utorok 10. júna 2014

That guy 6.



O 5 dní neskôr – sobota ráno ...




Zobudila som sa o päť deväť, môj mobil mal z noci prehrávania pesničiek 5 percent batérie a buchot z prízemia jasne poukazoval na to, že tu bola piata žena. Vlastne ak počítam aj seba mal ich tu šesť. Logicky by som seba ale počítať mala pretože ja som nespala v jeho posteli a s ním, ale nedalo mi to. Vzrastajúce číslo zahŕňal fakt, že v stredu večer prišiel s namyslenou brunetkou ktorá mu ošetrovala rany po zápase, aspoň tak mi to vysvetlil. Roztrhnutá pera a niekoľko škrabancov. Tak mu treba, pomyslela som si a nechala to tak. Ale iba navonok, moje vnútro horelo túžbou po tom prefľaskať jeho šťastnú tváričku keď každé ráno odprevádzal inú. Idiot.

Po dlhočiznom rannom telefonáte s mamou som sa navliekla do županu, už to nebol ten od luxusnej značky, prestalo ma to baviť, zliezla som do kuchyne a pozorovala chlapa v čiernych boxerkách ako pripravuje raňajky. Vyzeral byť oddýchnutý, modriny sa pomaly vytrácali. Keď si všimol moju
maličkosť sediace za kuchynským pultom zarazil sa. Poháre na podnose ktorý držal v rukách sa zakolísali a drobné kvapôčky kávy pretiekli na podšálku.
„ Nevedel som, že si hore...“ Jeho hlas mi prenikal hlboko do uší, nepáčilo sa mi to. Nepáčilo sa mi ako veľmi som mala nervy na niekoho kto mi ani nepopraje dobré ráno.
„ Myslím, že ani nevieš, že bývam s tebou pod jednou strechou.“ Poznamenala som kráčajúc ku chladničke. Mlieko, káva a pár zrniek cukru, to je to čo potrebujem. Samozrejme, že moju poznámku odignoroval, hodil na stôl dvadsať libier akokeby som nemala dosť peňazí a zmizol na poschodí nakŕmiť to chúďa dievča, ktoré teraz ani netuší, že jej miesto večer vystrieda iná.

Londýn vyzeral sviežo, mraky sa tiahli po oblohe ako cukrová vata, na september bolo celkom dobré počasie. Z poloprázdneho balíčka som vytiahla cigaretu, odchlipla si z kávy a spokojne sa zamotala do môjho najnovšieho úlovku – deky z plišu s vzorom pávych pier. Bol nádherná, pestrá. Keď sa vedľa mňa objavila kučeravá hlava a on rukou jemne zatiahol za kúsok deky neváhala som. Veľmi rýchlo sa strčil pod ponúkaný kúsok tepla a ukradol mi cigaretu. Nevadilo mi to, ale cítila som sa zle.



Harryho pohľad ...


Chalani mi písali, že dnešný zápas sa ruší pre poslednú bitku v ktorej sa niekoľko idiotom nepodarilo ujsť a dostali ich policajti, celkom mi to hralo do karát celého týždňa. Mal som ísť von, mal som nájsť dievča a mal som ju vziať domov. Bude to siedma žena ktorá bude spať v mojej posteli. Okrem mami a Gemmy sa to ešte nepodarilo nikomu, s výnimkou tohto týždňa kedy som to potreboval. Tak neuveriteľne ma spaľoval pocit plný zmätku a ničnerobenia. Stále keď som ju videl ako sa usmieva keď príde z mesta, ako sa škerí a keď si myslí, že spím na gauči vypína mi telku. Provokačne celý týždeň chodila v priliehavom župane ktorý odhaľoval každú jej krivku a mňa to privádzalo do šialenstva. Preto som to robil, preto som si sem nosil ženy, aby som sa jej mohol vyhýbať.

