sobota 19. októbra 2013

Fight off your demons 2.


Milujem tie dve vety, ktoré autorka použila a dokonale mi sedia v celom príbehu ... viete ktoré?? 


Keď som vychádzal z kancelárie Zayna, mal som o sto krát lepšiu náladu. Všetko ide podľa mojich predstáv. Dnes ráno som bol ešte nasratý a teraz ide všetko znova v pohode. Až mi prišlo ľúto Abigail že som sa takto zachoval, ale potom som sa len usmial.  

Zaslúži si to, nič nevie tak neviem načo by tam mala sedieť a nič nerobiť. No možno by som ... . Zazvonil mi telefon. 
„Čo je kamoško?“ Opýtal som sa Zayna. 

„Pred desiatimi minútami som odišiel a už ti chýbam?“ Zasmial som sa. 
„Och Liam zabudol si si tu tie obchodné zmluvy, čo teraz do boha?“ Tlapol som si rukou po čele. 
„Kurva, ja som vážne nedorobený.“ 
„Asi zavolám tvojej mame, že čo si jej nespadol na hlavu.“ 
„Prestaň doriti, ešte dnes si to musím preštudovať Zayn, prídem si po to?“ 
„Nie nie pošlem Caroline aby ti to doniesla. Už by mala byť pred vchodom do budovy, tak sa ponáhľaj.“
„Dobre dobre už vystupujem, nikde ju nevidím, ani neviem ako vyzerá. Tak nech ide dnu na úplne horné poschodie a potom nech sa opýta Abby. Tak čau.“ 
„Hej a Liam.“ Zaynov hlas bol o niečo tvrdší. „Neopováž sa na ňu čo i len pozrieť, rozumieš ma?“ 
Začal som sa smiať ako blázon. „Neboj sa Zayn, uvidím podľa toho ako bude vyzerať.“ 
„Neopováž sa na ňu šáhnuť ty skurvysn vyjeb...“ A zložil som. So smiechom som vystúpil z auta a vyrazil som rovno k dverám, kde si Caroline? 
Nikdy by som Zaynovi neprebral dievča, ale chápem že si myslí opak. A skurvysyn? To rozhodne som. 


Ked som prechádzal okolo Abigail usmieval som sa ako slniečko. Hned sa postavila, bola prezlečená. Mala na sebe veľmi ale veľmi úzke a krátke šaty, látka obopnutá okolo zadočku. Prehltol som, kurva tak teba nevyhodím zlatko. 
„Abigail do kancelárie, hneď!“ Kráčala za nou vo vysokých topánkach.
Sadol som si do kresla a spustil. 
„Takže máš ešte jednu šancu, tá káva už nikdy nebude studená a ked áno, potom ma už nezaujímaš a kľudne ta vyhodím aj z okna. Teraz chod preč a čakám návštevu, nejakú Caroline, tak ju potom pusti dnu. 
„Pán Payne je tu dievča, ale nie je to Caroline, je to slečna Bella Casio a povedala že má pre Vás nejaké veci.“ Usmiala sa, viditeľne spokojná že tu ostáva pracovať. Zatiaľ. 
Bella? Aká Bella? 
„Nech vstúpi.“ Otočil som sa na kresle  rukou som zahrabol do mojich hnedých vlasov a prestal som dýchať. 
„Ahoj.“ Sucho povedala a zhodila sa do kresla predo mnou. Podvihla sa, jednu nohu si zasunula pod zadok a druhou pohopkávala. Nenávidím ked niekto nervózne poklepkáva nohami. U nej mi to prišlo chutné. 
„Mam tu pre teba niečo, Caroline nemohla tak poslala mňa.“ Znova tá žuvačka. 
Znova si prezerala všetko dookola. Zaujalo ma to. 
„Páči sa Vám to tu?“ Opýtal som sa.
Rýchlo prkývla a usmiala sa. „Trošku, ale chýba tu tomu život. Fabry, jas a hlavne nejké rastiny. Je to tu mrvte.“ Skonštatovala. 
„Slečna Isabella.“ Jej nemo som vyslovil pomaly, každé písmenko zvodne. Malá zbledla a prestala si krútiť žuvačku na prst. „Volám sa Liam Payne, ale vy ma môžete volať akokoľvek.“ Postavil som sa a podal som jej ruku. Prijala ju a potriasla ňou. 
„Tak dobre budem ťa volať Idiot, ty  „slečna Isabella“ ...“ Povedala ironicky. Co kurva proti mne má? 
„Idem preč, lebo sa ponáhľam. A nebudem tu vysedávať s kreténmi.“ Pokrútila hlavou a rýchlo sa postavila. 
„Tak sa maj idiot.“ Otočila sa, krátke mini kratasky mala na pol zadku z čoho som pocítil sucho v ústach a tlak v oblastí mojej mužnosti. Ked zavierala dvere, darovala mi krásny úsmev. Teba dostanem kráska. Usmial som sa a moje ego sa šplhalo až do výšin. 
„Dovidenia slečna Isabella.“ Dievčatko znova stuhlo, vypľulo žuvačku rovno na zem, k mojim nohám a treplo dvermi. Ten oheň v očiach bude môj.


Sadol som do auta k šoférovi, bolo už pol dvanástej a ja som bol hladný ako pes.
„Domov Asthon.“ Povedal som bez nálady. Na tom chlapovi bolo najlepšie to, že nikdy neodporoval. Bol proste ticho a držal krok.
Cesta trvala okolo 20 minút, Asthon jazdil zodpovedne ale rýchlo. Niečo ma ťažilo zvnútra, neviem čo to bolo, ale rozmýšľal som nad tým.
Asthon zaparkoval môj mercedes vo veľkej garáži a ja som spokojne vystúpil.
„Dovidenia.“ Povedal a otočil sa na odchod.
„Hmmm... Hej Asthon.“ Zakričal som na neho, ked už nastupoval do svojho auta zaparkovaného hneď veľa mojich.
„Ano pane?“
Robím dobre? Ci nie? Och pane bože ...
„Ešte máš tu priateľku ? Ako sa volala? Nataly?“
„No pane s Nataly som sa rozišiel pred dvomi rokmi. Od vtedy mám Mishel pane.“ Bože ja som idiot.
„Hop, prepáč. Tak som uvažoval že by si si zaslúžil volno nie? Od zajtra máš týždeň voľna Asthon a chod už.“ Usmial som sa.
„Ale pane ja nemôžem, ved som váš šofér a k tomu...“
„Povedal som chod už, ked zajtra ráno prídeš, tak máš výpoveď.“ Nasadil som svoj kamenný výraz ale ked som už stál vo výtahu, tak som sa uškrnal od ucha k uchu.
Vyzul som si topánky a sako som hodil na komodu. Seriem nato, nechce sa mi ho odložiť.
„Kde si tak dlho?“ Opýtala sa ma štíhla blondínka, ktorá mala na sebe šaty a veľmi vysoké topánky. Modro-sivé oči jej svietili až ku mňe. Žena, ktorú som nemal rád a ktorá ma zdierala do posledného centu. Moja manželka.
„Deborah.“ Povedal som viac menej sám pre seba. „Bol som v práci, aby si si mohla kúpiť dalších aspoň 5 párov tých najdrahších topánok.“ Ironicky som sa zasmial a sadol som si na obrovský hnedý gauč. Deborah mlčala, tým mi prezradila to čo už dávno viem, že mám pravdu.
„Som veľmi hladný.“ Zívol som si a poriadne sa ponaťahoval.
„No ja... Vieš... no ... nevarila som.“ Zamračil som sa.
„Prečo? Si celé dni doma, nemáš na práci absolutne nič, len sedíš na zadku a chodíš vonku s kamarátkami.“ Precedil som cez zuby.
„Možno keby si sa mi viac venoval, bolo by to inak.“ Skúšala to milo.
„Možno keby si nejebala s polovicou New Yorku, tak by to bolo inak.“ Sme manželia už druhý rok, ked sme sa brali mal na na svojom konte veľmi veľa penazí a ona to vedela. Bol som debil a navyše to je dcéra môjho vtedajšieho najväčšieho partnera. Teraz mi ním vdaka Bohu Zayn.
„Ja? Ako si to dovolojueš Liam? Šibe ti? Vieš kto som?“
Zdvihol som sa zo sedačky a oprel som sa rukami o jej operadlo.
„Si malá štetka, ktorá urobí pre peniaze všetko Deborah. A sama dobre vieš že mám pravdu, tak bud ticho.“ Išiel som rovno do sprchy, cestou tam som si lúskal prstami.
Teplá voda mi urobila viac než dobre, idem si objednať pizzu! Už tak dlho som nejedol nič normálne. Stále len reštaurácie! A ked som si spomenul, že Asthon má voľno a ja idem môžem šoférovať moje vlastné autá, bolo mi ešte lepšie. Vlastne to bola aj zamienka, aby Asthon neprišiel. Mal som chuť na adrenalín a hned zajtra ráno sa pekne povozím!

4 komentáre:

  1. "Tak sa maj, idiot" :D Odpadla som, úplne úplne úžasné! Autorka môže byť na seba pyšná! :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Liam ma stále prekvapuje, je taký arogantný, egoistický, namyslený samec :D Bože a ešte k tomu má aj manželku, no mne oči skoro vypadli :D Žeby to boli tieto dve vety? A sku*vysyn? To rozhodne som. Neskutočne sa teším na pokračovanie, tiež chválim autorku :) ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som rada, že tu Liam nie je ako ten starostlivý a slušný. Tu je sexy a namyslený :3 :D
    Skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. netuším, ktoré dve vety máš na mysli, (Nikdy by som Zaynovi neprebral dievča, ale chápem že si myslí opak. A skurvysyn? To rozhodne som.) tieto? Len slepo hádam. Inak dokonalá poviedka, strašne som sa na tom uj*bávala, klobúk dole pred autorkou. :)

    OdpovedaťOdstrániť