piatok 8. februára 2013

Another world 1o.


Keď som sa večer vyzliekla z riflí a košeli, Darcy vyliezla o poschodie vyššie spať k Milovi a malej Camile, rozzvonil sa mi mobil.
„ Prosím?“ Cudzie číslo.
„ Chloe??? Zlatoo príď k nám! Mám párty a chýbajú tu ženské, vezmi aj kamošky.“  Niall pil, hlas mal smiešny a zakoktával sa.
„  Chcela som si oddýchnuť a...“ Vedela som, že ak niečo vyslovil nemá zmysel mu odporovať, on by ma tam aj tak nejako dostal.
„   O hodinu.“  Zývla som a kým som si spravila nový make-up, zavolala som Haylee a pripravila si čisté veci, spravila som si extra silnú kávu.

„ Je v poriadku, už obe spia. To ideš tam?“  Spovedal ma Milo, prikývla som a rúž som skryla do tašky.
„ Áno, ale  idem za Niallom a Zaynom a nie za ním.“ 
„ Nemyslíš, že by bolo správne povedať mu to?“  Opýtal sa ticho.
„ Možno ja neviem, Ďakujem ráno keď sa zobudí nech zíde dole dobre?“ Vedela som, že budem doma skoro, pripravím jej raňajky a môžeme ísť k dedovi.  Nasledovala rozlúčka s Milom, taxík a vyzdvihnutie Lee, potom hlasná hudba a apartmán slávneho boybandu.



Liam

Natiahnutý na posteli  som zapol twitter a obratom mi prišla správa od Danielle.

DanDan-  Môžeme sa dnes stretnúť? Chcela by som sa rozprávať, nehovor mi Liam, že  
  nemáš čas pretože viem, že máte voľno.
LiPayneofficial – Chalani robia party, ak chceš príď tu, ale tu sa veľmi rozprávať nebude  dať, aj tak viem čo chceš.. povedal som ti na to svoj názor Danielle, nie 
  je vhodný čas.
DanDan- Pochop ma prosím. Mám na to vek Liam, je najvyšší čas.  Mám dosť peňazí a času na to, aby som to zvládla.
LiPayneofficial – Dnes sa opijem, nebudem za dobrého ako vždy Dan, príď ak chceš byť za mnou, ale o tejto veci sa už rozprávať nebudeme!  I´m going off... If u want to see me, u can come. Still love u, one kiss x

Odhlásil som sa, tablet skončil na mojom stolíku vypnutý a tmavý.  Moje telo si vyžadovalo horúcu sprchu a dávku  voňavky.  Prezliekol som sa do čistej bielej košele a čiernych riflí a zliezol som dole za chlapcami.  Louis pomáhal Eleanor s ukladaním jedla a alkoholu na stôl, obaja pobehovali po našej priestrannej obývačke až sa za nimi prášilo. Zayn rozložil svoj mixážny pult pod oknom, ponaťahoval káble a pripravoval si CDéčka, ktoré plánoval púšťať. Harry roztiahnutý na skoro celom gauči zvieral v pravej ruke fľašku whisky a usmieval sa na všetky strany.  Niallov smiech bolo počuť z kuchyne, určite pripravoval niečo na jedenie, krájal a polovicu si pchal do úst. 

„ Liiiiiiiiiiiiiiiiii?“ Ozval sa Andyho hlas, aj on je tu?
„ Samuels čo tu robíš?“ Pýtal som sa prekvapene. Objal som ho a priateľsky potľapkal po ramene.
„ Li no tak! Veď je time to pardy! Pardy! Paaardy! Paaardyy!!!“ Radostne si pospevoval, ale keď videl môj výraz zmrzol.
„ Stále s tým neprestala?“ Pokýval som hlavou a automaticky som sa otočil za zvončekom od vchodových dverí.
„ Liam mohol by si?“   kričal Niall z kuchyne, tak mi neostávalo nič iné, len ísť otvoriť.

Pred dverami stáli dve dievčatá. Jedna s dlhými rozpustenými vlasmi, blond končekmi a dokonale plnými perami, druhá čiernovláska  so zapleteným vrkočom  a jamkami v líčkach.  Chlapec stojaci za nimi bol dobre oblečený Angličan, černoch ktorý pripomínal katalógového modela.  Dievčatá  sa usmievali, až kým som v čiernovláske nespoznal Chloe a ona sa zamračila.
„ Ahoj-te.“  Slušnosť je slušnosť, matná spomienka na noc s Chloe mi vyčarila na tvári úsmev a odrazu mi bolo všetko jedno.
„ Som Haylee, pre priateľov Lee ale vlastne mi sa poznáme však?“   Prižmúrila oči a pevne mi stisla ruku.
„ Payne, pre priateľov Li.“  Podal som ruku aj chlapcovi, kývol hlavou a ďalej nekomunikoval.  Vošli do vnútra, Chloe ma naďalej ignorovala, bol som rád, niečo mi na nej vadí, aj keď neviem aký ma problém.
 Za necelú polhodinu sa naša obývačka zmenila na nočný klub. Veľa chlapcov, veľa dievčat, veľa známych a všetci pripití, ani ja som nebol výnimkou.


Malik plynulým prechodom prešiel na jednu zo svojich najobľúbenejších pesničiek a znova  som ho stratil z očí, bolo mi jedno kto je tu, kto sa okolo mňa točí, mal som však chuť na niečo nebezpečné a sexi. Osoba, ktorá sa mi celý večer vyhýbala teraz tancovala telo na telo s mojím najlepším priateľom, ten si to patrične užíval.  Oboma rukami ju držal za boky, pritískal na jej na zadok a usmieval sa. Andy hádam nebudeš preťahovať niečo, čo sa mne podarilo už dávno pred tebou.  Pomyslel som si a vydal som sa na lov.   Blondínka krútiaca sa okolo mňa bola pekná, no nie pre mňa.  Ryšavá slečna ma chytila za zápästie no z druhej strany nej tancoval Ed, tak som ju striasol a posunul som svoje telo o niekoľko ďalších metrov k nej. Andy nechaj mi ju.  Cítil som sa ako hlupák, tak som predsa len začal tancovať.   Na chlapca ostrihané dievča sa nalepilo na môj hrudník, rukami uchopila môj zadok, zjavne bola veľmi  nadržaná. Stačilo len pár metrov a bol by som pri nej, bola by na ďalšiu noc moja. Plán bol otočiť sa a uchmatnúť ju Andymu z náručia, otočil som sa a zabrzdil...ops, ona prišla?

6 komentárov:

  1. No do kelu ! :) Takže Dani chce mimčo ? Pŕŕŕ ono by bolo tak kučeravé :) Ale Liam svoje zásoby už pustil inam tak nech sa teraz stará :D Čakám na ďalšiu :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fúúú. páči sa mi to stále viac a viac a viac. teším sa na ďalšiu, teším sa, tešííím :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čoo ? :O akože čo ? :O dokonalosť! dalšiu :) hned! :) super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ejha voľako sa to motá :) teším sa na ďalsiu ako to bude :)-N

    OdpovedaťOdstrániť
  5. woooo :D dokonalé, brutálne sa teším na dalšiu časť! :D ♥ ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. je to perfektné a som rada že Payne už rozum dostáva :)

    OdpovedaťOdstrániť