Dnešné ráno som ale podľahol pokušeniu, vyliezol na balkón krátko po ôsmej, len čo Stella odišla a vedel som, že tam nájdem ju. Sedela v tej svojej príliš farbenej deke zamotaná na parapete okna, z hrnčeka v jej ruke stúpla para a cigareta ktorú fajčila voňala sladko. Len čo som sa objavil zružoveli jej líca. Kurva nechcem sa jej vyhýbať, je to dcéra môjho priateľa a kedže ten bude čoskoro v Londýne bude pravdepodobné, že sa budeme stretávať. Natiahol som ruku k príliš farebnej deke do ktorej sa túlila a ona to pochopila. S nadvihnutým obočím malý kúsok deky nadvihla a ja som vkĺzol dnu. Priznal som sám pred sebou, že to nebolo tým chladom, zima mi nebola ale tým pocitom blízkosti. Túžil som byť tak blízko, cítiť jej teplo.
„ Dnes pôjdem do klubu. Stretla som pár celkom milých dievčat a navyše potrebujem využiť čas kým môj otec nieje na kontinente.“ Prehodila, počúval som ju kým som poťahoval z jej cigarety. Keď som si ale uvedomil čo plánuje, zamrzol som. Ona chce ísť von len tak bezomňa? Vážne?
„ Ja viem, že som ti ten klub sľúbil ale nepočká to do ďalšieho víkendu?“ Opýtal som sa drsnejšie ako bolo pekné, sám som cítil, že môj hlas je príliš nasratý.
„ Harry ja s tebou pokojne na budúci víkend pôjdem, ale dnes odomňa nečakaj, že budem sedieť doma.“ Hovorila tak potichu a pokojne, bola úplne v pohode. V hlave sa mi začalo skladať niekoľko variácií – pôjdem a ona pôjde so mnou, pôjdem a ju zamknem doma ale nepôjdem ani jeden. Možnosť číslo tri sa mi páčila najviac, chcel som byť sám s osobou o ktorej sa mi v noci snívalo.
„ Nie, pôjdeme spolu alebo obaja ostaneme doma.“ Prehovoril som. Odpoveď bola krátka a jasná, ale len premňa.
„ Čo chceš robiť doma?“ Nahnevane sa opýtala a ja som si zrazu uvedomil, že sa s ňou týždni rozprávam a je to úplne normálne. Obaja sedíme ešte stále pod jej dekou a nad Londýnom sa začína črtať nejaké to slnko.
„ Ja niečo vymyslím, ale pôjdeme do obchodu čo ty na to? Niekoľko ulíc ďalej je obchodné centrum a ja potrebujem pár nových tričiek do školy.“ Súhlasila a ja som sa nemohol dočkať ako ju prevedieť uličkami ktoré tak milujem.


O niekoľko hodín neskôr ....

„ Priznaj sa Harold, prečo si chcel tento večer tráviť doma?“ opýtala sa ma už asi štvrtý krát. Dolial som whisky do jej pohárika a ona obsah ihneď prevrátila do seba. Poviem jej pravdu? Je opitá nebude vedieť, že jej hovorím pravdu.
„ Pretože som ťa chcel mať blízko pri sebe.“ Jemne som lakťom štuchol do jej rebier, zasmiala sa a štuchanec mi opätovala. Bol úplne o ničom, jej motorika upadala a ja som si bol takmer istý, že toto je jej prvá skúsenosť s tvrdším alkoholom.
„ Klameš Harry ! Stále máš niekoho pri sebe len dneska sa minuli kurvy.“ Uvedomujúc si čo práve povedala si zakryla rukami ústa a zhíkla pri pohľade na mňa. Sedeli sme na zemi, teda skôr na koberci vedľa sedačky, pred sebou na čiernom stolíku sme mali alkohol a jedlo a až do toho momentu sme sa obaja smiali ako bláznivý.
„ Ja-ja som asi-asi som opitá. Prepáč, ne-neviem čo hovorím.“ Ospravedlnila sa. Nemohol som viac vydržať pozerať na tie jej ružové pery, hrýzla si ich a mňa to tak provokovalo. Naťahujúc ruku k jej tvári som jej strčil uvoľnení vlas za ucho a nechal prsty na jej líci.
„ Hovoríš pravdu, už viac nevládzem zazlievať to ako sa mi veľmi páčiš Blair.“ Bol som opitý, nie tak veľmi ako ona ale bol som, bol som v rozpakoch z jej slov, z jej ospravedlnenia a z jej oparnej blízkosti.
„ Harry no tak, nevtipkuj ! Ja a ty v zátvorke otcov najlepší priateľ to proste dokopy nejde, ja niesom na nočné praktiky, zabil by ťa vieš to.“ Nakláňala sa ku mne, nosom sa pomaly dotýkala môjho a ja som cítil jej teplý dych. Mám to urobiť?
„ Ak ťa presvedčím o opaku? Zvládnem tvojho otca a on ma nezabije, čo potom? Čo bude s nami?“ Vedel som, že premýšľa presne nad tým čo ja. Chcela ma pobozkať jej oči skákali k mojim ústam tak často, chcela to spraviť.
„ Môžem ťa pobozkať?“ Opýtal som sa potichu, šepky. Jej jemné prikývnutie bolo tak jemné, že som ho takmer nezaznamenal. Alkohol sa miešal s jej parfumom, naklonil somsa ešte trochu bližšie.



Pohľad Blair ....


Bol tak blízko, stačilo málo a naše pery by sa spojili v krásnom bozku. V jedinej sekunde sa obývačkou ozval zvonček. Kurva kto náš ruší? Zhrozene som sa pozrela na hodinky ktoré ukazovali pol jedenástej, kto to môže byť? Harry sa odtiahol ako prvý, zatriasol hlavou akoby z nej chcel vyhnať všetky myšlienky a zmizol v chodbe zistiť kto ide.

Po niekoľkých sekundách som zaznamenala známi hlas, o tri sekundy neskôr sa v dverách objavila blondína z pondelka. Kurva to si snáď robí srandu. Ťahalo ho na schodisko smerom hore s jasným plánom. Stihla mi zakývať, zavrtieť zadkom pred Harrym a potom ho ťahala hore. Kurva tak toto nie.
Ak nebudeš bozkávať mňa, nebudeš bozkávať nikoho. Pre množstvo vypitého alkoholu sa mi z miesta medzi gaučom a stolíkom zdvíhalo veľmi ťažko, prekonala som sa a nasrato som kráčala do Harryho kúpelne. Jasný cieľ sa črtal v mojej hlave, bol ovplyvnený alkoholom a nútil na prežívať niečo, čo som neprežívala nikdy. Nebude ma srať, nie on. Som Paynová, žiaden Styles ma nepoloží. Cigaretu v balíčku ukrytú vo vrecku nohavíc som vytiahla, zapálila som si ju poťahujúc si niekoľko poriadnych šlukov a potom som sa nejak ťarbavo vytrepala na vaňu. Dym stúpal k požiarnému poplachu a už o niekoľko sekúnd sa domom ozvalo pišťanie sirén. Muži ako on to všetko mávajú spoločné s políciou a hasičmi. Predpokladala som, že sú na ceste. Ohorok som si dovolila odhodiť na zem s nádejou, že sa chytí koberec. Moje rýchle kroky smerovali na predošlé miesto v obývačke. Posadila som sa čakajúc čo sa bude diať. Hádam sa mi plán vyrušiť ich od sexu podaril.



4 komentáre:

  1. Sprostá štetka čo ichh vyrušila U_U ..Dúfam,že zhorí :D ...Je to úžasné,ale to už určite vieš <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ooooo, super! :D Blair je skvělá!!! Harrouš klasicky taky :D A ta blondýna.... dost mi tam zavazí! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja uz myslela... a ona zase ta blondyna! ��

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasná časť! ♡

    OdpovedaťOdstrániť