utorok 30. apríla 2013

Everything will be fine 3.


 romantika - sex - romantika 
 čítať 18 + 

 :) Krásny slnečný  deň prajem :) 

„ Nie nie ! Chcem sa s tebou rozprávať a chcem aby si vedel, že ...“ Konečne po celom dni som sa rozhodol umlčať ju iným spôsobom.  Pritiahol som si ju k sebe, nosom som jej prešiel po líci a spojil naše pery do vrúcneho, po slzách slaného bozku.  Nechala ma, roztrasená vzlykmi  z plaču sa ku mne tisla a bozkávala ma tak, ako nikdy. 

„ Neplač maličká, všetko bude v poriadku...“ šepkal som ticho, znova našiel jej pery a pobozkal som ju. Oboma rukami som jej drobnú dlaň chytil do svojej a len čo som ju prestal ochutnávať  drobnú rúčku som si priložil k ústam.   Daroval som bozk na každý jej prst, jemne som si ich prikladal k perám. Celý čas sa mi uslzeným pohľadom pozerala do očí, nevedel som však rozoznať pocity v nich.

„ Ostaneš tu so mnou?“ Ozvala sa napokon do ticha našej spálne, len som prikývol a zatlačil som ju do vankúšov. Milovala  veľké vankúše, všelijaké tvary a farby po celej našej posteli. To ona ma naučila spať priam po sediačky, s hlavou podloženou paperím.

 Uložili sme sa, prikrývku som pritiahol bližšie k nám a ju som pekne objal, dýchala ťažko, stále za plačom.  Keď som po pár minútach otočila tvárou ku mne, neváhal som ani sekundu a jemne som ju pobozkal.  Potrebovala vzduch, nadýchla sa a hneď potom som zapojil do hry aj jazyk. Spolupráca a prímerie ktoré medzi nami teraz vládlo moje vzrušenie stupňovalo ešte viacej. Prevalil som sa nad ňu, opierajúc sa o lakeť aby som na nej neležal celou váhou som perami skĺzol na jej krk, jemne  som ho hryzkal, prechádzal som jazykom po jej tepne, zatiaľ čo moje prsty hladili jej bruško. Bolo tak jemné, ploché a zároveň mäkučké.  Nechala ma vyhrnúť jej tričko a pritom sa prehýbala pod náporom mojich bozkov.  Hladkal som ju, prstami som skúmal kažučičkú časť, nevynechal som ani jednu až kým som sa nedostal k lemu pyžamových kraťasov. Zastavil som sa a pozrel jej do očí. Malá lampička nám poskytovala dostatočné súkromie ale aj svetlo.   Keď sa mi zahľadela do očí, usmial som sa a kraťasy som jej stiahol nižšie pod bedrové kosti. Jej studené rúčky uvoľnili stisk mojej tváre, tak som sa perami presunul k jej brušku.  Jazykom som vošiel do pupku, počul som ako sa Barby smeje.

Prebozkával som sa až k vyhrnutej košielke a nadvihol som ju ešte viac, až som sa dostal k jej prsiam.   Láskal som ich,  prstami  i jazykom som prechádzal hore dole tak jemne, ako pierko.   Stvrdnuté bradavky som si vkladal do úst, cmúľal ich. Vzdychala potichu, pôžitok  si užívala.  Keď som sa perami opäť prebojoval k jej kraťasom mohol som ich stihnuť dole.   Celý čas ma pozorovala, nechal som ju nadvihnúť zadoček a kraťasy na spanie padli na dlážku.       Moje telo jej chcelo dopriať veľký pôžitok a dôkaz o mojej láske, preto som  sa odtiahol ešte ďalej a posediačky som sa pustil do jej nôžok.    Doprial som im príjemnú, no pre nedostatok času a moju veľkú nadržanosť krátku masáž. Pohral som sa s každým prstíkom až som sa jazykom prepracoval k lýtku.   Jemnú pokožku som sal, hrýzkal a hladkal, všetko veľmi jemne.  Na vnútornej strane stehien som použil nechty a väčšiu silu zubov, všetko však primerane tak aby ju to vzrušilo ešte viac.  Potešenie, že už nemá nohavičky zobudilo môjho kamaráta a napumpovalo ma ešte viac.    Dotkol som sa jej lona len prstom, pohladkal som ho, pridal som jazyk a stále jemné hladenie stehien.  Dýchala veľmi hlasno,  rukami si moju tvár pritláčala bližšie k telu, páčilo sa jej to. Stačil malý náznak, pretože sa jemne zatriasla, nechty zaťala do plachty na našej posteli  - prestal som.   Pobozkal som ju na ústa, a bez očakávania  alebo  čohokoľvek som  si pár krát prešiel po kamarátovi a jemne do nej vnikol. Cítila ma, bola príliš úzka.  Obopínala celý môj sval, obe ruky mala položené na mojich lopatkách a pri každom jemnom príraze vzdychla ešte viac.  Cítil som ako veľmi chcem pridať tempo, ako by som ju dokázal šukať niekoľko hodín no takto sa mi to zdalo krajšie, pôvabnejšie a hlavne ospravedlnenejšie preto aký občas som.  Prenikal som pomaly, pridržiavac ju za pás, s druhou rukou zaťatou pevne v jej stehne.   Oči mala privreté ako šelma,  ústa jemne pootvorené, vzdychala tak sladko a vzrušujúco. Jej vnútro sa pomaly prispôsobovalo mojej veľkosti, nohami omotala môj pás a tým si ma k sebe pripútala ešte bližšie.
Panvou mi vychádzala v ústrety, kazila môj plán byť jemný.
„  H-hlbšie..“ Zastonala, naklonil som sa a perami som skĺzol na jej krk.  V mojich pravidelných prírazoch sa jej sťahovali svaly,  celé jej vnútro horelo, chcela viac.
„ Nie, ne-nebude to rýchlejšie.“ Odporoval som a spomalil.  Prenikal som do nej len špičkou, pozerajúc sa jej do očí.
„ Chcem ťa viac.“ Vydýchla a potiahla ma za vlasy k svojím perám. Bozkávali sme sa dlho, bez ohľadu na to čo sa dialo.  Naša spoločná nadržanosť prenikala do nádherného milovania.   Ležiac nad Barby, podopieral som sa lakťami, zatiaľ čo som  sa v nej stále pohyboval, škrabkala mi chrbát.
Prepracovali sme sa až na samí vrchol, jej úzkosť už nebola badateľná a koniec nášho splynutia sa blížil. Cítil som ako to na ňu prichádza, ako veľmi chce aby som ju v tom momente bozkával, aby som bol ešte bližšie.  Kvapôčky potu v jej priehlbinke medzi prsiami sa leskli, páčilo sa mi to.   Len čo som dal ústa od mojej obľúbenej činnosti – hryzkaniu jej pŕs, preč, perami som sa obtieral o jej, bozkával som ju.   Keď mi nechty zaryla do ramien a pod váhou môjho tela sa prehla v prichádzajúcej vlne rozkoše,  pohľad na ňu prinútil vyvrcholiť aj mňa. Cítil som ako jej vnútro napĺňam.   Po pár minútach mimo reality som sa zložil na vankúše vedľa Barby, pritiahol som si ju na svoj hrudník. Kým  si vydýchla a jej dych viac nebol zrýchlený, prstami som prechádzal cez jej chrbát až k zadočku a späť na krk.    Keď som zašiel k miestam kde ju to šteklilo, potichu sa zasmiala a striasla.
„ Milujem ťa Zayn.“   Pozrela sa mi do očí, dlaňou a prstami kopírovala moje líce.
„ Dokáž mi to.“  Prosil som.
„ Čím?“ Vedel som čo chcem počuť, predtým som bol ale zvedavý na pár vecí.
„  Najprv mi povedz, je naozaj gay?“    Očami som skúmal jej, prstami som zastavil na jazve na jej krku a jemne som ju hladkal.
„ Je, spoznali sme sa keď som prišla do Londýna, je to starý kamoš, ktorý mi pomohol a nebyť jeho asi tu ani niesom.“ Zamračil som sa pri predstave, že by tu so mnou nebola.
„ Nemusíš žiarliť.“ Dodala a znova ma pohladila po líci.
„ Chcem povedať dievčatám, že nebudem v práci tak často. Mám priateľa a chcem sa mu venovať, chcem budovať náš vzťah a myslím, že aj tento byt bude chcieť viac mojej pozornosti. Nezaškodilo by ani viac domáceho jedla, čo na to povieš?“ Vedel som, že to myslí vážne, nebol to však môj dôkaz o jej láske. 
„ Páči sa mi tvoj návrh, beriem ho. Ako som povedal, chcem byť s tebou nie len v noci, nechcem s tebou trtkať a občas ťa vziať na kávu. Chcem aby si sa so mnou rozprávala a chodila na obedy, aby sme spolu strávili hodiny v kine a potom sa milovali až do svitania.   Ale toto všetko, nie je to dôkaz o tvojej láske.“ Posledné slová som len šepkal, stále na mňa pozerala tými veľkými očkami a počúvala ma, videl som však, že po mojej poslednej vete ostala zmätená.
„  Aký dôkaz potom chceš?“ 
„ Nechcem byť tvoj priateľ Barby.“    Pramienok jej vlasov som si natočil na prst a potom som sa jej opäť zahľadel do tváre, nechápala. 

8 komentárov:

  1. Bože môj! Zayn ju chce požiadať o ruku??? Či? Strácam slová. Úplne nádherná, romantická, pikantná časť. Zbožňujem túto poviedku a všetko čo píšeš ! Krása, teším sa na pokračovanie ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áááá, krááása Ajč, stráášne sa teším na ďalšiu :) dúfam, že bude čím skôr :* Janii

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvarme sa ze mam 18 :-D :-D je to neuveritelneeee!!!! Romanticky Zayn sa mi neeeskutocne paci <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jaaaj... neskutocne krasna cast :D aj mne sa paci taky romanticky zayn...niekedy mi to ako vy baby pisete poviedky pride ze do nich vkladate take povahy chalanov akych pri sebe chcete mat... a vo vela veciach sa s tym stotoznujem :D ved kazda zena chce pozorneho, romantickeho a ocarujuceho no nie? :D dzana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naprosto skvelee:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tesim se na dalsiu:)!
    -A

    OdpovedaťOdstrániť
  7. je to dokonalý! tohle mi zlepší náladu ať se děje cokoliv! romantika a Zayn ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. :OOOO :D to je dokonaléééé <3 mimmochodom,ďakujem za zdieľanie blogu :) aj keď neviem,ako si sa k nemu dostala :D Ale ďakujem :)*

    OdpovedaťOdstrániť