pondelok 25. februára 2013

#2weekstoLONDON

Prvý príspevok do novej rubriky. 

Dá sa to zhrnúť veľmi stručne a výstižne.   Šťastie ktoré ma napĺňa striedajú ďalšie 2 pocity, ktoré sa navzájom dopĺňajú a prevyšujú ten pocit dokonalosti z najbližších týždňov. 

Šťastie? Je tam!  Moje celé vnútorné ja je pokryté zvláštnym obláčikom, ktorý sa zjaví stále pri myšlienke na Londýn.   Zahalí ma a ja mám pred očami všetko čo ma čaká, o čom som snívala a čo o pár dní bude mojou súčasťou. 

Na druhej strane je tu strach. Väčší než ja a  tie dobré pocity. Čo tam? Príliš veľké mesto, príliš veľa obyvateľov ... nepoznám, nebola som a bojím sa. 

... a potom je tu smútok. Áno, samozrejme, že sa teším a to veľmi..ale to čo ľúbim a žila som s tým na Slovensku  ostáva tu a moje ja bude tam. Fuck.. ( pardon)   Nebudem tu s nimi, neuvidím ich skôr ako za polroka. Nebudem spať vo svojej posteli a nebudem  celé noci debatovať so sestrou.  Prísť domov a zakričať Mami som hladná ! a na tanieri sa zjaví niečo mňam od mamky.    Nebudem viac venčiť svojho doslova vymodleného psíka a v noci sa túliť k jej  voňavej strsti.  Budem preč od ľudí ktorých potrebujem. 

Ja to ale zvládnem, hoci úprimne ľutujem Didi, pretože aj keď ma pozná ... bude to mať veľmi ťažké
(ale ja sa budem snažiť byť dobrá naozaj) Budem sa snažiť jej spríjemniť tých niekoľko mesiacov strávených  osamote TAM.. vo veľkom svete. 

Pravidelne budem zavesená na skype so sestrou, mamkou, krsnou a mojimi detičkami .. a budem netrpezlivo očakávať  príchod Barby.  Budem písať priateľom ktorí ostali tu a nezabudli na mňa...  a budem Vám písať o tom čo sa deje..  a ako sa môj život mení .. 

Budem  v Londýne ... nebudem doma, pretože kým budem to mesto volať DOMOVOM bude to trvať ešte nejaký ten čas ...  skúsim to čo skúsili mnohí, niektorí to nezvládli .. no niektorí sú tam, kde chcem byť aj ja ... 

 Pred viac ako polrokom sme len hovorili o tom čo by sme chceli.. a ja o 2 týždne odchádzam ... 

 Neviete si predstaviť ten mix pocitov, žalúdok na vode a moje šťastné oči ....  

 2 týždne ...  V pondelok... v noci ... sa posadím do taxíka a  pôjdem s čistým štítom za svojím cieľom

9 komentárov:

  1. Mám z toho radost za vás! Nevím proč, ale jo :) Hodně štěstí :* Love you!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeden zo snov ist do Londyna :) nech sa ti tam dari a nech sa tam nestratis :) ako som sa docitala tak zrejme ides sama co by som teda ja v ziadnon pripade nezvladla :) len som sa chcela este spytat preco tam ides, ci studovat alebo pracovat... Good luck! :)

    Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. držím palce, nech sa splní tak ako ten náš!!! Nejdem sama, idem s Diankou :) sama by som to nezvládla ani ja a idem pracovať :) a potom študovať :)))) Ďakujem ;)

      Odstrániť
  3. Je to super teším sa s Vami :) dúfam, že to zvládnete a poriadne si to tam užite, aby ste mali na čo spomínať :)-N

    OdpovedaťOdstrániť
  4. joj, zavidim vam! zatiaľ čo vy si budete uživať moje mesto snov, ja budem pisať maturu, potom ustne.. potom prijimačky.. užite si to tam dievčata a nezabudnite nas o každom vašom kroku informovať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Strašne ti to prajem :) teším sa za teba :)držim ti palce nech sa vám dari :) Neboj sa rychlo si zvykneš :) život je otom presne otom vždy skusit niečo nove .. :) Prosím ta onformuj nás ako sa ta máš ako sa ti darí .. :) rada si to prečítam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. prajem Ti to :) lepšie povedané, prajem Vám to :) obom ;) choďte si za svojím :) nič nie je zadarmo a ak to naozaj chcete, pretrpíte tie prvé týždne zúfalstva a toho, ako Vám všetci budú chýbať :) po čase si zvyknete a ktovie? možno sa ani nebudete chcieť vrátiť :) Ajč, hlavne nám píš, ako sa tam máte, nech Vám my môžme v tichosti závidieť :) xx lebo ja Vám závidím už teraz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na jednej strane ti zavidim ale aj prajem :) asi si si to vybojovala alebo odrobila proste, vysnila a tym ze si zijes svoj sen si kralom svojho zivota...mam podobny sen teda skoro rovnaky az na miesto-new york moznoze si povies new york ale je to moj sen a snazim sa ho plnit...ak sa smiem spytat kolko mas rokov? :)

    OdpovedaťOdstrániť