pondelok 14. októbra 2013

Fight off your demons - prológ


Vystúpili sme pri reštaurácii a poslíček hneď pribehol.
„Pán Payne.“ Povedal na pozdrav. Neodzdravil som sa.
„Slečna.“ Pozdravil sa Belle.
„Dobrý.“ Povedala poslušne, s pokorou. 
Vošli sme dnu a Kennedy tam už bol. 
„Mike.“ Povedal som milo a podal som mu ruku. On sa postavil a podal mi ju tiež.
„A kto je táto krásna mladá dáma?“ Mike - okolo 52 ročný starý perverzní debil, ktorý nemá dobré nápady, meno, nemá nič. Má len peniaze, aby zaplatil všetky poplatky a ostane mu tak jedine na jednu štetku týždenne. 
„To je Bella, moja spoločníčka.“ 
„Spoločníčka?“ Zjavne mal vypité. „Ahoj Bella.“ Povedal a podal jej ruku. Oči mala sklopené dole a jeho ruku prijala. No nechcela. Čo sa to deje?
Obaja si sadli a prišiel čašník. 
Bella si objednala vyprážaného lososa a šalát. Celý čas bola ticho a keď sa jej Mika niečo opýtal, zaváhala a odpovedala slabo, bez energie. Zadíval som sa na ňu, pozrela na mňa spopod mihalníc.
Trošku viac sa vystrela a prekrížila si nohy. Snažila sa byť normálna, lebo som jej to prikázal. 

Mike už pil tretí pohár whiskey, kedže vedel, že ja to zaplatím a ja s Bellou minerálku. 
Rozprával mi o jeho obchode, ako by chcel začať. A čo by som mu pomohol. No keď pil tretí pohár, už bol opitý. Nie úplne, ale bolo to vidno z jeho rečí.
Bol chlípny a rozprával o jeho sexuálnom živote. Niektoré veci, boli vtipné. Ale Bella sa nesmiala, stuhnutá sedela na svojom mieste a ani nepila. Jedlo mala vychladnuté a videl som že má husiu kožu. 
„Bella.“ Povedal Mike. „Bella, Bella, Bella. Aké krásne meno.“ Zasmial sa čím ukázal napoly zhnité zuby. „Ako ťa volajú?“ Mieril na ňu otázku, no ja som mal pocit že odpovedať nechce. Začínal som byť už veľmi nervózny. Keď toho chlapa zdrapím, zabijem ho. 
„Bella.“ Odkašlala si. 
„Isabella.“ Povedal chlípne s jasním sexuálnym podtónom.
Sedela, skrčila sa ešte viac, akoby očakávala útok. Vzala so ruky svoju vodu a odpila si, alebo si skôr len namočila ústa. Nevedel som čo robiť.
Ruku nechala pri pohári a Mike svoju priblížil až k tej jej. Usmial sa a jedným prstom sa jej dotkol, Bella sa zhlboka nadýchla a hneď si ju dala k telu.
„Idem na-na v-écko.“ Zakokotala sa nepozrela sa na mňa, ani na Mikea, len odkráčala ďalej. 
„Tak počúvaj ty skurvený hajzel. Ešte raz sa na ňu pozrieš, alebo sa jej dotkneš, tak ťa tu zabijem a kľudne pôjdem aj sedieť.“

( Som tak veľmi vzrušená, že práve ja môžem byť tá ktorá má túto poviedku na blogu !!!! Och !!! Tak, páči sa? )

3 komentáre:

  1. vyzerá to zaujímavo :) už len kvôli Liamovi určite budem čítať :) teším sa na pokračovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto vyzerá veľmi zaujímavo a sľubne. Milujem Payna a už teraz viem, že túto poviedku budem čítať. Strašne sa teším na pokračovanie a ten Payne, no ja z neho asi umriem :D Super! Chválim! ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť