streda 17. októbra 2012

About me

 Prišiel mi email ....

" Ajč mohla by si napísať niečo o sebe? Aspoň nejakých 15 vecí o tebe" - Debbie

Tak mám? Chce sa Vám čítať?  Dáme si niekoľko faktov o mne?  Aj keď mi to príde hlúpe písať o sebe.. ať to táhne :)  Neviem či zvládnem 15 ale .. skúsim

1. Som kučeravá  - To všetci vieme nie? Krížom krážom, hore dole, všade sú tie moje drotíky :) najnovšie tmavofialové >.<


2. Som tvrdohlavá - a to veľmi ! Ak si raz niečo zmyslím tak si to musím spraviť po svojom, musím to spraviť ako to chcem ja. Musím to mať a bodka.  Za svojím cieľom idem bezhlavo, cez mŕtvoly.

3. Mením farbu očí -  Oči mám  zeleno/hnedé, meniace sa.  Neviem síce prečo, nepoužívam na to nič také ako šošovky.. Proste vždy keď som smutná a cítim žiaľ  tak mi oči zozelenejú.

4.  Večný bordelár milujúci poriadok -  Samozrejme za sebou popracem. Keď ma chytí nálada na upratovanie tak nieje problém vyluxovať celý byt, ak to tak nie je aj tak musí byť všetko čisté, umyté a povysávané. Ale prosím nepozerajte sa nikto do mojej skrine. 

5. Milujem rýchlu jazdu autom - o to viac, ak môžem sedieť  na mieste šoféra, mať spustené okná a hudbu na najvyššie volume.  Najlepšie je to na jar, všetko sa začína zelenať, cesty sú suché a keď sa slniečko oprie tak je prijemne.

6. Večne zasnená - Ak mám vypnutú hlavu, nie som v škole, v robote proste mám free a nemusím sa na nič sústrediť tak rozmýšľam, špekulujem a vymýšľam.Vysvetľovať Vám to nemusím - čítate to! 

7. Jedlo? -  Tak napríklad kečup, paradajky, syr  neľúbim/ papám veľmi zriedka. Ale také mandarinky, chilli či káva.. mňam !

8. Som manipulátor - čiastočne sa to týka slovíčka "chcem" ..takže keď chcem, tak musím mať a je mi jedno ako.  Dokážem sa prispôsobiť, ale väčšinou je po mojom o.O 

 Rozpisovať nejdem viac.. len v bodoch? 

- túlim sa, aj keď môjmu túlidlu je zo mňa horúco..smola :)
- dážď a čľapkanie nôh v mlákach  je moje!
- sladké mi nerobí dobre, hyperaktivita potom extrémna 
- večné dieťa v tele 21 ročného človeka ( huuh) 
- niekto má hranice  pod oblakmi... moje neexistujú 

 That´s all !   Kedže je ráno, spätne čítam tento článok a smejem sa ako by som ho upravila, len účtovanie čaká a robota je prednejšia idem zarábať :)  Pohľady na Tatry a jesenný strom Vám ukážem..niekde.. napríklad na fb?   Barb - ďakujem za pomoc s tým aký som :) huuh

Zmätok v hlave ukladám do bočného priečinka, chuť kávy nechávam rozplývať sa na jazyku a Vám prajem pekný deň, doneste domov mamke nejaké to prekvapenie... alebo ockovi? súrodencom? Ja som im o mojom "tajomstve" už povedala a veľmi nadšené niesú... 



 Stačilo by :) Páčilo sa?  Chcete ešte niečo vedieť? 

- Ajč - 

na epilógu sa pracuje... 




7 komentárov:

  1. Bod číslo 1 ...aj ja som ! :D tak menej ako ty, moje kučery nie sú také veľké :) možno je to tým, že som blondýna ale každopádne, háro nosím večšinou veľké :D ;D
    Bod č.2 ...mojou tvrdohlavosťou všetkích dostávam do šialenstva :D nechápu ma, hlavne profesori mávajú problém, keď sa so mnou začnu hádať :P :)
    Bod č.3 ...i like it ! je to zaujímavé :) ...moje oči sú modré, alebo skor šedo-modré povedala by som :) ..ibaže keď sa niekedy zadívim, tak sa okolo zreničky objaví taký strieborný odtieň, nejaký lesk a oči záhadne stmavnú, aj keď mám silný pocit, že je to len svetlom v danej miestnosti :D :*
    Č.4 ...som skor človek ktorý sa vyzná a vyžíva v chaose :) ale upratané priestory na mňa posobia ukludňujúco ;)
    Č.5 ...áno, áno ;D hlavne keď daddy šoféruje z Drietomej ! :D poznáš to ? Čarovná dedinka na hraniciach s Českom :) :)
    Č.6 ...tvoju zasnenosť milujeme !! strašne moc ;) ...tú moju si naposledy čítala včera, pametáš ? :D
    Č.7 ...nenávidím syr! mlieko! a podobné produkty :) ..mandarinky, to anoo :) mňam !
    Č.8 ...som obrovský manipulátor, trošku sa za to hanbím ale keď niečo chcem a potrebujem dokážem človeka využiť, a je mi jedno ako hnusne ... ironické je, že vždy všetci podľahnú ! :D jedna výnimka patrí dedovi :D :D

    všetko to zvišné sedí !! :)
    Ajč milujem ťa, viem som narcis písala som tu takmer len o sebe ale ja som len porovnávala že aké sme rovnaké :P :D :))

    Ďakujem za spríjemnenie boľavelho dňa, ktorý strávim na gauči, lebo nemožem meniť polohy a na nohách sa neudržím :) preto si tu spokojne (až na tú hnusnú bolesť !!) hoviem s knížkou, čajom a plním tvoj príkaz aby som sa do víkendu dala dokopy :)
    Prídeme ! Prídeme ! Prídeme ! Ak nie tento víkend, tak do decembra ! :)
    Veľký pozdrav, aj s Káčou :**

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak niekoľko poznámok for u :*
    -Tvrdohlavosť ?? Ja tak isto,jak baran mi mamka moja hovorí. Neustúpim iba ak mi horí pod zadkom,alebo ak mi na tom až príliš záleží.
    -Bordelár ? Mrs Payne,podajme si ruky :D Skriňa,deto a najhorčie to je po mne v kuchyni,ale upratujem furt =)
    -Manipulátor ?? Tak to by sme spolu asi bývať nemohli. Pohádali by sme sa asi aj na druhu čistidla do záchodu :D
    A že dieťa uväznené v v tele 21-ročnej dievčiny ? To je v poriadku a k tomu najlepšom.
    No a čo ešte moja drahá ??? Tak nič,peniažky si zarábaj...veď jak pravé ženské musíme s niečim lietať po nákupoch a podobne,či ?
    A posledný bod môjho "veľavravného" komentáru: Nepredávkuj sa kofeínov,prosííííím :* Love ya ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Můžu se rozepsat? :) Soo :)
    1) Tvoje vlásky? znám je sice jen z fotek, ale i tak ti je závidím :) kudrlinky!!! <3
    2) To je jedině dobře, já taková moc nejsem, ale někdy bych si přála být :)
    3) To musí být roztomilé! :D :)
    4) Ooo, jsme dvě :D když mě výjímečně chytne uklízecí nálada, do druhého dne je tam ten bordel znovu a znovu :D
    5) Možná bych jí taky milovala, kdybych měla řidičák :D Ani netušíš, jak moc si ho přeju :D
    6) Sni dál, protože z tvých snů vždycky vznikne nějaká krásná povídka :*
    7) Až na tu kávu to mám u těhle věcí přesně naopak :D Ale s kafíčkem souhlasím! <3
    8) Jsem spíš ten, co se nechá zmanipulovat, což by možná chtělo změnit :) Ale jo, když se mi něco vážně nelíbí, tak to řeknu! :D
    Myslím si, že se vykašleš na to, celej tenhle sloh číst, ale kdyby náhodou ne a ty dojdeš až sem tak bych ti ráda řekla, že tě sice neznám osobně, ale už jen z našich občasných konverzací na facebooku a z toho, když čtu tvoje povídky si myslím, že jsi úžasné dítě schované v těle 21 leté holky :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takýto komentár tu mám od Did, nezobrazuje ho ale..

    A ešte si:
    - šialená
    - ukecaná
    - ochranárska
    - taká ňuňavá
    - moja
    - naša (sa musím deliť, joj)
    - staršia než ja
    - zaľúbená
    - milujúca
    a na záver to naj
    - si AJČ PAYNE, budúca... ( áno Did to tu nedám.. to je naše tajomstvo <3)

    Di/sunnydown.blog.cz

    :) <3

    žienky potešili ste ma ! Odpíšem ale zajtra, lebo zaspím :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nevidela som tvoje vlasy na živo , ale môžem pokojne a verejne prehlásiť že ich milujem ! haha , tvojej zasnenosti odkáž inak že jej ďakujem ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť