utorok 18. decembra 2012

Good-mood

Dá sa to hore prečítať? že.. good mood :) mám... 

Stále blažený pocit so stretnutia s MARUŠ a KATIE 

ľúbimich


Pracujem, jedla som, idem baliť a ..veď v obrázkoch  
(takýto článok tu nebol dlho)







Od najmenšieho po najväčší... hardworking day.. v sobotu konečne nejdem do práce, takže môžem písať, inak čaká Vás - Vianočný darček - článok je už prednastavený na 24. decembra  o 12 a.m. ;) -

Už len 3 dni a môžme začať sviatkovať, ale i need ur heľp!   Stále nemám darček pre moju 14 ročnú sestru.. nemá niekto nápad? -_- píšte.. 

 Inak objednávali ste si už mobil cez internet? Ach..mám taký strach čo príde.. fuj...Ak príde piesok v krabičke tak rezignujem a postavím si aspoň hrad :3

 Chcela by som Vás však poprosiť - máte nejaký ten Vianočný zvyk, kt. dodržujete každý rok? nemyslím tradície a podobné Vianočné veci..ale niečo..špeciálne čo vystihuje len Vás... Napíšte mi..
Môj je zapaľovanie sviečky. Ešte by som ho nemala nazývať zvykom pretože budú len 2. Vianoce bez nej..ale chýba mi. Takže  sviatok/nesviatok  na štedrý večer mame ukradnem auto a pôjdem na cintorín, zapálim si s ňou tak ako stále.. porozprávam jej .. a pomodlím sa. 


Krátko - o ničom - O Vianociach - viac neskôr - majte sa 

- Ajč - 







6 komentárov:

  1. blažený, ale aj smutno mije :) ...fú, pre ségru? ...niečo výnimočné, niečo obyčajné? ..neviem či číta, ani čo má rada.. ale kniha poteší, milujem spoločenské hry, možno aj ona, aj také náramky, ako moja veverička, pre človeka niekedy veľa znamenajú a sú v bárs ktorej bižutke :)) ..umm, mhm, yž som to spomínala asi, ale nepoznám ju :D ..no bežné štrnásť ročné baby, (ešte som ten vek nedosiahla :P), radi dostanú možno podprsenku? :D neviem, ale od sestry je taká vec fajn :D ..nechápte ma tu nikto zle, cítim sa ako debil :P ... Ajč? a komu páliš sviečku, ak môžem, vedieť? ...môj zvyk? ..pozrieť si tučniaky! ..ale takích je asi veľa, tak asi toľko, že celé vianoce trávim s babkou a dedkom, a, a,... a niečo čo viem len ja :) ej, to je aké tajomstvo :D ..nič to, krásny deň Ajč :** píšeme si, a teším sa na článok aj na to.. to keď to dopíšeš :) ..ľúbim ťa, a ten deň bol dokonalý..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nevím jestli to je zvyk :D Ale snad od doby kdy jsem přestala věřit, že dárky nosí Ježíšek :D Balím dárky s babičkou, vždycky jen s babičkou, s nikým jiným :) Den před Štědrým dnem, zavřeme se v pokoji, dva hrnky s čajem, balící papír, nůžky, stužka, izolepa :) Balíme a povídáme :) Miluju to :) Mhm, dárek pro ségru? Protože mám bráchu, moc se v tom neorientuju, ale před rokem jsem byla v jejím věku a potěšila mě knížka, náušnice, nebo nějaká kosmetická sada by se mohla hodit ;) Ty něco vymyslíš, věřím ti ;) A když se tady tedy rozdávají rady, nemáte někdo tušení, co koupit taťkovi? :D Jen kdyby jste měl někdo nějaký nápad, pište, budu vděčná :D ;) Jsem totiž bez představ, úplně! :) Těším se na tvůj vánoční dárek a hlavně na další díl Another World :) Ááá, zase jsem se rozepsala, končím :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No, niečo špeciálne čo robím iba ja ? Teraz si ma fakt nachytala. Asi nič, skúsim si na to spomenúť 24.decembra a večer ti napíšem ;)
    A darček pre sestričku ? Ja sama mám štrnásť takže ja by som odporúčala možno knižku, ak rada číta. Teraz fičím na svetroch s nórskymi vzormi, možno niečo také, podľa mňa sa rada parádi. Či ? :) Najviac by ju určite pobavilo niečo originálne, priamo od teba. Možno nejaké tričko s vtipným nápisom, ak by si chcela, podala by som ti stránku ;)
    A na darček sa tešíííím strašne, aj na novú časť. Yay :)
    Dúfam, že ti napíšem "Šťastné a veselé" na Štedrý deň a ak nie tak už teraz. Šťasné a veselé :* xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak môj zvyk na vianoce?Pred štyrmi rokmi mi zomrel presne na vianoce môj kocúrik...jasné niekto si povie:bože mačky nezbášam ich...Ale pre mňa to nebol len taký obyčajný kocúr...poslúchal iba mňa a ostatným vystrájal rôzne veci,preto ho členovia mojej rodiny nemali velmi v láske...aspon som si to myslela.Ja som ho preto milovala a smiala som sa,keď som ho videla spať v maminom hrnci :)...preto každé vianoce na neho spomínam a takisto ako aj ty,zapálim sviečku...teraz mám krotkú mačičku,ale nič mi nenahradí jeho....

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pozri knihu 'The Perks of Being a Wallflower' Slevena Chboského :) je to super a myslím, že by mohla zaujať aj teba. :) prajem veselé Vianoce xxx

    OdpovedaťOdstrániť