piatok 4. januára 2013

Futbalový tréner

 Idem vyťahovať svoje staré poviedky.. ktoré ste ešte nečítali ... 
18 + !!!!!!!! 
 a komentovať tak ako niekedy! šup šup... 



            „ Dia počkaj ma, hodím ťa domov.“  Prikývla som a ako posledná som poklusom prebehla až k dverám do šatní, ešte raz som sa otočila a opatrne som sa oprela o biele, lakované dvere s veľkou dierou od lopty.  Obloha sa zaťahovala, náš tréning sa skončil a Louis mal ešte hodinu s mladšími dievčatami. Teda, boli to deti, v kategórii junior a myslím, že na tréningy chodili len kvôli Tommovi. V mojom prípade to tak nebolo, ja som futbalom žila a milovala som ho. Zoznámili sme sa, až keď prišiel trénovať naše družstvo a boli z nás celkom dobrý  priatelia. Nič viac.  Moju pozornosť upútal Louis, zapísal na píšťalku a celé družstvo sa zoradilo na bielej čiare. Náruživo gestikuloval, vysvetľoval postup hry a udeľoval pozície, aby si každá vyskúšala aké je to byť útočníkom alebo obrancom. 
            Ešte pár minút som pozorovala ako sa deti roztrúsili po ihrisku, ako im Louis dal loptu a potom v obtiahnutom červenom drese pobehoval medzi nimi a naprával ich chyby.
            Z oblohy sa ozvalo veľké zahrmenie, neznášam búrky. S tichým pospevovaním som sa vrútila do už prázdnej šatne a začala som sa vyzliekať. Kopačky do dolnej poličky, mokrý dres so špinavého koša. Bola som si stopercente istá, že som tu sama, nik sa nevráti, tak som si zo skrinky vzala mydlo, uterák a precupkala som bosými nohami až k sprchám.
            Ozvalo sa ďalšie zahrmenie a hrajúce rádio zaštrajkovalo, preskočilo pár tónov starej pesničky od Jacksona a znova naskočilo.  Otočila som kohútikom a v momente som podskočila ďalej od ľadových kvapiek, ako vždy. Postupne odtiekla všetká studená voda a z prúdu dopadajúcemu na kachličky sa teraz vynárala hustá biela para. Moje telo to potrebovalo, doslova prahlo po ukľudňujúcom zábale z vody a jemnom pohladení čerešňového mydla. Spoza malého okienka na druhom konci miestnosti som zbadala niekoľko párov drobných utekajúcich kopačiek, dážď bubnoval na plechovú strechu, tréning sa skončil určite skôr, mala by som si pohnúť inak sa nahnevá a ja pôjdem domov autobusom. Rýchlym pohybom som si mydlila bruško a druhou rukou som sa opierala o stenu. Privreté oči, búrka, tma a zrazu všetky svetlá zhasli. Vonku nesvietili lampy a neozývalo sa už ani rádio zo šatne. „ Shit, toto sa môže stať len mne.“ Zamrmlala som si popod nos a pridala som prúd vody. Tma mi naháňala strach, ticho bolo divné.  Zabalila som svoje konečne voňavé telo do čistučkej bielej osušky a podľa hmatu som sa snažila dostať sa k skrinke. Jediné svetlo, ktoré osvetľovalo miestnosť boli blesky ktoré sa stále opakovali častejšie. „ A to mám byť doma sama, super.“ Často sa rozprávam sama so sebou, to nevadí.  Z druhej časti, kde sa prezliekali deti bolo počuť šum, buchot kovových dvierok a vravu. Neostávalo mi nič iné, len nájsť Louisa, poprosiť ho o baterku a nejako sa obliecť.  Pri dievčatách nebol, vo svojej kancelácii tiež nie. Zo spŕch sa neozýval nikto, tak som otvorila dvere smerujúce na zelený trávnik a tam som ho konečne našla. Zakryla som si uši, aby som stlmila hrmenie a postavila som sa k nemu.
           „ Nebojíš sa? Je tu všetko kovové.“ Otočil sa a skĺzol po mne pohľadom.
           „ Nebojím sa, tebe nie je zima? Ako pôjdeš na turnaj? Chorá Dianka?“ Opýtal sa ma nežným hlasom a ovinul ruku okolo mojich pliec.
            „ Nie, bola som v horúcej sprche, necítiš.“ Provokačne som zavlnila bokmi, so smiechom priložil nos na moje rameno a zhlboka sa nadýchol.
            „ Voniaš, ale mala by si sa obliecť.“  Naozaj mi začínala byť zima, cítila som ako chlad dopadá na moje telo, a začala som sa chvieť. Cez froté osušku a jemne črtali moje vztýčené bradavky, len som nevedela či to spôsoboval chlad alebo Louisove pery pritisnuté na mojej ruke.  Z neba sa ozvalo ďalšie hrmenie, cuklo mnou a začala som sa triasť ešte viac, Louis si to všimol.
            „ Bojíš sa búrky Di? Neočakával by som to od tak samostatného a sebavedomého človeka.“  Uškrnul sa a v tej chvíli začali na zem padať väčšie a plnšie dažďové kvapky. Lejak ako vyšitý.
                 „ Bojím sa veľa vecí, mám rešpekt.“ Zasmial sa mojej vete a pretiahol si modrý dres cez hlavu.
                „ Chceš mi povedať, že ťa vôbec neláka sex v tomto lejaku?“ Nechápavo som zdvihla obočie a pozorovala som ho, vyšiel spod malej striešky  a nechal kvapky stekať po svojej dokonalej hrudi. Prečo to robí? Sme kamaráti, alebo žeby nie?
            „ Sex? Na štadióne? S tebou?“  Ak by som necítila ako sa chvejem, a ak by ma tá predstava nelákala určite by som sa začala rehotať, no nezačala som podišla som k nemu len pár krokov a ostala som stáť tesne pred ním.
              „ Louis Tomlinson, môj futbalový tréner ma zvádza po tréningu, nie je to trestné? Nemal by si.“
              „ Ty by si nemala viac vecí a už poď..“ Snažil sa ma ťahať na lejak, ale pri ďalšom zahrmení som sa strhla tak, že neviem ako ale jeho pery boli na mojich. Pobozkal ma, len jemne jazykom skúmal hebkú pokožku mojich pier, a malú chvíľku ktorú som sa snažila využiť na nadýchnutie sa, využil on a vkĺzol dotieravým jazykom do mojich úst.  Teraz som si už bola istá, že moje telo reaguje na jeho dotyk a nie na chlad. So šibalskými plamienkami v očkách sa odtiahol a uvoľnil uzlík na mojej osuške.  Hneď ako sa biela látka skĺzla k naším nohám pritiahol si ma tak blízko, až som musela prehnúť chrbát a pobozkal ma vášnivejšie s nádychom nadržanosti. Jednou ruku skĺzol na môj zadok a prstami prechádzal od krížov až po polku stehien.  Dážď mu zmočil kraťasy tak, až sa mu lepili na telo, bolo viditeľné, že nemá žiadne trenírky a jeho krásavcovi a táto situácia pozdávala, dral sa vonku z nohavíc.
            „ Ne-nemali by sme..tu..Tommo.“ Jazykom prechádzal po mojom krku, lízal kvapôčky dažďa, jemne ma prehol dozadu a prebozkával sa až k vztýčeným bradavkám. Nechala som ho, nemalo zmysel ho zastavovať, bolo by to zlé pre oboch. S privretými očami som stonala, prstami som nahmatala tenkú šnúrku na jeho kraťasách a pravou ruku som zľahla prechádzala po mokrej látke. Bol tvrdý, vztýčený a pripravený vziať sa mi celú. Ale Louis mal plán, v ústach sa jemne zúbkami pohrával s mojou bradavkou a druhou rukou, cez zadoček jemne prechádzal ukazovákom po mojom lone. Keď som len na chvíľočku pootvorila oči, všimol si to a pustil ma.
            „ Vedela som to! Spravíš toto a potom mi povieš že si tréner  a nič nebu...“ Umlčal ma rýchlym bozkom, znova som si uvedomila búrku, hrmenie a blesky, ale jemu to bolo jedno. Za ruku ma viedol až do stredu štadióna, tam na prinútil posadiť sa na mokrú trávu, on si kľakol a znova môj prsník obsypával horúcimi bozkami a druhou ruku ma nežne hladil po vnútornej strane stehna.
            Svoje pery presunul  na bruško, jazykom prechádzal po mojom pupku a keď sa konečne dopracoval až tam, kde mal predchvíľkou položenú ruku, jazykom ochutnal moju dohladka oholenú pokožku, rezignovane som položila hlavu do trávy, zatvorila som oči a začala som si hladkať prsia.   K jazyku ktorým ma láskal pridal jeden prst. O chvíľku k nemu pribudol aj druhý, viac som ale nevydržala a prudko som sa posadila.
            „ Tebe sa to nepáčilo?“  Stuhol a prestal si hladkať navreté miesto na kraťasoch. Vytiahol zo mňa svoje prstíky a chcel si ich vložiť do úst, ale rýchle som ho schmatla za zápästie.
            „ Ja..chcem..“  Všimla som si ako si rukou zašiel do nohavíc a začal sa hrať sám so sebou, uvoľnil zovreté svaly a nechal ma oblízať vlastnú šťavu z jeho prstov.  S privretými očami šepkal.
            „ Chutíš dobre, mne sa to páči, nevieš si predstaviť ako som po tomto túž..“  Celou svojou silou som ho v nedokončenej vete preklopila na chrbát a posadila som sa na neho chrbtom k jeho tvári.
            Konečne som do rúk vzala jeho pýchu, pár krát som po ňom prebehla naučeným pohybom a zľahúčka som si jeho polovicu vložila do úst. Ak by som bol jeho jazyk, začal by sa boj, ale teraz som mala prevahu ja, nemohol robiť nič, nechal ma hrať sa, lízať a ochutnávať celú tú krásu, až keď som ho v puse mala celého, vytiahla som ho, dlaňou som zosilnila styk a môj jazyk jemne kopíroval špičku jeho penisu. Možno, ak by nebola búrka a okolo nás by sa nevytvárali mláčky počula by som ako vzdychá, to, že sa mu to páčilo dával ale jasne najavo hladkaním ma po zadočku, bozkával ma, ale ak pridal na intenzite, vkĺzol do mňa jediným prstom zasekla som sa, zastonala a prestala som dýchať. 
            „ Chcem ťa..ale nie tu.“ Zašepkal, kým som sa obrátila k nemu znova vzal do ruky môj prsník a začal ho surovo dráždiť. Cítila som ako sa mi do neho hrnie krv, ako tvrdne, presne tak ako jeho krásavec.
            „ Prečo nie tu pán tréner?“ Opýtala som sa,  on ma prevalil pod seba, vzal moju ruku a nasmeroval ju k svojmu penisu, medzi zubami  žmolil ušný lalôček, a voľnou rukou mi masíroval klitoris.
            „ Pretože dievčatko sa bojí búrky a my nemáme ochranu.“  Namosúrene som mu stisla nástroj v mojej ruke, zuby som zahryzla do jeho ramena a príliš nahlas som protestovala.
            „ Ak ho do mňa nestrčíš Tomlinson prisahám, že ťa znásilním a umrieš.“  Provokačne sa pozrel spod mihalníc, vytiahol mi ruky nad hlavu, tam chytil obe moje zápästia do jednej ruky, bozkával ma na prsiach a jemne do mňa vnikol. Nevnímala som to, že prestalo pršať, nevnímala som nič. Jeho prírazy boli čoraz silnejšie, začínala ma bolieť panva, konečne sa prepracoval k mojím perám, bozkával ma hladno, hrýzol príliš silno. Pri poslednom príraze vzdychol uvoľnil moje zápästia a ja som mu mohla konečne zaryť nechty do ramien.
            „ Ešte Louis..ešte..“ Prstom trel môj klitoris, bozkával ma po krku, až kým som vrchol nedosiahla konečne aj ja. Dýchala som ako po kondičnom tréningu, Louis  sa nenamáhal vytiahnuť ho zo mňa, usmieval sa odhrnul si svoje mokré vlasy z čela a medzi prstom a ukazovákom sa pohrával s mojou bradavkou. Ležali sme ešte pár minút, až kým sa neozval.
            „ To, že prestala búrka neznamená, že sme skončili.“ Šibalsky sa usmial a zakýval Niallovi sediacemu na tribúne. Bol celý mokrý, pozoroval nás a jednu ruku mal v nohaviciach.
            „ Pán tréner vezmeme do hry ďalšieho hráča však.“ Pohol panvou, zaklonila som hlavu od vzrušenia a nechtami som mu prechádzala po zadku. 
            Viac ale nepokračoval, nechal ma znova sa osprchovať a keď sme už sedeli v jeho aute spolu s Niallom na zadných sedadlách,  smerom domov, zabočil k lesu a sám si moju ruku položil na hrču v nohaviciach.

 páčilo sa? :)





8 komentárov:

  1. óóó :DDD tak to vyťahuj čo najrýchlejšie lebo sa mi to fest ľúbi :DDD vražedná kombinácia 18+ s Louis - môj miláčik :DDD *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. cheche..dlabem na to, že je to 18+...veď ja mám 18 (o tri roky :D )...ale...bolo to úžasné.. :D a celkovo tá atmosféra...búrka a dážď to je veľmi sexi.. :D a prekvapilo ma, keď Tommo pootm zakýval Niallerovi...a on sedel na tribúne... :D mohla by si niečo takéto napísať s Niallom alebo Harrym...áno, áno...sme mladá a skazená generácia.. :D tak, ale bodaj by nie, keď píšeš niečo takéto krásne.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čoooo? odpadla som, prečítala som si to trikrát!! úžasné! :O ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A čo tak pokračovanie tejto dokonalosti v lese..?? :D <3
    -Dominička-

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Žena! Celé skvelé ale ten koniec?! NIALL?! čosi, toto bolo už veľa na mňa.. nechci vedieť, čo som si pri tejto poviedke predstavovala... a keby len predstavovala.... ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mé nezletilé srdíčko vynechalo pár úderů! :D Jak je možné, že cokoliv, co napíšeš, je tak úžasný?! Hlava mi to nebere... :)
    Takhle to ale nemůžeš nechat! Že jo, že nenecháš?! :X :D Já chci vědět, co se stalo v tom proklatým lese!! :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. huh... úžasné :D všetky slová som len hltala, ale akonáhle sa tam objavil Niall, tým si ma totálne zabila... kde sa tam vzal? :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja tu mastrubujem pri tom jak diva :D

    OdpovedaťOdstrániť