nedeľa 21. apríla 2013

Another world 18.


   Páči sa, konečne trochu dlhšia časť. Je to znova len Zayn ...  k písaniu Payna sa musím prepracovať ale to ma bude musieť Baška prestať nútiť písať Zayna, so... ale aj to príde :) 

 Krásna návštevnosť ! Krásne komentáre ! ĎAKUJEM !!!! 


Zayn

„ Mali by sme si ísť ľahnúť nie? Je skoro pol jedenástej.“ Konštatoval som škrabkajúc si neoholené, niekoľkodňové strnisko.
„ Spím s Haylee.“ Vyhlásila tá malá potvora ako prvá a Lee sa len pousmiala, vážne si to nevšimla? 

Po kopanci pod stolom prišlo ďalších niekoľko úderov na ktoré som nebol pripravený. Prvý bol priamo do môjho prsta, keď som Darcy krájal kurča.

Sedeli sme stále pri jedálenskom stole, malá prosila aby som jej pomohol. Krívajúc som sa posadil na stoličku k nej, oproti Lee a ujal som sa nožíka.
„ Rola starostlivého otca by si pristala.“ Komentovala moje krájanie Haylee. Pery sa mi automaticky roztiahli do úsmevu a pohľad som zdvihol tak, aby som sa mohol pozrieť do jej krásnych očí.
„ Ďakujem ti.“   Keď na mňa vycerila rad dokonale bielych zubov, usmial som sa ešte viac a potom som pocítil bolesť na ľavej ruke.   Zistenie, že mám v ruke zapichnutú vidličku, bolo zaujímavé.

 Presúvali sme sa do hosťovskej izby, keď som sa otočil k Darcy znova.
„ Mala by si si ísť umyť zúbky.“ Jemne som ju postrčil do rozsvietenej kúpeľne a keď sa okolo mňa chcela pretiahnuť aj Lee, obtočil som jej ruky okolo pása.
„ Počkaj.. zaspí.. a potom by sme mohli..“  Rukami som skĺzol na jej bedrá a oba ukazováky som zastrčil za  opasok.
„  Pozrieť si film napríklad?“ Usmiala sa, klipkajúc mihalnicami sa naklonila ku mne, už už by som ju pobozkal ale malá Darcy zaúradovala znova.
„ LEEEEE !  Nedotiahnem na pastu.“  Nevšímali sme si ju, stále som sa pozeral do jej jemných očí a nežne som prstami krúžil po jej odhalenej pokožke.
„  Vezmi-si-stoličku.“  Odvrkol som jej s perami tak blízko pri jej, naklonený držiac ju pri sebe.  Stačilo pár milimetrov, tieň jej mihalníc pohladil ružovkasté líčka a dych po sladkom popcorne z jej pier mi pripomínal detstvo, až kým..
„ Auuuuuuuuu... shiit ..“  Biela, drevená stolička, teda vlastne jej noha – skončila na mojom malíčku.  Ako sa to tak malému dieťaťu podarilo?
„ Zayn mohol by si mi prosím pomôcť.“  Usmievala sa, kým ja som musel pustiť Haylee a teraz som ako blbec podskakoval na jednej nohe, druhú si držiac v oboch rukách.

 Odskákal som o niekoľko metrov ďalej, stále s pálievou bolesťou. Zvalený na gauči som dokonca cítil slzy bolesti v svojich očiach.   Z kúpeľne sa ozvalo buchnutie dvierok skrinky, kde som mal uložené hygienické potreby a potom kroky smerom ku mne.
„ Si v poriadku zla... ehm Zayn?“  Posadila sa vedľa mňa so súcitným pohľadom.
„ Bolí to...“  Odpovedal som hľadiac na jej sklopené oči, až kým som nepocítil studené prsty na sčervenanej pokožke.
„ Bude to len modrina.“  Skonštatovala a nežne sa usmiala.
„ Prečo mi to robí?“
„ Nechápem, čo ako Darcy robí?“   Pokrútila hlavou a stále prikladala prsty na boľavé miesto.
„  Nechce aby sme medzi sebou mali akýkoľvek kontakt.“  Lee sa mojej vete len zasmiala a prstom mi brnkla po nose.
„ Myslím to vážne Lee, robí všetko pre to aby sme neboli spolu.“    Cítil som sa ako idiot, pre bolestivé miesto na nohe, ruke a prste, vediac, že mám pravdu a ona mi neverí a pre slzy ktoré sa mi od bolesti tlačili do očí.
„ No tak.. zlatko prestaň.“ Všimla si to, prisunula sa bližšie ku mne a bradu mi chytila pomedzi prsty.
 Keď som konečne pocítil chuť jej pier na mojich, boľavou rukou som jej zahrabol do vlasov a obaja sme sa ponorili do bozku.

 „  Uložte sa v mojej spálni, len  sa osprchujem a prídem.“  Postrčil som dnu obe, pretože predstava znova spiacej Lee v mojej posteli bola až príliš krásna. Vletel som do sprchy, oholil sa, nakrémoval a s nevyčesanými vlasmi som plánoval si len v teplákoch ľahnúť si na stranu postele, kde bude ležať Lee, spomenul som si však, že môj telefón ostal v pracovni, vybral som sa poň.
Prvý dojem, že práve táto izba bola od Darcy a jej vyčíňania uchránená  neustúpil a keď som otvoril dvere na terasu a spokojne s pripálenou cigaretou som vyšiel von, stále som sa usmieval.
„ Čo tu robíš?“  Pípla ticho z tmy.
„ Fajčím, chceš?“ Ponúkol som ju, slušne jej pripálil a potom som už len počúval ticho  a jej tlkot srdca.
„ Pochválila sa ti Darcy aký krásny obraz nakreslila?“ Ozvala sa  vyfukujúc dym hore.
„ Obraz? Aký? Všetky som videl, kreslili ste ich predsa spolu pastelkami nie?“ 
„ Nemyslím, tie obrázky.“   Odporovala mi.
„  Nič iné nemaľovala.“
„ Maľovala farbami po plátne.“    Sledoval som ako Lee zahasila špak v mojom popolníku, usmiala sa a podišla ku ne bližšie.   Ruky aj nohy sa mi začali triasť, môj mozog vydával signály na  zničenie toho stvorenia ktoré kazilo všetky moje plány.  Ak sa dotkla môjho... nie nemysli na to Zayn ... ak sa dotkla môjho rozmaľovaného obrazu.. preboha..   Striaslo ma, žalúdok som zrazu mal ako na vode alebo po dobre opici.  Nezaoberal som sa však ničím, rýchlo som vpochodoval späť do pracovne.
Nádych, výdych.
Stojan na maľovanie stál presne tak ako predtým,  farby boli poukladané podľa mojej obľúbenosti  - červená, modrá, čierna a potom všetky ostatné,  cez plátno bola prehodená plachta, vydýchol som si, vyzeralo to úplne rovnako.
Odkryl som plátno a s očakávaním úsmevom som sa pootočil k Haylee aby videla, že obraz stále nie je dokončený a nič mu nieje.  Pozrela na mňa, zvláštne skrivila pery d o úškľabku a naznačila by soms a pozrel.

Oh nie..
Toto je zlé ..  veľmi zlé ...
Naozaj som ju mal rád...
Predtým .. než spravila toto.. 

Plátno s ceruzkou tieňovanými obrysmi dvoch postáv stojacich oproti sebe na piesočnatej pláži, meniac si retiazky s medailónikmi. Žena mala jej tvár, mala ... Teraz jej jemné črty podobné s Lee boli natrvalo zničené, začiernila ich farbou, zniesla zo sveta môjho osobného anjela na papieri. Zastonal som potichu, pocítil som jemné objatie krehkých rúk. Hnev bol však silnejší ako ja, strhol som sa, vyslobil som sa z jej náručia a predtým než som tresol dverami do pracovne som jej odvrkol.
„ Budem dnes spať v obývačke.“  Prikývla, viac som nevidel.  Pomaly som prešiel do obývačky, vyzliekol som sa do trenírok a prikryl som sa dekou.  Rozmýšľal som nad svojou prehnanou reakciou, predsa Lee nemohla za to, čo to decko spravilo.  Pozbieral som sa,  po ceste do mojej spálne som sa zastavil po pohár vody a potom som si nenápadne kľakol k prvej strane postele, kde ležala Lee.
„  Prepáč mi to, reagoval som príliš rýchlo.“ Zašepkal som, môj hlas prerývalo len spokojné odfukovanie Darcy.  Neodpovedala, jej viečka boli pevne  prilepené k sebe, vážne spala.   Začal som si pohmkávať song, ktorý tak rada počúvala. Starú školu  a Bruna Marsa a cítil som ako si hlava klesla na kraj vankúša. Potom jemne trhnutie sa Dracy, spokojné odfukovanie mojej princeznej.
„ Prepáčené.“ Odpovedal som prekvapený, že je hore.
„  Prečo nespíš?“ 
„ Lebo ...“ Odpovedala ukadajúc sa do stredu postele, vytvorila mi tak miesto na spanie. Ľahol somsi k nej a oboma rukami som ju oblapil okola pása.
„ Prepáč mi to, bol som naozaj nahnevaný, nie na teba .. nie na ňu .. len som ten obraz mal rád.“  Usmiala sa, tušil som, že vie  kto na ňom bol, a ak nie možno jej to nepovie ani Darcy.“
Ležali sme potichu,  prstom som šúchal jej pokožku na ruke a vdychoval voňu vlasov, milujem ju. 

5 komentárov:

  1. Krásna časť, Darcy je strašne roztomilá, aj keď robí tak trošku zle Zaynovi :D som zvedavá, ako sa bude správať ku Liamovi, teším sa na ďalšiu a mimochodom Zayn a Lee, krásny párik, teším sa na Payna ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chudák Zayn :DDD malá Darcy im nejako nepraje, zaujímalo by ma prečo. Časť perfeketná ako vždy.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. juuuuj :) chudačik Zayn .. :DD nevadí no . :D inak je to dokonaléé :3 teším sa na dalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ked si predstavim takeho romatickeho Zayna ach jaaaj :D krasa... dzana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Až 2.krát prečítané! Milujemako dokonalo píšeš! ♥ Rýchlo dalšiu! ;)

    OdpovedaťOdstrániť