štvrtok 22. novembra 2012

22. november 2012

Potrebujem sa vyrozprávať.. takým tým iným spôsobom než mojim dievčatám ... 

Takže ak Vás nezaujímam ja, moje myšlienky alebo to čo sa "deje" ..po prípade to okomentujete statusom ktorý nebude venovaný mne rýchlo zavrieť článok a viac sa neobťažovať tu klikať...


Stalo sa... 

  • ďalšie 3 skúšky sú za mnou.. ostáva ich myslím už len 7 alebo 8 ? o.O slastný pocit 
  • pobolievali ma kolená.. tie bolia ak príde pád, názor, podraz.. a sklamanie, že osoba ktorej ste verili to doslova vykričala von..  neprijemné ale stalo sa, viem, že viac nebudem veriť nikomu takému... 
  • robota - škola.. bez akéhokoľvek voľna, teda okrem nedele, keď odo mňa mama chce milión vecí... spravím ich a znova je pondelok ráno ...
  • dnes je to presne - 2 mesiace - čo pracujem, na stereotyp robota-káva-spánok-pes som si zvykla..len ako dlho to ešte vydržím neviem..
  • Tie podrazy a hnusné veci kt. robia ľudia v mojom okolí ma zraňujú, ale len povrchne, nestojí za to rozčuľovať sa nad tým, ale aspoň nemám nízky tlak.





Túžim...
  • konečne čižmami našľapovať na čerstvý sneh a voňať zimu .. i need snow NOW !
  • veľký kufor, ktorý som dovliekla domov.. túžim do neho konečne vkladať veci o.O
  • veľmi chcem aby bola -B- šťastná.. trápi sa, čiastočne ( veľmi) za to môžem ja :(   chcem aby bola znova stará, usmievavá B. s tou iskrou v očiach.
  • po šálke  hot chocolate.. yummi



Viem, že je skoro pýtať sa na sviatky..ale tešíte sa? Vianoce( aj L. narodeniny :D) sú za rohom, určite máte už nejaké darčeky, alebo aspoň niečo vymyslené.. ja ako sa poznám budem nakupovať na poslednú chvíľu ( veď tak robím všetko) a tohto roku  bude toho pomenej.. zainteresovaný vedia prečo :)  No budú to posledné Vianoce.. 

A mimo toho všetkého.. absolútne nemám čas písať - nič - prázdno -  len veľa myšlienok po ceste autobusom do školy či do roboty.. dajte to na papier niekto za mňa..  AK by Nataly nepísala poviedku.. tak by blog asi nemal prečo existovať.. -_-

 have a nice day !

with love

Ajč

btw. - k vzhľadu blogu.. dajte mi niekoľko dní, kým nájdem ten pravý.. svetlý..s  vločkami.. aby som bola vo svojom živle ( totiž to modré nebolo moje) .. a potom to naozaj už meniť nebudem :) 




4 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hrnek horké čokolády, to je vážně skvělej nápad ;)
    Na Vánoce se těším, tak jako každý rok :) tohle období miluju :)
    Ty si užij Vánoce jak nejlíp budeš moct, potom si užij ten čas tady a pak hurá do Londýna (ani nevíš, jak ti závidím).
    Ten pocit, že máš v životě lidi, v kterých jsi se zklamala, kterým jsi věřila a kteří tě zradili, je smutný a můžu tě ujistit, že tenhle pocit moc dobře znám. Ale aspoň tak přijdeš na to, že ty lidi ti vážně nestojí za žádné trápení a vytříbí se ti tím praví přátelé :)
    A to, že kdybych nepsala IDD, blog by nemusel fungovat, je kravina ;) :P
    With love, Natali :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jáááááj všetko sa na dobré obráti, neboj ;) Len pi čokoládu, dodá ti sily, ukľudní nervy a ty z toho hnedého sladkého čuda budeš mať radosť ;) Darčekýý, radšej ich dostávam ako kupujem ale čo už, aj nakupovanie musí byť. Dúfam, že sa do Anglicka dostaneš čo najskôr :* A z písania si nič nerob, ak ti príde slina tak to napíšeš a *BUM* !! bude šok :D
    A vzhľad je super ! (Tľapkam- východňiarka si tak to pochopíš :*)
    Oddychuj kedy môžeš a mám ťa rada.
    Lóve ♥ Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je skvele vyrozpravt sa niekomu koho nepozname...Je to niekedy tak lepsie lebo ten clovek nesudi...Poznam ten pocit ked ma niekto sklame. Ci najlepsia (byvala) kamaratka alebo rodina. Ale vzdy som sa z toho nejako dostala. Verim, ze aj ty sa dostanes ;-)

    OdpovedaťOdstrániť