streda 13. februára 2013

Another world 11.


 Pokračovanie je mierne ( dobre, tak veľmi) pikantné ... :)  

Chloe

 Držal ma tak blízko pri sebe, voňal tak dokonale a jeho veľké ruky ma zvierali ako kliešte ale ja som ho necítila. Šepkal mi do uška nádherné slová o vzrušujúcej noci ale ja som ich nepočula, vyzeral ako Boh ale ja som ho nevidela. Chlapec, ktorý si ma už raz získal ma pozoroval tak ako ja jeho. Tancoval s jasným záujmom dostať  sa ku mne, ukradnúť ma jeho  kamarátovi, ale keď už bol úplne blízko zamrzol.   Strapaté dievča stojace pred ním nevyzeralo veľmi nadšene, prebodávala Liama pohľadom a mne ho na chvíľku prišlo naozaj ľúto. Ale len na chvíľku. Bola to snáď jeho priateľka?  Otočila som sa k Andymu, ako sa mi dlhovlasý chlapec predstavil a Payna som viac nepozorovala. Nemienim sa miešať do jeho problémov, ako povedal Niall.  Niall? Kde vlastne je? 

Pohár ľadovej vody schladil moje rozhorúčene telo, dodal mysli trochu triezveho opojenia a mohla som sa vybrať pohľadať  blondiaka. Dostala som sa na poschodie, tu žiadna party nebola, len ticho a zrazu som počula krik.
„ Liam s Danielle, nevšímaj si to.“ Zľakla som sa, no uvedomujúc si, že počujem kamarátov hlas sa môj tep opäť znížil.
„ Prečo sa hádajú?“ 
„ Neviem, ale mali by sme...“  Nedopovedal, dvere na izbe sa rozleteli a strapatá Danielle letela dole schodmi. Kam sa tak ponáhľala? Hneď o niekoľko sekúnd z izby vykukol Liam.
„ Niall ona...“  Povedal trpiteľsky, prosebným pohľadom sa zahľadel na Horana,  otočil  sa a schody dole bral po dvoch.  Znova sme s Niallom ostali stáť sami.

„  Si v pohode?“  Bol opitý tak ako ja, ak nie viac.   
„ Vyspala si sa s Liamom?“ Rýpal, prečo do mňa rýpe keď chcem byť milá ale vlastne nechcem a túto časť svojho života nerozoberám s nikým a už vôbec nie s kamarátom otca mojej dcéry?
„ Nie je to tvoja vec, odchádzam.“ Plánovala som, bola som rozhodnutá, že idem preč ale on bol rýchlejší a silnejší ako ja.   Pevne ma uchopil za ruku, pritiahol k sebe a tvrdo, násilnícky ma pobozkal.
„ ČO-TO-ROBÍŠ?“ Skríkla som, nezastavil sa drsne, silno ma pritisol k dverám a ukázal mi kto je tu pánom.  
„ Chcem ťa pretiahnuť, chcem aby si zabudla na to, že som tvoj kamarát.“ Pobozkala som ho, dlho tvrdo, no nie tak ako on mňa.   Tak dlho ma nikto nebozkával, tak dlho mi nikto neukázal lásku.


Zayn

Ona prišla!   Lakťom som buchol do Eleanor stojacej vedľa mňa. Prehrabávala sa CDéčkami, hľadala pomádu pre Louisa.
„ To je ona?“  Prikývol som nespúšťajúc oči z jej tela tancujúceho s  ... wait? Čo tu robí jej priateľ?
„ Zvládneš prehodiť CDéčko? Potom stlač tento gombík a tú naťukaj all.“  Dokončil som svoje inštrukcie a predierajúc sa za mojou polovičkou slnka som sa tlačil pomedzi všetkých ľudí.
Viac netancovala, sama stála pri provizórnom bare, kamarát Michell jej miešal nejaký drink. Obzrel som sa, černocha nebolo nikde vidieť, akcia I want you back úspešne zahájená.   S jemným úsmevom som pristúpil k nej, pohladkal ju po odhalenom ramene. 

