Liam.“
„Paul, všetko je okey. Máme voľno, máš ho aj ty. Radšej si zapni telku a pozeraj tak za pol hodinku, alebo hodinku hlavné správy.“
„čo? Aké správy? Liam? Liam? Čo to ..“  Usmial som sa, keď som rušil hovor. Chudák Paul, musím mu to potom vysvetliť.
Zamieril som presne do Sky TV, mala by to byť najväčšia TV stanica v Londýne.
Vystúpil som z auta a vošiel som dnu, hneď k informáciám.
„Dobrý deň, je tu majiteľ?“ Opýtal som sa pani za pultom.
„áno, máte objednávku?“ Opýtala sa ma milo.
„Nie, nie.“ Chvíľku som rozmýšľal a pokračoval som. „Ale zavolajte mu, on ma pozná.“
Pochybovačne na mňa pozrela ale nakoniec prikývla.
Niečo rozprávala do telefónu a potom sa ma začala pýtať.
„Vaše meno pane?“
„Liam. Liam Payne.“ Povedal som vysmiato, ona znova niečo povedala do telefónu a zložila. Usmiala sa : „Môžete ísť pán Payne. Na dvanáste poschodie a tretie dvere zľava.“
„Ďakujem.“ Vybehol som po schodoch, keď som si uvedomil, že tam majú výťah, bol som na druhom poschodí. Tam tom si ho pekne privolal. Práca speváka nezahŕňa privysokú kondičku.  Zasmial som sa na sebe a konečne som vystúpil na dvanástke. Nervózne som prešľapoval, až som našiel dvere. Bolo na nich napísané : Mr Heywood. Zaklopal som a čakal. Keď sa ozval starý známy hlas. 

„Pod ďalej Liam!“ Zakričal Charlie.
Otvoril som dvere. „Ahoj.“ Povedal som natešene a podal som mu ruku.
„Ako sa máš Liam, hovor.“
„Výborne. Len chcel by som sa s tebou o niečom porozprávať.“ Nešiel som na neho zhurta.
„Jasné hovor a prečo si tu sám? Kde máš chalanov?“
„Chalani sú doma vieš, nevedia že som tu.“
Charlie je starý dobrý kamoš. Raz sme tu v Sky robili live vystúpenie. Potom sme ho stretávali na rôznych akciách a tak. Je to príjemný chlapík., ale je veľmi zaťažený na peniaze.
„Aha, jasné. Tak, o čo ide?“ Prižmúril oči.
Kašlem nato, idem mu to vyklopiť po lopate. „No takže Charlie, potrebujem, aby si ma hneď teraz dostal do telky. Chcem live prenos hneď teraz! Viem, že asi chcem priveľa, ale potrebujem to. A dúfam že sa to nejako dá.“ Pozeral na mňa ako na blázna.
„Hmmm live prenos?“ Uvažoval po chvíľke. „Ale vieš si predstaviť, že aká bude z toho pokuta?“ Krútil hlavou, no ja som sa nedal odbiť.
„A vieš si ty predstaviť Charlie, aká bude z toho sledovanosť? Vyššia sledovanosť- viac divákov, viac divákov- viac peňazí.“ Hovoril som sebaisto, až to nechápem.
„To je pravda Liam, to je pravda. Vieš, teraz akurát točíme live show o svete celebrít. Keby si sa tam tak ukázal, bolo by to skvelé. Vlastne to by bolo vynikajúce, vieš si predstaviť, koľko asi máte fanúšikov? A koľko dievčat si to zapne ? Liam pod, ideme.“ Povedal a už otváral dvere.
Kráčali sme k výťahu, kde sme na neho čakali. Charlie volal dolu na informácie, niečo potreboval.
Nepočúval som ho, začínal som byť nervózny.
Chystám sa urobiť niečo, načo do konca života budem spomínať. Teším sa nato, ale aj ja bojím. Veľmi sa bojím. Vo výťahu som ešte z vrecka nohavíc vytiahol mobil a nepísal som Malikovi sms-ku :
Sky TV teraz, hlave Jaja a odoslal som to.
Vstúpili sme do miestnosti, kde za stolom sedela žena a rozprávala niečo o Jessie J. Charlie jej naznačil, že ho má predstaviť.
„Dámy a páni, máme tu hosťa, je ním majiteľ Televíznej stanice Sky TV, Charlie Heywood!“ Začala tlieskať.
Kameraman mu naznačil, že má pozerať do kamery číslo 2. Tak sa tam pozrel a prehovoril.
„Vážený diváci a diváčky. Nechcem Vás rušiť, ale mám pre vás prekvapenie. Teraz, by mali spozornieť hlavne fanúšikovia slávnej skupiny One Direction. Veľkolepo privítajte Liama Payna!“ Zakričal a ukázal mi rukou, že si mám ísť sadnúť k moderátorke.
Takto zle som sa ešte nikdy necítil, ešte nikdy som nebol v Live show sám za seba. Sám bez chalanov a podpory. Ešte nikdy som pri sebe nemal nikoho, kto by ma podržal, keby som nevedel čo povedať. Som tu sám a idem povedať pravdu. Nohy sa mi rozklepali a srdce splašene bilo. Urobil som prvý krok, potom ďalší a ďalší. Sadol som si na stoličku a podal som ruku moderátorke. Potrel som pred seba a videl som tváre ľudí. Nikto nechápal, čo tam robím. Usmial som sa a začal som odpovedať na moderátorkinu otázku. Nervozita opadla a ja som sa od srdca rozhovoril.

Jaja

„Pod sem!“ Kričal Zayn, keď som si brala vodu z kuchyne.
Prišla som do obývačky. „Kde horí?“ Opýtala som sa znudene.
„Tam.“ Povedala Barby a pozerala na telku z otvorenou pusou. Zayn to isté.
„čo?“ Nechápala som.
Vážený diváci a diváčky. Nechcem Vás rušiť, ale mám pre vás prekvapenie. Teraz, by mali spozornieť hlavne fanúšikovia slávnej skupiny One Direction. Veľkolepo privítajte Liama Payna!
Hovoril nejaký chlapík v telke.
„Ja sa poseriem!“ Začal sa smiať Zayn. Barby na neho škaredo pozrela a on bol ticho.
Na kamere bol odrazu Liam. Sadol si k moderátorke a podal jej ruku. Bol veľmi veľmi nervózny. Poznám ho, ani sa neusmieval. Len pozeral do kamery.
Takže Liam Payne. Ste slávny spevák, člen skupiny One Direction. Čo tu robíte?“  Opýtala sa ho tá moderátorka a on sa usmial.
Nechápala som, sadla som si do kresla, bez toho aby som spustila oči z telky a pozerala som, čo sa bude diať.
„Ty si o tom vedel?“ Opýtala sa Zayna Barby.
„Nie! Prisahám. Nechápem to, ale viem o čo mu ide. Len pozrejte a pochopíte.“  Usmieval sa Malik.

7 komentárov:

  1. skvelé to je :D som inak zvedavá, čo tam porobí v tej telke :D perfektná časť :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :)) nádherné! :D ako ja "poznám" Liama, určite to bude dačo krásne romantické :D (on sa ide priznať, že ju ľúbi! Že? :D) dokonalé :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja by som ho na mieste odstrelila :D Ale je to také zlaté,že by som ho tam najskôr nechala a potom vybozkávala :D Dobre,nie je to môj chlap je tvoj takže je to iba moje polemizovanie ;) Krááása ♥ :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ááá!! ježíííš, ja chcem ďalšiu!! to je skvelé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj ja sa poseriem :D dobre, nebolo to typicky Liamovské ako som si myslela, ale je to super :D som zvedavá, čo povie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tusim, co Liam rekne ale stejne se tesim jako mala na dalsi dil. Je to nadherne, mas vazne talent ;) :*

    OdpovedaťOdstrániť