streda 12. decembra 2012

End of our chapter

End of chapter.. our chapter.. 


Olympia - Pani božská po grécky !

Moja milovaná Majka mi pred 4 rokmi vo februári zahlásila - Kupujeme kobylu.   Prišla som, videla som, sadla som a zamilovala som sa.  

Obe si prešli zložitým obdobím a spoločnými začiatkami, ktoré neboli veľmi príjemné. Patrili k nim pády, kopacne či dennodenné vystrájanie. Ale prešli si tým spoločne, pretĺkli sa prvými pretekmi, hubertusmi a tréningmi. Každodenným upratovaním boxu, výbehu či krmením.  Zlomenou nohou Majuš, choborou ... silvestrami strávenými v staji, lebo Olympii bolo zle.  Hoci som s nimi nebolo dennodenne, môžem povedať, že sme sa pretĺkali spoločne. 

Nikdy nezabudnem na deň, keď som sa ponáhľala do nemenovanej dediny, pretože Majka bola rekerovať zlomenú nohu v Croatii a Monča bola netuším kde.  Dobehla som a Olča, ako ju familiárne voláme už stála pri dverách boxu a vykukovala kedy ju niekto pustí von. Bláznivá, šialená a dosť protivná ( aj keď práve preto sme ju milovali) kobyla sa zmenila na 3 mesiace liečenia Majs nohy na milú, hladkaciu rozprávkovú kobylku. Ona taká bola vždy, ale len k ľuďom ktorých mala rada.  Pustila som ju do výbehu, vyviezla som 10 fúrikov hnoja a obe sme boli spotené ale spokojné.  


  Je mladá, má dobrý rodokmeň po otcovi a veľmi veľký temperament. Naučila na veľa. Naučila nás veľa. Jej a Majke ďakujem za to, že sú, že existujú a ľúbim ich. 


Dnes je ale deň, kedy sa Majs po dlhých mesiacoch trápenia ( aj Oly) rozhodla dať jej lepší život. Aj jej aj sebe. Bude im lepšie obom, Majka sa nebude trápiť a báť znova jazdiť a Oly bude spokojná na pastvinách v chove. Je to ťažké ale nevyhnutné .. lepšie.  

Držím jej palce, nech sa má dobre.. nech sa jej darí a nech je naďalej svojská taká protivná a zákerná, že sa k nej nedá vliezť do boxu. Milujem ju a navždy budem. 

Mám v hlave toľko zážitkov..mám v hlave milióny spomienok ale nemôžem.. slzy mi stekajú po lícach. odchádza časť môjho života. Moja milovaná Oľa, Olympia, Olča, Oľga  a tučko.  Maj sa láska.. buď spokojná a šťastná !

Majka, drž sa.. s Vaness-om to bude lepšie a ja sa teším keď znova uvidím úsmev na tvojej tvári, kvôli jazdeniu, kvôli stále vyšším skokom a dobrej drezúre.

V tomto pc bohužiaľ nemám spoločnú fotku, takže tu Vám ukážem neskôr... 

Ďakujem Majke! Ďakujem Oly.. navždy budeš - naša Olympia - ľúbime ťa 

- Ajč -








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára