utorok 8. apríla 2014

Fight off your demons 54.


AHOJTE :) Užite si  časť plnú sexu a v dalšej bude veľká vec. ;) Neviem sa dočkať čo nato poviete !! Dakujem za všetky komentáre a odpisujem Petre že do konca je asi tak 10 dielov, možno viac :) 

Liam

Pretočil som ju bok a pritlačil som sa na jej chrbát. Mala na sebe len nohavičky a moje tričko na ktorom už stihla urobiť fľak. Vyhrnul som jej tričko až k prsiam a prstami som prechádzal od jej rebier až k lemu nohavičiek. Hlavu otočila ku mne a usmiala sa, vzrušene.
„Bože načo to predlžuješ?“ Opýtala sa rýchlo, skoro som jej nerozumel.
„Bella čakal som viac ako mesiac, pár minút ma nezabije.“ Pokračoval som dalej, len som ju stále hladil pomalšie aj ked sa jej dych zrýchľoval.
„Liam.“ Prosíkala. Pokrútil som hlavou. „Týraš ma.“ Zasmial som sa.
Rukou som zašiel na vnútornú stranu jej stehna a zabáral som do neho prsty. Bella sa pod mojimi dotykmi krútila a napínala, chytila ma za sval na ruke a mačkala ho.
„Isabella našahaj na mna lebo prestanem a budeš musieť čakať do zajtra.“ Znechutene ma pustila a ja som pokračoval, rukou som prechádzaj po jej krivkách, no nedotkol som sa jej jej lona. Chcel som, aby bola krásne nažhavená. Pery som jej pritlačil na krk a jemne sal. Zavzdychala. Môj kamarát vytušil čo sa deje a stvrdol, šúchal som ho o jej skoro nahý zadoček a pri tom som ju bozkával na krk, rameno a potom na pery.
Prestal som ju provokovať a postavil som sa. Celkom nahý som prešiel až pred posteľ, ľahla si na chrbát a sledovala ma. Zaškeril som sa a vzal jej obe nôžky do ruky.
„čo to...?“ Nedopovedala, prudko som potiahol a tým ju prisunul až na kraj postele. Bola presne tam, kde som ju mať chcel. Tričko mala stále vyhrnuté, sklonil som sa nad ňu a pretiahol som jej ho cez hlavu.
„Li.“ Šepla a vzala do rúk čipku, chcela si stiahnuť nohavičky.
„Prestaň!“ Povedal som hlasno. „Nevytáčaj ma Isabella, prisahám že ťa vyšukám až sa poserieš, ale teraz vydrž.“
Pobozkal som ju na bruško a potom som ja vzal do ruky biele čipkované nohavičky, ktoré boli až priveľmi priesvitné. Prešiel som po nich dlaňou, vyzeralo to komicky lebo moja veľká dlaň ich celá zakryla. V strede som ich nadvihol a trhol nimi, roztrhli sa.
„Dúfam, že si ich nemala rada.“ Povedal som pošepky.
„Teba mám radšej.“ Usmiala sa.
Nohy som jej vyložil na drevený rám postele , takže ich mala ohnuté. Vzal som ju za kolená  prešiel od nich až po stehná a znova som dal ruky na jej kolená. Prudko som ich od seba odtiahol, nadýchla sa a prehla v páse.
Kľakol som si a začal ju bozkávať na vnútornej strane stehien. Potom na pobdrušku až som sa dostal k jej lonu.
„Liam.“ Zakričala, chcela aby som konečne začal. Usmial som sa nad jej nadržanostou a ponoril som do nej jazyk. Hlasno zavzdychala a prehla sa v páse ešte viac, tak som ju rukami zatačil späť na posteľ. Jazykom som prechádzal po klitorise a pritom som do nej pomaly vložil jeden prst. Jemne som sal to najcitlivejšie miesto a pritom som si vychutnával jej krik a ruky v mojich vlasoch. Prehýnala sa v páse a kričala moje meno.