Otočila sa a obzrela si ma.
„  Dlho sme sa nevideli.“
„ Si dosť viditeľný za tým DJským pultom Zayn, alebo Kyle? Alebo ti mám hovoriť hviezdička?“ Odrovnala ma, s úsmevom si strčila slamku do úst a odpila si.
„ Stačí pán dokonalý.“  Nechcel som byť hnusný, ale hnusná bola aj ona. Alebo nie?
„ Pán dokonalý, tak čo by si potreboval?“  Usmievala sa, bolo vidieť, že má veľmi dobrú náladu.
„ Chcel by som niečo, ale to by tu nemohol byť tvoj priateľ.“ Skonštatoval som sucho a očami som skĺzol na slamku v jej ústach.  Tie jemné ružové pery nežne obopínali modrý plast, kopírovali ho.   Bol som si istý, že sa so slamkou v ústach hrala s jazykom a vzrušovalo ma to.
„ Jer ty vadí? Bojíš sa ho?“ Provokoval ma, pohár položila na stôl a drobnými rúčkami si uhládzala čipkovaný korzet. Bol odvážny, ale nie vulgárny. Pôsobil skôr sexy.
„  Nebojím sa ho, ale ty a ja máme nedoriešené účty.“ Prehovoril som s prižmúrenými očami stále hypnotizujúc jej pery.
„ Ja a ty nemáme žiadne účty a nedoriešené už vôbec, ale ak sa chceš rozprávať pokojne začni, pôjdem za dievčaťom za mixovacím pultom nech zosilní hudbu, aby sme sa nepočuli lepšie.“  Irónia v jej hlase bola zrejmá, kričala.
„ Nechcem sa rozprávať, v tej izbe si viem predstaviť niečo iné.“
„ Pokračuj.“ Nepokračoval som, rýchlym pohybom som ju pritiahol k sebe a prisal som sa na jej ústa. Nespolupracovala, ale ani ma od seba neodtláčala. Proste ma nechala pobozkať ju, až kým som na svojom ramene necítil mužskú ruku.
„ Čo to robíš chlapček.“ Jeremy, černoch a terajší priateľ ženy, ktorá bola pre mňa tá pravá bol o hlavu vyšší ako ja, o polovicu ťažší ako ja ale nebál som sa, nerobím nič zlé.
„ Bozkávam svoju nastávajúcu.“   Odvrkol som a znova som jej cmukol na pery.
„ Nerob to.“ Upozornil ma, tak som to spravil ešte raz, dokonca dva krát.

