štvrtok 26. júna 2014

That guy 11.

Pridavam z kaviarne :) užite si časť a usmev ! Ja pomaly balim ... :) xxx


Pohľad Blair ...

Omotala som okolo neho ruky, stiahol ma k sebe. V tom momente mi to bolo jedno, potrebovala som ho cítiť blízko a ani sama som nechápala kde sa niečo také berie. Objímal ma a tuším si to užíval. Spokojne som oddychovala na hrudi dokonalého muža. Jeho jemné chĺpky na podbrušku ma šteklili na boku. Dnes si to užijem, plán ako ho zviesť začnem odzajtra. Musím, musím dokázať otcovi, že som dospelá a robím si čo chcem.

Zobudila som sa na to ako veľmi horúco mi je, niečie telo bolo omotané okolo toho môjho. Pevne ma stískal a držal blízko pri sebe. Jeho kučery ma šteklili na krku. Prítomnosť toho muža vo mne vyvolávala zmiešané pocity ale hlavne jeden, netušila som ako ho rozpoznať, bolo to zvláštne šteklenie pri pomyslí na to čo povie otec na náš vzťah. Musím Harryho zviesť, musím sa mu oddať celá. Pri myšlienke na to ako by sa ma dotýkal a vzal si tak moju nevinnosť mi tŕpli prsty, otec ho zabije a ja budem slobodná. Natiahla som ruku k svojej hrudi, opatrne prstami prešla po jeho
kučerách. Dýchanie sa z pokojného zmenilo na nepravidelné, pochopila som to tak, že sa zobudil. Opatrne som mu vlasy prečesávala prstami, nemôžem povedať, že sa mi to nepáčilo. Nepoznala som ho, nevedela som jeho obľúbené jedlo a farbu, číslo alebo meno na skype ale to všetko bolo nepodstatné. Toto bola naša prvá spoločná noc, prvá noc ktorú sme strávili jeden pri druhom tak blízko.
„ Dobré ráno.“ Ozval sa hneď keď som zložila ruku, jeho hlas bol totálne sexuálny. Tak chrapľavý a ranne rozospatý. Keď nadvihol hlavu aby sa mi mohol pozrieť do očí, netušila som ako blízko naozaj bol. Jeho pery len niekoľko centimetrov od mojich. Usmiala som sa a vzala medzi zuby svoju spodnú peru. Mysliac na to ako by ma pobozkal som očami prechádzala po jeho tvári, stále sa vracajúc k tým plným perám. Pobozkaj ma.

Harryho pohľad ...

Neuvedomil som si čo sa túto noc stalo, neuvedomil som si ako veľmi dobre sa mi spalo a ako teplo som mal pod prikrývkou.
„ Dobré ráno.“ Ozval som sa len čo zložila ruku z mojich vlasov, usmiala sa a hrýzla si spodnú peru. Potláčal som chuť nakloniť sa a ochutnať ju znova. Nechá ma spraviť to. Jej oči blúdili po mojej tvári, zastala pri perách. Neodolal som, musel som. Výraz nahnevaného Liama som vyhnal z hlavy a priblížil sa ešte bližšie, stačilo by vydýchnuť vzduch čo som mal v pľúcach a naše pery by sa spojili. Skúsil som to, obtrel sa o jej krásne ústa. Usmievala sa, rukami ma jemne zatlačila do krku a začala ma bozkávať. Pomaly, jemne jazykom v ústrety tomu môjmu. Cítil som sladkú chuť, po jahodách? Alebo skôr po melóne, zrazu sa mi v tejto polohe neležalo veľmi dobre, nadvihol som sa rýchlo ale opatrne aby som neprerušil náš bozk a priľahol ju celou váhou. Cítil som jej nechty na mojom krku, škrabala ma a zrajme si ani neuvedomovala čo so mnou robí ten jej nevinný pohľad. Teraz ju začnem bozkávať na krku, prejdem na kľúčne kosti a čo by povedala na odhrnutie trička vyššie, rád by soms i to dkonalé bruško pozrel zblízka. Kurva nesmieš. Odtiahol som sa príliš drsne, lakľami zatlačil do vankúša pod nami.
„ Blair prestaň.“ Prehlásil som, zatiaľ čo ona dlaňami prechádzala po mojich ramenách. Nie, nedotýkaj sa ma lebo sa neovládnem a neskončí sa to len takto. Musel som sa prekonávať a nemyslieť na to ako môj kamarát tvrdne. Obaja sme dýchali príliš ťažko, pozerali sa jeden druhému do očí. Netušil som čo si myslí, ale vedel som, že sa potrebujem dostať z jej zajatia. Nemôžem byť tak blízko. Postavil som sa, neodvážil som sa pozrieť na jej výraz hoci som vedel aká prekvapená musela ostať, odkráčal som do kúpeľne. Nesmiem, ona nie je pre mňa.

Prestriedali sme sa pri dverách kúpeľne, nechápal som prečo. Je ich v dome niekoľko a ona čaká kým môže použiť tú svoju. Keď som sa tam vrátil po mobil ktorý som nechal položený na umývadle ostal som prekvapený. Pri mojej modrej kefke svietila ešte jedna – biela. Nie nie, ona si vážne myslí, že toto môže? Niežeby som nechal, ja proste nesmiem. Rozhodnutý ju trochu usmerniť a skrotiť myšlienky na to čo by som s ňou robil som vletel do kuchyne. Znova som sa ale prekvapene zarazil. Nie, toto sa mi len sníva. Sedela tam v mojom tričku, pred sebou mala tácku s tanierikmi, poháre na kávu a konvicu. Nespravila mi raňajky však?
„ Spravila som nám raňajky, ideš ešte do postele?“ Jej spýtavý pohľad ma dostával do kolien a ja som mal čo robiť aby som neprikývol a nevzal ju do tej postele naozaj.
„ Je sobota, ja chodím ráno behávať.“ Pritvrdil som snažiac sa rozpamätať kde mám čierne tepláky v ktorých som behával, vtedy keď ma to ešte bavilo.
„ Pridám sa, o desať minúť sa stretneme na chodbe? Môže byť?“ Len som nemo prikývol. Fajn Harry, je to len obyčajný beh. Bola to príležitosť na to ako ju zničiť, bude unavená, presedí celý deň pri telke a ja zatiaľ vymyslím niečo ako sa zbaviť tej zamilovanosti ktorou tak na mňa pozerá. Chcel by som, naozaj po tom túžim ale je to ako zakázané ovocie.

Použil som jeden zo svojich čokoládových dezodorantov a natiahol na seba čierne tepláky s mikinou, do vrecka som si strčil ipod a slúchadlá si azvesil na krk tak aby videla, že ich mám. Nemienil som komunikovať. Kým som čakal a rozťahovala sa na chodbe môjho domu stále som sa myšlienkami vracal k nášmu bozku. Musel som, ani nevedela aká perfektná je, predpokladal som, že netuší čo so mnou robí jej prítomnosť. Keď z z horného poschodia ozvali kroky spozornel som aj napriek tomu, že soms a to snažil nedávať najavo. Ďalej som si naťahoval skrehnuté svalstvo. Kurva už sa naozaj potrebujem pobiť, potrebujem vymlátiť svoju zlosť.

Posledné tri schody zbehla dole a ja som sa prichytil s otvorenými ústami. Obtiahnuté legíny jej dokonale zvýrazdňovali pás, nohy a krásne tvarované členky. Tričko s krátkym rukávom na ktoré si práve naťahovala tenučkú bundičku, žiarivo biele botasky a ohromujúci úsmev. Bola neuveriteľná a nevedela to. Samozrejme, že si uvedomoval ako dokonale vyzerala len som bol presvedčený o tom , že nevie ako rád by som ju pretiahol. Nie, ja by som ju potreboval preťahovať stále, čo by znamenenalo vzťah. Nebudem sa brániť, tuším by som sa mohol zamilovať a ... ooh nie. Presne toto som nechcel. Bunda obťahovala jej boky, dokonale zvýraznila jej prsia, hľadel som úplne mimo.
„ Harry prosím, zapneš mi tú bundu zozadu, nedotiahnem tam.“ Otočila sa a ja som okamžite skĺzol pohľadom na jej zadok. Tak pevný, okrúhly. Presne by sadol do mojich dlaní. Cop uviazaný vysoko na temene hlavy si prehodila cez rameno a nastavila zips. Pomaly som dvihol ruky a vzal zips medzi prsty. Nemohol som odolať a tak som sa prstami obtrel o jej dokonalú pokožku. Tuším, že ten náboj cítila tiež. Robí to naschvál alebo ani nevie čo robí?
„ Ďakujem, máš presnú trasu alebo bežíš len tak?“ Zvedavo sa opýtala a začala sa naťahovať ako ja kým som ju čakal. Sval ktorý sa jej zaťal na stehne ma prinútil prehltnúť. Bože prečo je to dcéra Liama Payna? Prečo ja? Prečo ona?
„ Pobežíme vedľa Temže, nie je to ďaleko a je tak celkom pekne.“ Oznámil som jej, otvoril dvere a naťukal bezpečnostný kód. Nasledovala ma. Dvere sa zatvorili a ja som okamžite prešiel do pomalého poklusu. Nechám jej čas, nechcem ju trápiť. K temži je to cez dobrých 5 míľ, žiadna pohoda ale kopce a niekoľko závažných prekážok. Nasledovala ma, tešil som sa na moment keď pobežím za ňou a ten zadoček sa bude natriasať spolu s mojou hudbou v ušiach. Naozaj sme bežali pomaly, stále bola zavesená niekde za mnou. Po niekoľkých kilometroch som si do uší strčil slúchadla a rozbehols a rýchlejšie. Jej zadoček si obzriem po ceste domov. Naozaj som dostal chuť vybehať zo seba všetko to rozrušenie.

Pohľad Blair ...

Bežal niekoľko metrov predomnou. Výhľad na jeho zadok bol dokonalý. To ako zatínal svaly, ako dýchal a jeho kučery odolávali pomalému behu. Tepláky mu viseli z bokov, dokonale obopínali jeho zadok a ja som sa nemohla sústrediť na cestu. Kriste pane, toto bude tuším jednoduchšie ako čokoľvek iné. Keď som už nevládala s dychom, potrebovala som si sadnúť a trochu si vytriasť nohy spomenula som si na otca. Stále hovoril ako veľmi rázne mám ísť za svojim cieľom. Jeho slová v mojej hlave ma povzbudili. Trochu som pridala, imbecila so slúchadlami predbehla a nechala ho pozerať sa
na môj zadok bez nohavičiek. Uži si pohľad Harry, po tom všetkom ma naozaj nebudeš mať rád. Nasledoval ma, cítila som ako pohľadom kĺže po mojom pozadí, stačila ale malá nepozornosť a to aby som sa otočila len aby som sa presvedčila či beží za mnou. Bol tam kameň a kopček, zrazu som sa kotúľala dole a Harry sa nemo pozeral na to ako moje telo dopadá do rieky. No do riti. Urýchlene som sa snažila spomenúť si čo robiť keď sa človek rúti zo strmého kopca rovno do vody ale keďže ma žiaden plán nenapadal zakričala som jeho meno a v okamžiku som mala vodu v celých ústach. Pomoc.

5 komentárov:

  1. Co to??? 11. díl přidaný už v pátek a 10. v neděli? Asi nějaká chyba :) Ale jsem ráda, že jsem si toho všimla až dnes teda :) A vůůůbec se mi nelíbí její plán. Mrcha :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau :O Píšeš úžasne a každý tvoj príbeh ma fascinuje :) len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasné bože! ♥ Milujem túto poviedku !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To nevydrzi! Harry... drzet si od ni dlouho odstup �� zlomi se to v nem a vyjede na ni... a ona si to jako spravna mrska necha libit... jo, uz se moc tesim na dalsi cast! ����❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Waaaaaaaaaaaaaa!!! Dokonalosť toto.Čistá dokonalosť <3 Nemôžem sa dočkať novej časti :3

    OdpovedaťOdstrániť