Och áno... Prstu som dovolil aby sa pohyboval rýchlejšie, ale nechcel som pridávať druhý. Chcel som, aby ostala taká úzka a aby si tak vychutnala celú moju dlžku. Chcel som, aby ma cítila úplne celého a aby som ju obopol v každom milimetri. Ochutnával som ju a sal jej pokožku tak jemne ako pierko, bol som si istý že je to na nevydržanie, ale muselo to tak byť. Vybral som z nej prst a rukami jej objal stehná, jazykom som zašiel k jej vstupu a prudko som do nej strčil jazyk. Zakričala tak hlasno že som sa začal smiať, no neprestával som ju ochutnávať. Zhodnotil som, že je pripravená, tak som sa postavil.
„Posuň sa dozadu.“ Povedal som jej a prešiel si po celej dlžke. Prikývla a rýchlo sa ako pavúk posúvala dozadu.
Prišiel som k nej a vzal ju za ruky, potiahol som, takže sa posadila. Lahol som si, chcel som aby na mna nasadla.
„Hop.“ Usmial som sa a ona si mi sadla na brucho.
„Ty ma týraš Payno, hejže?“ Usmial som sa.
„Nie, len som to chcel mať tentokrát podľa mna.“ Zúžil som oči, vzala do ruky môj penis a palcom prechádzala po špičke.
„Isa-bella. Kurva... do riti... kurva prestaň.“ Hovoril som sekavo, bál som sa že sa urobím. 
Nasmerovala ho k jej vstupu a jemne prisadla, cítil som v nej špičku a potom sa zosúvala dolu.
„Počkaj chvíľku ježiši kriste. Si úzka, ublížim ti.“ Hrešil som ju.
„čuš.“ Okríkla ma a prisadla na doraz. Kurva. Pevne som zavrel oči, nával vzrušenia ma prinútil chytiť ju za boky a nechať ju na mieste. Keby sa pohla, vystriekal by som sa do nej.
„Počkaj Bella, kurva.“ Prikývla. „Dnes so mnou nebude veľa roboty.“ Zasmiala sa.
„Mám to narovnako.“ Aj ja som sa zasmial.
Pustil som jej boky a ona sa začala hýbať. Určovala si tempo a hlbku, aj ked väčšinou išla až na doraz, čo ma privádzalo do šialenstva.
Chytil som ju za pás a podvihol pár centimetrov hore. Tentokrát som začal prirážať ja. Tak rýchlo a tvrdo že sa Bella po pár prírazoch urobila. Kričala ako šialená a ruky zapínala do mojich svalov. Silno ich stláčala a zarývala do nich nechty, pozeral som na jej tvár. Krčila ju od vzrušenia, oči pevne zavrela a zaklonila hlavu. Prirazil som nadoraz až po koreň a urobil som sa. Vystriekal som sa do nej, tak ako nikdy. Padla mi na hrud a rýchlo dýchala, tak ako ja.
„Toto bol dobrý sex.“ Zasmiala sa.
„Dobrý? Žartuješ? Bol ten najlepší.“ Usmiala sa .“Je na teba krásny pohľad.“ Vlasy som jej založil za uško.
„Nechápem.“ Priznala.
„Ked máš orgazmus. Je to môj najkrajší výhľad na svete.“ Hanbilo sa usmiala a sčervenali jej líčka.
„Aj ja sa na teba rada pozerám ked vrcholíš.“ Sklonila hlavu a zasmiala sa mi do hrude. Hanbila sa.
„Pozeraj na mna, nechcem aby si sa mi odvracala.“ Hned podvihla hlavu.
„Lúbim ťa Bella.“
„Aj ja teba Liam Payne.“ Objala ma.
„Pod spať, zajtra mám veľa práce.“ Povzdychol som si.
„Pôjdem s tebou?“ Opýtala sa nadšene.
„Nebudeš sa nudiť?“
„Nie. Rada pozerám ako pracuješ. Ale môžem sedieť za tvojim stolom?“
„Môžeš sedieť kde len chceš Bella.“ Usmial som sa a prikryl nás perinou.
Rozprávali sme sa o hlúpostiach ešte dlho. Potom zaspala a celú noc rozprávala to sna, že som jej Liam a už ma nikdy nechce stratiť. Usmieval som sa ako debil a potom som zaspal s tou najkrajšou nahou ženou ma mojej hrudi.

„čo je tam?“ Na červeno nalakovaný prst priložila ku gombíku dnu vo výtahu.
„Stlač to.“ Povedal som jej. Chcela ísť na prízemie.
„A to môžeme?“ S chuti som sa zasmial. Urobila grimasu. „Och jasné že hej, ked to vlastníš.“
Bol som ticho, ale smial som sa dalej.
„Ty si taký malý hlupáčik.“ Pohladil som ju po vlasoch.
Vystúpili sme na prízemí a vošli sme do veľkej miestnosti, kde bol strážnik a masívne matné dvere s číslom -1.
„Dobrý.“ Pozdravila sa Bella, kývol som strážnikovi ktorý sa nám tiež pozdravil a prešli sme k dverám.
„Chceš naťukať kod ty?“ Ponúkol som jej. Podvihla ramená.
„Môžem? Nebudú si myslieť že chcem niečo ukradnúť.“ Zasmial som sa.
„Bella je to moje. Všetko. A ty tu môžeš robiť čo len chceš, dokedy ti to mám ešte hovoriť?“
„Nesmej sa mi, len mám rešpekt.“ Pokrútila hlavou a postavila sa predo mna, prst priložila k snímaču.
„Dotkni sa obrazovky.“ Povedal som jej veselo.
Ťukla do nej, logo firmy sa stratilo a naskočili číslice a tabuľka.
„1693.“ Povedal som jej. Naťukala číslice a dvere sa automaticky otvorili.
„Tak pod.“ Vzal som ju za ruku a vošli sme. Obzerala sa na všetky strany.
„No páááni.“ Vydýchla.
V nehorázne veľkej miestnosti bola asi miliarda šanonov, uložených do veľkých železných stojanov.“
„To sa tu aj niekto vyzná?“
„Hej. Je to uložené podľa rokov a potom mesiacov, nič zložité.“ Usmial som sa a viedol ju dozadu.
„Vidíš? Tu je rok a hned pod tým mesiac, takže ked vieš mesiac a rok, vieš kde čo hľadať. Ked neviem mesiac ani rok... je to jebadlo.“ Zasmiala sa.
„Tak tu by som pracovať nechcela.“
„Ako si to myslela? Že som zlý zamestnávateľ?“
„Aj to.“ Povedala pravdu.
„Tak ty si ale drzá isabella, ako to môžeš povedať po takej nádhernej noci?“ Zakrútil som hlavou.
„Bud ticho, takých ešte bude.“ Usmiala sa a prudko ma štopla do stojana, ktorý sa ani nepohol, zato pár šanonov padlo dolu.
„Tu som ešte sex nemal.“ Sprisahanecky sa usmiala a začala odopínať gombíky na mojej košeli.

Isabella

„Chavier môžeš ísť dolu a povedať Ottovi že ide pomaly internet?“ Usmial sa na Liama.
„Samozrejme Pán Payne. Vy ste asi slečna Casio.“ Otočil sa ku mne.
„Teší ma Chavier.“ Potešil ma, bol hrozne zlatý. 
„Pán Payne nechcem byť drzí ale mali by ste si zapnúť rázporok.“ Liam trošku viac stisol moju ruku a celý očervenel. Nemo otvoril ústa a Chavier sa zasmial, odkráčal preč a ešte sa otočil.
„Kriste.“ Šepol Liam. Nekontrolovateľne som sa začala smiať a pritom som pozorovala Liamovu tvár. Nahla som sa a pozrela sa neto lepšie, vážne ho nemal zapnutý. Zapla som mu ho a ešte stále sa škerila.
Liam ticho odkráčal do jeho kancelárie a sadol si na stoličku. Jednu ruku položil na operadlo stoličky a druhú si vložil do hlasov.
„Li?“ Opýtala som sa a snažila sa zakryť smiech.
„Ticho. Čakaj.“ Povedal, tak som stála a čakala.
„Liam prestaň, nie je to tragédia.“
„Ty to nechápeš. Ten chlap sa mi pozeral na penis.“ Zasmiala som sa.
„Nečudujem sa mu.“
„Bella.“ Vypúlil oči.
„Bože môj, bojím sa ho.“ Pokrútil hlavou. „čo ked ma bude chcieť pretiahnuť niekde vo výtahu?“
„Pochybujem, že by si to dovolil Liam.“
„Pod sem, potrebujem cítiť ženu.“ Gestom mi kývol.
Prišla som k nemu a sadla som si na neho.
„Až na doraz, ešte sa posuň.“ Sedela som tak, že som na zadku cítila jeho kamaráta. Rozosmialo ma to.
„Nesmej sa mi, to sa mi v živote nestalo.“ Rukami objal môj pás a hlavu zaboril do môjho krku. Bozkával ma na neho, jemne tak aby ma cítil.
„Pane už som to...“ Dvere sa otvorili a Chavier sa na nás s úsmevom uškrnal.
„Máš klopať.“ Liamov hlas bol ostrý.
„Parodon.“ Už sa neuškrnal.
„Ja a moja priateľka Isabella, pôjdeme o chvíľku na obed, rezervuj nám miesta.“ To priateľka zdôraznil tak hlasno, že som znova vybuchla smiechom. Neviem prečo, ale Chavier sa mi páčil, usmieval sa na mna.
„Kde Pane?“
„To je jedno.“ Povedal Liam a Chavier odišiel.
„Nebud na neho zlý.“
„Nie som zlý, len nechcem aby ma okukoval. Nato mám teba.“ Usmial sa.
„Máš rád ked ťa okukujem?“
„Najradšej.“
„A môžu ťa okukovať aj iné ženy?“ Opýtala som sa a chytila ho za stehno.
„Nie, určite nie.“
„A Chavier?“ Usmiala som sa aby ma nevidel.
„Prestaň. A ja nemám nič proti homosexuálom, ale nepáči sa mi že ten chlap sa mi pozeral na môjho veľkého Payna.“
Do ruky som vzala špendlík a dobla mu do ruky.“
„čo to robíš?“
„Snažím sa, aby ti vyfučalo to veľké ego payne!“ Zasmial sa a nechal ma na nom sedieť. Znova len volal a písal. Študoval papiere, podpisoval a kričal do telefonu. Vlastne najčastejšie kričal do telefonu... starý Payno je späť.

3 komentáre:

  1. Jo, jo, jooo :)) bozi dil Barby! Uplne nejvic. Jako fakt nechapu, jak je dokazes tak skvele opisovat?! Zase se budu opakovat, ale klobouk dolu Pani Spisovatelko!! :) xx btw. Nejlepsi part (krome sexu samozrejme) je Chavier a jeho pohled tam dole! :D to jsem se fakt rezala smichy :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásny diel :) :) Chavier sa aj mne páčil,...aspoň to nie je nejaká blbá krava čo sa im bude pliesť do vzťahu :) :) Pevne verím že ta veľká vec bude žiadosť o ruku <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bombové! :)
    Chavier je aký zlatý! :) )
    Celá časť krásny, Barby, šikulka ;)
    ♥♥♥♥♥♥
    P.S.: Všetko najlepšie k narodeninkám, Ajč :) Xxx

    OdpovedaťOdstrániť