Úder do mojej sánky jeho tvrdou päsťou bolel, ale stál za príjemnú chuť jej na mne. Chuť krvi v ústach som si nepripúšťal a vnímal som len Louisa s Harrym a niekoľko našich kamarátov ako ho nesú von. Dostane nakladačku a bude mať problém, nie ja ale on.  Haylee chcela ísť za ním, chcela mu pomôcť ale ja som ju zadržal.   V dlani som stískal jej zápästie tak pevne, ale nie veľmi aby som jej nespravil modriny až kým sa miestnosť s tancujúcimi nevrátila do normálu, Louis s Harrym sa znova neusmievali na nejaké ženské a ja som ju mohol vytiahnuť do svojej izby. Po schodoch kráčala predomnou, aby mi neušla, dvere som zamkol a kľúčik som si strčil do zadného vrecka riflí kým si Haylee obzerala moje knihy. Nebolo ich veľa, no pár starších diel, ako napríklad Búrilvé výšiny. Usmievala sa až kým som sa neposadil na posteli a nepotľapkal na mieste vedľa seba.
„ Nehnevaj sa, ale snažím sa ťa presvedčiť  o tom, že som mal pravdu.  Si moja a nikoho iného, kedy to konečne pochopíš?“ 
„ Nie som tvoj majetok, som žena ktorá si môže robiť čo chce.“ Odpovedala a prisunula sa bližšie ku mne.
„ A čo chceš práve teraz?“ Cítil som všetok ten alkohol, pil som aj ona bola pripitá.
„ Nevydieraj ma.“  Zápästie za ktoré som ju držal si šúchala, zrejme od bolesti, až kým som jej ruku nevzal do svojej a nežne som jej na ňu vtisol pusu. Na každý konček prsta tiež, na kostičku vyčnievajúcu na zápästí, pomaly som jazykom prešiel k jej lakti, prebozkával som sa k ramenu, krku až na jej sánku.
„ Mohol by som ťa spraviť šťastnou, dovoľ mi to Lee.“  Pokrútila hlavou a očami prebehla k dverám.
„ Ublížil si Jeremymu.“  Osmutnela, nechcel som aby bola smutná. Nie kvôli mne.
„ Nikdy viac to neurobím.“  Nevedel som či   ma počula, či ma vnímala no sama od seba svoju dlaň položila na moje stehno.
„ Nerob to, tvrdíš, že s tebou budem šťastná ale ja najprv potrebujem dôkaz.“ Nestačil jej náhrdelník na mojom krku? Tú polovicu slnka som nedal dole za 4 roky ani jeden jediný raz.
„ Dokážem ti to.“  Perami som sa obtrel o tie jej, zatlačila ma do postele, nechal som ju.  Keď ústami okopírovala moje usmial som sa a rýchlym pohybom som si ju prehodil nad seba. Kľačala a nežne sa usmievala.
„ Vieš, že by som toto nikdy nespravila kým by som bola triezva.“  Prikývol som.
„ Ale ja by som to spravil.“ Pokračovali sme bozkom. Dlhým, nežným cez ktorý som mal možnosť šnurovačku na jej korzete rozviazať a jemne jej ho stiahnuť nižšie. 


 Nieže sa zbláznite od komentovania.. lebo už nemám veľa dopredu napísaného  :)

10 komentárov:

  1. To je úžasný! <3 Zayn, jaký sebevědomý je najednou :) Liam s Dani... hrozně mě zajímá, co se mezi nimi děje :) A Niall? Je to Niall, co se vrhne na Chloe že? :) Překvapil mě, celkem :) Myslím, že potřebuju další část! ;) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. komentar nado mnou vystihol presne co som chcela povedat :)...tesim sa na dalsiu :)-N

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úúúú Liam sa nezdá ! A Zayn tiež. Louis s Harrym za bodiguardov, tam by som si teda skočila na obhliadku :D A,e ináč super, parádne napísané a som zvedavá, ako bude Dan s Liamom. Nakoniec to ešte tak zamotáš, že Darcy ani nebude Liamova lebo ty tak všetko prešpekuluješ ešte, že z toho budem mať hokej v hlave. Teším sa na ďalšiu ;) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wou, wou, milujem tvoje erotické poviedky!! :) Kráása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné ❤ už nech je ďalší piatok!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. komentár som ti chcela napísať ešte v stredu ale bola som na telefóne a z neho mi to nešlo :(... čiže vyjadrujem sa teraz - Úžasné, všetučkým :) a z Nialla som prekvapená :O (milo) Ešte sa ti chcem poďakovať za zlepšenie nálady, pretože ma fakt vyzdvihla hore :) Ďakujem Ajč.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. D O K O N A L E ! ♥ ♥ Milujem túto poviedku! ♥ Rýchlo dalšiu! ♥ ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dobře, dobře přiznávám... Jsem líná a zapomínám psát komentáře :X Budu se snažit myslet na to, protože téhle pobídky by byla škoda! Prostě úžasně píšeš a já bych se zbláznila, kdybych nevěděla, jak to všechno dopadne!
    Jinak je to samozřejmě dokonalé!! Doufám, že ještě někdo se po příspěvku "Pre Vás..." rozhoupe okomentovat....

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úplne dokonalé :) ďalšiu si prosíme..

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jaja oficialne ta milujem !!! O:-) toto je dokonale :-) prosiiim pokracuj

    OdpovedaťOdstrániť